Kulakları çınlıyordu genç kızın keşke dedi keşke duymasayım bunları, keşke hiç görmeseydim onları.
Adımları sabırsız ve hızlıydı , havanın soğukluğu etkilemiyordu onu gerçi hangi soğuk dindirirdi ki içindeki ateşi, yapmaz diyordu sol yanı o sana ihanet etmez , o seni sevdi , diğer yandan aklı hayır Leyal dedi o da herkes gibi o da, yalan söyledi o da , bizi kandırdı.
İçindeki sesleri görmezden gelerek hızlı adımlarla ulaştı istediği yere ona geldi hep yaptığı gibi Alisine, sözlüsüne .Genç adam yaslandığı arabadan doğruldu ona doğru gelen sözlüsünü gördü. Gözlerinden belliydi işte öğrenmişti herşeyi ettiği ihaneti sahi, ne diyecekti şimdi yapmadım ben, bize bunu yapmadım mı diyecekti hayır dedi içindeki ses haykır herşeyi ona, senden uzakta mutlu olsun , senden nefret etsin diyordu. En doğrusu buydu biliyordu o da .
"Ali'm" diye mırıldandı genç kız. Yüreği titredi genç adamın. Adamlığına saydı sövdü sol yanı bu musun sen diyordu bak nasıl üzdün onu, hâlbuki söz vermiştin.
Boğazını temizleyip güçlü bir sesle konuştu Ali."Efendim" dedi kararlı sesiyle .
"Yaptın mı" dedi genç kız güçsüz sesiyle "yaptın mı Ali' m bunu bize "
"Evet" dedi Ali kısa ve öz şekilde başka ne denir ki .
" Neden" dedi Leyal . Tek bir kelime ama altında yatan onlarca anlam.
Neden aldattın, neden yalan söyledin, neden sevmedin beni diye haykırıyordu Leyal' in her kelimesi."Sevdiğim kadından bir çocuğum olsun istedim, seni cidden sevdiğimi mi düşündün" diye konuştu acımasızca Ali.
Geriye doğru sendeledi Leyal.
"Ama-"" Ne aması Leyal ne , istemedim kızım hiçbir zaman seni, iki günlük bir hevestin benim için. Aldım hevesimi ve bitti daha fazla zorlama , sakın ha sakın taktığımız saçma sapan yüzükleri karıştırma dikkatleri üzerimden atmak için kullandım seni ve oyun bitti ."
Parmağında ki yüzüğü çıkardı genç kız hızlıca , Ali'nin önüne fırlattı.
Güçlü çıkan sesiyle haykırmaya başladı " Şu Amed şahidim olsun ki seni pişman edeceğim Ali Arslanbey"Arkasını döndüğü gibi uzaklaştı Leyal ordan , herşeyi geride bırakıp silmişti.
Başka çaresi yoktu ne yapsaydı ağlasa mıydı , gurursuz gibi beni bırakma mı deseydi onu aldatan adama . Asla dedi
Leyal içinden ne ölüsüne ne de dirisine .Giden kadının arkasından göz yaşları içinde yerde ki yüzüğü aldı Ali . Avucunda ki yüzüğü sıkıp, çaresizce ağlamaya başladı ona biçilen kadere...
Leyal geldiği yolu geri dönerken soğuk bakışlarıyla onu izleyen bir çift kahve hareden habersizdi.
Yıllar sonra bile onu onu fark etmeyen genç kızın üzerindeki bakışlarını çekip atına binerek uzaklaştı genç adam oradan , zamanın onlara getireceklerinden habersiz...
Herkese merhaba :)
Yüreğimde ki Yangın tanıtım bölümü ile yayında oy verip yorum yapmayı unutmayın şimdiden teşekkürler 🩷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREĞİMDE Kİ YANGIN
Teen FictionHayat acımasızlıklarla doludur , kimi zaman hiç istemediğimiz yerden en güvendiklerimizle vurur. Aşk ise iki kişiliktir, üçüncü kişinin girdiği her kısım ihanettir. Leyal de bu hayatın acımasızlığıyla ve onu en güvendiği yerden vurduğu zamanlarda e...