1. Bölüm

2.5K 76 18
                                    


Öncelikle selammmmm
Bu benim ilk kurgum bu nedenle biraz acemice olabilir hatam varsa şimdiden özür dilerim
Saygılı bir biçimde kurgumun iyi ve kötü yanlarını eleştirilebilirsiniz
Her neyse şimdilik bu kadarr sizleri seviyorum bebeklerim ✨💞💋🦋💕
Bölüm başlasınnn

~~~

"217 lira 95 kuruş."

Hayır kabul etmiyorum hesaplandığımda böyle çıkmamıştı 217 lira çıkmıştı, 95 kuruşu nerden çıkardın kasiyer abla? Herşey ne kadar pahalı yaa alt tarafı iki üç tane abur cubur aldım ne var? Tamam gerçi iki üç tane değil ama olsun.

Her neyse parayı verip marketten çıkıyordum ki duvara çarptım, bir dakika,ne? Hayır çarptığım şey kesinlikle bir duvar değildi bu bir bedendi hatta koca bir beden ! İnanmıyorum yaa bi bu kalmıştı zaten.

"Çok özür dilerim beyefendi, kusura bakmayın."

Rezillik, yemin ederim adama kafa attım resmen...

"Sorun değil bir dahakine önünüze bakarak yürüyün lütfen."

Önünüze bakarak mı yürüyün? Hah, ben zaten önüme bakarak yürüyorum asıl sen önüe bakarak yürü ayı! Delirtmeyin kardeşim insanı.

"Pardonda ben zaten önüme bakarak yürüyorum asıl siz koca cüsseniz yüzünden önünüzdeki insanı görmüyor olabilir misiniz acaba?"

Vereceği cevabı beklemeden söylene söylene marketten çıktım. Yani anlamıyorum özür diledik zaten ne bu tripler kardeşim. Gerçi kasları da duvar gibiydi maşallah çok yakışıklı bir beyefendiydi aslınd- NE DİYORUM BEN YA!

Evet yavaş yavaş eve yaklaşıyorum, işte asıl işkence şimdi başlıyor... Kapıyı anahtarım ile açtım ve tam içeriye adımımı atıyordum ki içeriden gelen kavga sesleri ile derin bir nefes alarak kapıyı kapattım.

"Buna mecburum Semra bu iş başka bir şekilde olmayacak hem zaten bu sayede artık tehtidlerden kurtulacağım."

Hayret, babam ilk defa anneme ılımlı bir şekilde yaklaşıyor ve bağırmadan konuşuyor. Şaşırdım doğrusu.

"Ya senin ne dediğini kulağın duyuyor mu? Sırf bulaştığın bir kumar illeti yüzünden kızımızı bir mafya ile mi evlendireceksin !?"

Bir dakika, NE ?

~~~

Ehehe
Bölümü burda bitiyorummm
Oy vermeyi unutmayın bebeklerimmm bir sonraki bölümde görüşmek üzereee
Ay lav yuu🥺✨💞

Görücü Usulü MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin