Me futi ne dhome dhe me perqafoi.Duart e tij i kisha rreth belit tim dhe koka e tij me rendonte ne ne qafe.Mos po shtirej gje apo apo cfare?
-Vogelushe,mos me ik me pa me thene.Nuk dua te te ndodhe gje aq me teper kur un nuk e di se ku mund te jesh.
-Nuk mendova qe do te me ndodhe dicka,po nese qenka me rrezik ne rregull,nuk do te bej me ne koken time.
-Eja me trego pak tani se cfare ke blere sot.Te filloj te kuptoj edhe un shijet e tua.
-Nuk eshte e nevojshme ti mesosh,por me ler te ti tregoj sepse skam asgje tjeter interesante per te bere.
-Ah pra po me perdor per te kaluar kohen?
-LE te themi qe po.-dhe u fut brenda banjos,me cantat e kartonit te mbushura me rroba.
Dilte here e veshur me fustane sensuale,qe ia nxirrnin format e bukura ne pah e here e veshur me body te bardha transarente ku beli i dukej i keputur,gjoksi i forumar mire rrinte i tendosur,e bythet e ngritura ia ndalnin frymen ne vend asaj bishe qe po admironte pamjen e servirur.Nuk po e kuptonte as ai vete se si po e lejonte kete gje te ndodhte.Ajo po e ndillte dhe po i falte nje epsh.Ndoshta ngaqe nuk kishte eksperienca ne kete fushe deshironte te ishte i pari,ama nena e kishte mesuar qe me gocat e mira ai sduhej te luante kurre.
-Keto ishin te gjitha ato qe kam blere.
-Oh po ato qeset e tjera aty cfare kane?
-Uuuhh,ato?Hmm,ah po ato.Jo asgje ne fakt.Gjera bazike femrash.
-Tanga tkuqe?
-Pse more kto jan gjera bazike femrash?
-E mir,e dija qe duhej te thoja tanga te zeza po dukesh shum sensuale si person,thash mos te pelqen e kuqja.
-Ti nuk je mire nga mend e kokes.Gjera bazike femrash jane e kaq.
Ai e mori perballe,u ulen te dy mbi krevat,dhe e la vogelushen te shprazte qesen . Mund te themi u besdis nga gjith ajo ngjyre roze,dhe nga gjitha ato gjera fluffy dhe soft dhe te buta dhe...dhe.. dhe as vet spo dinte si tua vendoste emrin.
-Un vdes per keto,preki sa te buta jane.Jane me moo moo.-i zgjati ajo nje pale corape dhe qeshte duke i mbajtur ne dore.
-Me cfare jane keto?-pyeti serish vetem per te degjuar dhe nje here zerin e saj,dhe per te pare mimiken qe ajo ben.
-Jane me moo moo.-tha ajo pa e kuptuar qe ai po perpiqej ta vinte ne loje.
-Cfare eshte moo moo?-qeshte ai djale me vete duke mbajtur corapet ne dore.
-Moo moo more,se sheh qe jane me lope te logla qe buzeqeshin?A sjan te adhurushme?
Paulo e gjeti veten duke kafshuar buzen e poshtme qe te mos e vinte gocen ne siklet e te zgerdhihej me moo moo-n qe fliste ajo.U kthye serioz gjoja,dhe pyeti serish
YOU ARE READING
MY ESMERAY
RomanceAtehere kur i je dorezuar fatit te jetes,dhe nuk perpiqesh me te luftosh kunder rrymes as per veten tende,trazohen ujerat e qetesise.Kupton qe zoti ose te ka te preferuar per te te sprovuar dhe nje here ose per te te shperblyer.Dhe ne te dyja rastet...