Bölüm 2.

35 5 0
                                    

Yeni bir bölüme hoşgeldiniz dostlarım!Seveceğinize emin olduğum bir bölüm daha! Umarım keyifle okursunuz. Yani
çokta keyifli şeyler olmuyor ama olsun artık jdksjdjs. Bölüm başlarında böyle buz pateni görselleri koyacağım. Belki yakında couple fotoğraflar görürsünüz 😉. Sizleri seviyorum, şimdiden teşekkür ederim okuduğunuz için! ✨
.

.

.

.

.

8 Temmuz 2024 Günümüz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

8 Temmuz 2024 Günümüz.
(4 yıl sonra...)

Uzun bir antrenmandan sonra annemin, "Eve acil gel." mesajıyla hızla eve doğru yürüyordum.
Bugün babamın mezarına gidecektim. Her ne kadar anneme kızgında olsam önemli bir şey olmuş olabilirdi.

Eve girdiğimde annem koltukta oturmuş karşısında ki alnına kadar uzanmış olan saçları ve gülen gözleriyle oturan adama bakıyor vaziyette gördüm.

Hiç bir şey anlamamıştım. Annemin yanına oturdum ve soran gözlerimi ona doğrulttum.

"Annecim, biliyorum biraz hızlı olacak fakat artık bilmen gerekiyor." dediğinde bireyleri anlamış oldum. Bu sözleri bile herşeyi anlatıyordu zaten. O adamla aralarında birşeyler vardı.

Nasıl olurda babamı ezip geçebilir?

Gözlerim öfkeyke dolduktan sonra lafının devamını getirmesini bekledim.

"Anıl, iki senedir hayatımda Nevacığım. Gerçekten zorlu dönemlerimde yanımda oldu, beni sevdi." dediğinde sesi titriyordu. Bir de babamla aynı ada sahip olan birisiyle ilişkisi olduğunu açıklıyordu. Göz yaşlarımı tutamamıştım. Gözlerimi kapattım ve başımı geriye bıraktım.

" B-biz artık evlenmek istiyoruz Neva." Bu sözünden sonra onu görmek bile istemiyordum.

Hızla salondan ayrılıp koşar adımlarla yukarı kattaki odama doğru ileredim.

Nasıl olurda deli gibi sevdiği babamla aynı ada sahip olan biriyle ilişki yaşayabilir? Babamın vefatından henüz 4 sene geçmiş olmasına rağmen nasıl olurda hayatına yeni birini alabilirdi?

Dolabımın yanında ki boşluğa oturmuş ellerimle başımı sıkıştırıyordum. Annem bunu babama nasıl yapabildi?

⛸️

Uzun süren ağlamalarım bittiğini fark ettiğimde oturduğum yerden kalktım. Anıl denen adam hâlâ gitmemiş olacakki aşağıdan sesleri geliyordu.

Saatlerce düşünüp durmuştum. Kafamda ki sesler susmuyordu.

Annem neredeyse 40. yaşına girecekti. Bense 20 yaşıma girecektim. Onun kararlarına saygı duymalıydım fakat anlam veremiyordum da. Nasıl olurdu da babamı unutmuş gibi yeni birini hayatına alabilmişti? Bazen bu düşüncede saçma geliyordu, çünkü şuan benim de sevgilim vardı.
Alper de babamın ölümünden sonra her anımda yanımdaydı. Uzun bir süre konuştuktan sonra beni yemeğe çıkarıp çıkma teklifi etmişti. Ona karşı duygularım eskiden hoşlantıya dönüşmemişti fakat daha sonra anlamadığım bir şekilde arkadaşlık değilde farklı bir sevgiye dönüşmüştü hislerim.

Hedefim SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin