4-sen konuş

8 2 2
                                    

~ ALEV~

Sabah kalktığımda Zeynep hala uyanmamıştı. Saate baktığım da çok geç kalkmış olduğumuzu gördüm. Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım ve geri yatağa gelip Sena'nın yanına oturdum ve onu sarsmaya başladım ne kadar seslensemde uyanmıyordu.

"Zeynep"

Kalkmadı

"Zeynep Sena"

Yine duymadı. En son çok güçlü bir şekilde dürterek konuştum.

"Zeynep kalk hadi saat 11 olmuş"

Gözlerini nihayet araladığında.

"Sen kimsin"

Boğuk daha uykusunu alamamış bir sesle bana bunu demişti.

Sonraysa kalkmış ve lavaboya gitmişti onun bu haline gülmüştüm. Gözüme çok tatlı gelmişti.

Lavabodan çıkıncı.

"Ee tanıdın mı bari beni"

Anlamaz gözlerle bana bakıyordu.

"Neyse neyse boş ver ben bi gün bunu kameraya çeker öyle gösteririm."

"Hadi Alev saçmalama yemek yemeye gidelim."

"Tamam evde mi yiyelim yoksa dışarda mı"

"Bana fark etmez, hangisi işine geliyorsa"

Kafamı onaylar şekilde salladım. Ve giyinme odama gittim. Altıma beyaz bol pantolon giyindim, üstümede beyaz sıfır kol bi crop geçirdim. Giyindiklerimin aynısını çıkardım. Odama geçtim ve yatakta oturan Zeynep'in kucağına kıyafetlerini koydum.

"Bunları seçtim uygun mudur paşam"

"Uygundur hafız, uygundur."

Dedi ve üstünü değiştirmeye gitti.

"Ben aşağı iniyorum, dışarı çıkıcaz bu arada sen mi seçersin gidilcek yeri yoksa ben mi seçiyim. "

Oda bana seslendi.

"Bu gün bendensin beybi"

Kahkaha attım oda bana katıldı. Aşağı doğru inmeye başladım. Sena ile yeni tanışmıştık belki daha 24 saat bile olmamıştı ama çok sevmiştim onu.

Tamam dün abimle ona takılmış dalga geçmiş olabilirdim ama içimde asla dalga geçmiyodum.

Çok yakışmıyorlar mıydı. Onları acil birbirlerine aşık etmeliydim. Niye ben yapmalıyım çünkü ben bir çöp çatanım ve benim yengem olmayı hak eden biri varsa onuda ben seçmeliydim. Hem zaten ben yapmasam onlar yine birbirlerine aşık olurlar ama ne zamana.

~Zeyd Ateş~

Akşam Sena'yı o şekilde yerde ağlıyorken görmek çok garip bi histi, iğrençti. Sena ile yeni tanışmıyorduk. Tabii o beni hatırlamamıştı. Ama iyi ki hatırlamamıştı, onun o zamanları tekrar hatırlamasını istemiyordum. Bu yüzden ona ayak uydurucak ve yeni tanışıyormuşuz gibi davranıcaktım.

Bileğindeki morluğu gördüğüm zaman o adamı öldürmek istemiştim. Benim bileğim acımıştı, sırtımda yanma hissetmiştim. Ama bunları ona acıdığım için hissetmemiş ya da sırf bu yüzden yardım etmemiştim.

Sena ve ben 8 yıl önce tanışmıştık. O zaman dan bu zamana değişen bir kaç şey olmuştu. Biride gözlerinin altındaki morluklardı. Gitmişlerdi. Ama dün ağladığı her an kızarmıştı.

¿Kimsin sen?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin