Selam kitabımı okuyan güzel okurlarım umarım kitabımı beğenirsiniz. Lütfen kitap hakkında düşüncelerinizi yorumlarda belirtiniz.Şimdi iyi okumalar...
Merhaba Ben Doğa 15 yaşındayım ve liseye yeni başlıyorum.
Öncelikle ailemden bahsetmek istiyorum. Biz 3 kişilik bir aileyiz. Annem,babam ve ben. Annem ve babam pilot ve onları pek fazla göremiyorum işleri gereği.Bu yüzden evde genellikle tek başıma kaldığım oluyor.Neyse bugüne dönersek eğer sabah 08.00 de o iğrenç alarm sesiyle uyandım.En nefret ettiğim alarm sesini kurmuştum böylelikle sinirlenip daha çabuk uyanıyordum. Mantıklı değil mi sizcede? Yataktan kalkıp alarmımı kapattım ve banyoya gidip elimi yüzümü yıkayıp, dişlerimi fırçaladım.
Daha sonra odama geri dönüp o kötü okul kıyafetini giydim.Neden Türkiyeki okul formaları bu kadar kötü olmak zorundaydı.
Altım lacivert kumaş pantolon üstüm ise bordo okulum logosu olduğu tişört.
Benim okulum özel okul değildi.Aslında özel okula da gidebilirdim ama kendimi orada pek de iyi hissedemedim ve herkesin de tercih ettiği okulu tercih ettim.Sonra tarağımı alıp saçımı pek önemsemeden dağınık bir şekilde topladım. Aynaya bakıp kendimden emin olduktan sonra okulun ilk günü diye içinde sadece cüzdanımın olduğu çantayı alıp evden çıktım.
Okul evime çokta uzakta değildi aslında. Yürüyerek 20 dakika sürüyor.
Okula doğru yürüdüm ve okulu gördüğüm de durup okulun dış görünüşüne baktım. İlk defa gelmemiştim okula ama görünüşü hoşuma gidiyordu. Sonra okula girdim ve sınıfımın en son katta olduğunu gösteren kağıda baktım ve merdivene doğru yöneldim.Merdiven çık çık bitmek bilmedi.1. Kat, 2. Kat ve son 3. Kat . Son basamağı attıktan sonra bacaklarımı hissedemedim ve bacaklarım yanmaya başladı.
Koridor ikiye bölünmüştü. Sağ ve sol olmak üzere.
Yine orada da sınıfları gösteren kağıt asılmıştı. Benim sınıfım sağ taraftaydı. Yürüdüm ve ne yazık ki sınıfım koridorun en sonundaydı. Şubem 9/D 'ydi.9/D yazısını gördüğümde duraksadım,kapıya baktım . Ve nefes alıp içeri girdim.
Yeni okulum ve maceralı okul hayatım böylelikle sınıfa girmemle başladı.
♡ Bu bölümlük bu kadar sevgili okurlarım.♡
Devamı gelecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASLA ASLA DEME !!!
RomanceAşkın yaş tanımadığı hikayeme hoşgeldiniz... . . . . . ...