Opening 1

179 6 0
                                    

Hepinize selam sevgili okuyucularım. Uzun zamandır ne eski ficlerime bölüm atıyorum ne de wattpade giriyordum. Bi girdim ki asla tarzıma uymayan kitaplar!!! wattpad bence cok kötü bi yere dönüşmüş taennie ficlerini asla beğenmedim. Bu yüzden kendi tarzıma uygun ve ilginizi çekebileceğine inandığım bir taennie kurgusuyla karşınızdayım. Bu bölüm açılış bölümünün sadece yarısı. Henuz dahil olmayan bir başkarakterimiz var. Taehyung ikinci bölümden itibaren dahil oluyor. İlk üç bölümü seri bir şekilde atacağım merak etmeyin. Umarım bu fice devam edebilirim ve çok güzel olur hepinizi öpüyorum iyi okumalarr💕

                                             🎀

Normalde işimi websitemden ya da şirket analizlerimden takip ederdim ama böyle bir işi uzaktan, internetten takip etmek delilik olurdu. Bu şimdiye kadarki en iddialı, en güvendiğim işimdi. JNK COSMETICS'in üçüncü büyüleyici serisi SOLO.
Pespembe allıklar: Ruby, Thulian, Puce, Galibarda.
Yıldızlar gibi parlak ama bir o kadar da soğuk far paletleri, lifting etkili maskaralar. Soğuk alt tonlu stick bronzerlar, globaldeki başarılarımızdan dolayı yüz kırka yakın rengin bulunduğu geniş renk skalasında fondötenler. Ve en önemlisi, dolgunluk etkisiyle beraber kadifemsi, öpülesi dudaklar için geliştirdiğimiz hydraglow etkili lipstickler. Bu seriye gerçekten güveniyorum ve Lierre'in önündeki binlerce kişilik kuyruğa baktığımda kendimle bir kez daha gurur duyuyorum. Açıkçası stoklar yetecek mi emin değilim. Muhtemelen bu binlerce kişilik kuyruğun yarısı istediklerini alamadan eve eli boş dönecekler. Bu serinin üretimini hızlandıracağım için endişelenmelerine gerek bile yok.

Lierre, tüm global ve başarılı markaları bünyesinde barındıran bir kozmetik marketi. Bu market dünya çapında büyük ilgi görüyor ve bu yüzden biz kozmetik şirketlerinin gözü her zaman bu kozmetik marketindedir. Burada ticaretinizi yapıyorsanız artık hazırsınız demektir. Tabi rakipler olduğu sürece kaybetmek her zaman olağandır.

Ben küçüklüğümden beri belli bir hedef doğrultusunda yaşadım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben küçüklüğümden beri belli bir hedef doğrultusunda yaşadım. Önümdeki fırsatları değerlendirmeyi bildim ve bolca hayal kurdum. Bu yolda hiç bir şey dikkatimi dağıtamadı, ne para, ne arkadaşlar, ne aile sorunları, ne de erkekler. Başarıya giden bir yol varsa gözün sadece hedefi görmelidir, gerisi teferruattır. Hedefime kitlenip hayallerime adım adım yaklaştım. Sonuçta hayaller gerçekleştirmek içindir. Eğer hayalimi gerçekleştirmeyeceksem hayal kurmanın ne anlamı var?

Beni bütün zorluklara rağmen iyi yetiştirmeye çalışan ailemi gördüm belki de. Ve başkasının emri altında köle gibi çalıştırılmanın onlara çektirdiği sıkıntıları ben çekmek istemedim. Ne onlara kızdım ne de acıdım. Onlar ekmeğini taştan çıkaran insanlardı ama onlarla gurur duymam benim de onlar gibi yaşamamı gerektirmezdi. Ben farklı olacağım dedim ve oldum. Bunun nasıl bir başarı hissi olabileceğini hissedebiliyor musunuz?

Şu an tam karşımda beni kesinlikle çok şaşırtacak bir şekilde, başında simsiyah güneş korumalı şapkasıyla gözlerini saklamak için taktığı gözlüğü burnunun ucuna kadar indirmiş, kuyruğa göz gezdiren Park Chaeyoung'u görüyordum.

The CompanyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin