Selamlarrr
1. Bölüm yayında oy verip yorum yapmayı unutmayın keyifli okumalar.
27 Mart 2022
Hayatın size ne getireceğini bilemezsiniz, bir gün çok mutlu olursanız ikinci günü hayatınız tepe taplak olabilir. Onun için hep anlık yaşamıştır hayatını Leyal kimseyi dinlememiş hep kendi bildiğini okumuştur. Babası Cemil ağa ve abileri bu durumdan fazlası ile memnundular küçük kızları her ortamda kendini savunacak zekaya sahipti.
Pencereden sızan güneş genç kızın yüzüne vurdu , huysuzlukla mırıldandı ağzının içinde, hiç sevmezdi erken uyanmayı . Kapısı yavaşça aralandı içeriye Berivan hanım girdi, yatakta uyuyan Leyal' e baktı. Allah'ta biliyordu ya bu kızı çok severdi Berivan hanım yıllar boyu evlat hasreti ile tutuşmuştu , çok dua etmişti Rabbine bir evlat sahibi olabilmek için . Uzun uğraşlar sonucu hamile kaldıktan sonra doğumda kızını kaybetmişti. Çok canı yanmıştı Berivan hanımın ve Azad Ağa'nın, herkes o sırada Azad Ağa'nın üstüne giderdi kuma alması için, aşiret toplantısında büyük yemin etmişti Azad ağa bir daha bahsi açılırsa taş üstünde taş bırakmayacaktı. Sonra bir gün Leyal i verdiler Berivan Hanım'ın kucağına , annelik yap sütünü ver dediler . Eltisi Narin doğum yaptıktan bir hafta sonra terk etmişti kocasını, aşık olduğu adama kaçtığına dair bir not bırakmış çocuklarını ve eşini hiç sevmediğini söylemiş ve kundakta ona muhtaç kızına bile acımadan gitmişti bir gece ansızın. Berivan hanım bağrına basmıştı Leyal' i ve abilerini acısını böyle dindirmeye çalışmıştı. Yıllar sonra ikiz erkek evlatlara sahip olsa bile onların üzerinden elini çekmemişti. Kafasını sağa sola sallayarak arındı düşüncelerinden Beirvan hanım, yatakta uyuyan güzel kızın saçlarını okşamaya başladı.
"Leyal' im , gecem kalk güzel kızım düğün var bu gün anca hazırlanırsın"
Yavaşça gözlerini araladı genç kız
"Günaydın yengecim" diye konuştu yeni uyandığı için sesi kısık çıkıyordu.Tebessüm etti Berivan hanım onun bu haline "günaydın kızım, kalk hadi seni bekliyoruz"
" Tamam sen git ben geliyorum yenge , inşallah sevdiğim börekten yapmışsındır"
Küçük bir kahkaha attı Berivan hanım onun bu haline "yaptım deli kız yaptım, ben gidiyorum sende gel arkamdan" Leyal' in yanağına bir öpücük kondurup ayrıldı odadan .
Huzurla doğruldu yerinden Leyal çok seviyordu bu kadını, annesinin yapmadığını yapmıştı, yeri ayrıydı onun için. Banyoya girip hızlıca işlerini halledip ayrıldı banyonun yanında ki giyinme odasına geçip mavi bir kot giyip üzerine düz beyaz bir tişört giyip, aynanın önünde uzun saçlarını taradı. Çok severdi saçlarını Leyal bu konuda oldukça hassastı.
Daha fazla oyalanmadan odasından ayrılıp, merdivenleri ikişer ikişer inerek avluda kurulan kahvaltı masasına doğru ilerledi."Gülüm ben sana demedim mi inme şu merdivenlerden şöyle diye, düşeceksin"
Diyerek sitem etti Polat abisi."Aman abi birşey olmaz, en fazla bacağım kırılır yatarım bütün gün"
Masadaki herkes hayretle baktı Leyal'e
çok normal birşeymiş gibi konuşuyordu, Leyal o bakışlara aldırmadan iştahla kahvaltısını etmeye başladı, ailesi fazla korumacıydı ona göre."Harbiden delisin sen" diye konuştu Mirza abisi onun bu söylediğine karşı dil çıkardı Leyal. Bu harekete karşı gür bir kahkaha Cemil ağa, kızı bu evin neşesi, ışığıydı o olmazsa ne yapardı kim bilir, asla evlat ayrımı yapmamıştı Cemil ağa Polat'ı da Mirzayı da çok severdi ama Leyal'e olan düşkünlüğü başkaydı. Kızı en savunmasız ve en çok ihtiyaç duyduğu zamanlarında annesiz kalmıştı. Leyal babasının karanlıkta parlayan yıldızıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREĞİMDE Kİ YANGIN
Novela JuvenilHayat acımasızlıklarla doludur , kimi zaman hiç istemediğimiz yerden en güvendiklerimizle vurur. Aşk ise iki kişiliktir, üçüncü kişinin girdiği her kısım ihanettir. Leyal de bu hayatın acımasızlığıyla ve onu en güvendiği yerden vurduğu zamanlarda e...