MUCHO VE SANZU KARDEŞLER

111 8 3
                                    

Toplantı bittikten sonra mucho Chiharunun yanina varir.

Chiharu:Mucho?

Mucho hiç bir şey söylemeden Chiharuya bakar.bu bakış"bana bişiler söylemen gerekmiyormu?"bakışıydı.chiharu bunu anlamıştı.

Chiharu:BEN üzgünüm mucho-san ama takemichi konusu içimden bir ses şimdilik onun tarafını tut diyor.

Mucho derin bir nefes alıp verir.

Mucho:pekala küçük şeytan öyle olsun hadi eve gidelim Haruchiyo çoktan varmıştır.

Chiharu muchonun üzerine atlayıp sarılır.

Chiharu:Sen bir tanesin Muchooo!!!

Mucho:bırak lan beni!

Chiharu güler muchoda belli etmesede hafiften


                             (Past tense[geçmiş zaman])

                             (Past tense[geçmiş zaman])

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

    13-14YAŞ MUCHO ILE TANISTIKLARI ZAMAN

Toplantı vardı Chiharu ön taraflarda toplantıyı dinlemeye calisiyordu.fakat yan tarafında duran kişiler buna engel oluyordu.

Kişi 1:hey geçenki önümüzden geçen seksi kızı hatirliyormusun? 

Buna karşılık diğer kişi 2 cevap vermez.bu konuşmayı duyan Chiharu kaşlarını çatar.sonra kişi 1 yine konusur(anlayın diye kişi 1 ve kişi 2 diye kodladim) 

Kişi 1:Hey!sana diyorum duymadinmi?! 

Araya Chiharu girer.

Chiharu:Sussana be mal gibi konuşup duruyon.

Kişi 1:HE!SEN KIME MAL DIYON LAN!?

adam bağırarak konusur.bu yuzden mikey ve herkes oraya odaklanır.

Chiharu:söyliyimmi kime dediğimi?

Kişi 1:evet söyle herkes zaten seni sürtük diye anıyor!soyle bakalım kime mal diyorsun!?

Adam chiharunun sinirlendigini ve kendisinin iler gittigini fark etmişti.ayni zamanda korkmuştu ve en iyisi özür dilemek olduğunu dusundu.

Kişi 1:B-ben öz-...

Sözü yarıda kesildi çünkü adamın yüzüne sert bir yumruk çaktı ve adam bayıldı.chiharu yere eğilip adamin kulağına fisildadi.

Chiharu:Sana sus demiştim.herkesin bana ne dediğini biliyorum.

Chiharu ayağa kalktı ve baygin adama anlamsiz bir ifadeyle bakti hafif sesli olarak yine konuştu.

Chiharu:Tomanda böle güçsüzler olduğunu bilmiyordum.bu çok tiksindirici.

Mikey Chiharuya bakiuordu chiharunun böyle olması onun yuzundendi eski sevecen umut veren Chiharu yoktu.mikey hemen bu düşüncelerden kurtulup duruma el atması gerektiği düşünerek konuştu

Mikey:Pekala Toplantı bitmiştir.Tümen kaptanları hariç herkes dağılabilir!

Herkes 90 derece eğilerek selamladı ve gitti.geriye tümen kaptanları ve haruchiyo ile Chiharu vardi.chiharu tam ortamdan kaçmaya çalışırken mikey durdurdu

Mikey:nereye?

Chiharu salağa yatmaya karar verir.

Chiharu:Ne nereye?

Mikey:nereye gidiyorsun?

Chiharu:kim ben?

Mikey:evet sen.

Chiharu:hiç bir yere gitmiyorumki

Mikey Chiharuyla konuşurken ortamdan yavaşça sıyrılmaya çalışan haruchiyoyu mikey fark eder ve kiyafetinden tutar

Haruchiyo:BIRAK BENI MIKEY!

Mikey:Mucho!Bu ikisi birlikte büyük sorun cikariyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mikey:Mucho!Bu ikisi birlikte büyük sorun cikariyor.bundan sonra seninle kalsınlar zaten tek yasiyorsun.Ve baji Chiharu ile yakınsın onun çeteden sorun çıkarıp cikarmamasi senden sorumlu!

Mucho:iyi peki madem eve iki boğaz daha geldi.

Baji:garanti vermiyorum

Chiharu:Mikey aynı yastayız resmen velet muamelesi yapıyorsun!!!

Mucho:Bu oğlanın sorunu ne?

Tümen kaptanları muchoya bakti.herhalde bu Chiharuya söylenecek son sözdü.chiharu sinirden deliriyordu baji ise onu sakinleştirmeye calisiyordu.

Baji:sakin ol Chiharu bir yanlışlık oldu

Chiharu laf dinlermi?Dinlemez hemen bağıra bağıra konuştu.

Chiharu:ULAN SEN KIME OGLAN DIYON!BANA BAK ULAN SENI CERRAHLARA GOTURUR S*K*INI KESTIRIRM BE!O ZAMAN GOR KIM OGLANMIŞ!( yıldız koyduğum yerleri "İ" harfi var sansurliyim dedim küfür sonucta)

Mitsuya:Way arkadaş.

Mucho:Ergen

Bunuda duyan Chiharu yaklaşık 15 dk boyunca küfür falan ederek bağıra bağıra kavga eder.ardindan haruchiyo seslenir

Haruchiyo:chiharu 

Chiharu bagirmalarini hemen keserek abisine yanıt verir.

Chiharu:efendim abi

Haruchiyo ciharuya "yeter artık dediklerini yapalim"bakisi atar."Chiharu da ona "tamam" bakisi atar iki kardeş gözleriyle anlaşırlar.(yeni beden dili hehe jsjxjsj🤣)

(Burayaaaa kadaaarr olduğunca resim koymaya calisicam bu arada Chiharunun sac kesimi chifuyununki gibi neyse sizleri seviyorem)








S.Haruchiyo Sister X MikeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin