5. ve 6.Bölüm

52 19 0
                                    


                        5.Bölüm

Genç adam aşağıya yani depoya inmişti, kardeşinin bulunduğu depoya doğru aşağıya indiğinde ağlayan bir genç çocuk ve sinirlenmiş kardeşi vardı.

"Yoongi yine n'oldu da sinirlendin" dedi genç adam.Kardeşi Hyunguna bakıp "Hyung,al şunu elimden bir kaza çıkacak" dedi. Genç adam genç çocuğa baktı. Genç çocuk duvara yaşlanmış dizlerini kendine çekmişti başınıza dizlerine koymuştu arada bir bakıp tekrar başını gömüyordu.

Genç adam, genç çocuğun yanına gitmişti " Hadi gel Jimin" dedi genç adam ardından genç çocuğu kaldırmak için elini uzattı, genç çocuk vücudunu geri çekip " Dokunma bana!" Diye bağırdı.

Genç adamın kardeşi sinirle yanlarına gidip genç çocuğun yakalarından tutup kaldırdı, ardından genç çocuğun boğazını sıkmaya başladı. Genç çocuk boğazını sıkan elleri bileğinden tuttu gözleri doluydu bu sefer dolup taşmıştı, gözyaşları teker teker akıyordu gözünden, genç çocuk yalvarıyordu boğazını tutan adama ama boşaydı.

"Yoongi yeter!" Dedi genç adam. Genç adamın kardeşi Hyungunun sözünü dinleyip genç çocuğu bıraktı sonrada odadan çıkıp gitti.

Genç çocuk yere yığılmıştı hem ağlıyor hemde öksürüyordu, "Jimin hadi gel gidelim" dedi genç adam sonrada elini uzattı genç çocuğa, genç çocuk genç adamın uzattığı eli tutup yığıldığı yerden kalktı.

Genç adam önde, genç çocuk arkada yürümeye başladılar,genç çocuk hayla ağlıyordu sessiz hıçkırıklara. Genç çocuk burnunu çektiği için ses çıkmıştı. Genç adam arkasını dönüp genç çocuğa baktığımda ağladığını gördü genç adam genç çocuğa yaklaşıp genç çocuğa sarıldı.

"Ağla daha çok ağla,hıçkıra hıçkıra bağıra çağıra ağla" dedi genç adam...

Zaten genç çocuğun da dayanacak gücü kalmamış gibiydi. Denileni yapıp ağladı hıçkıra hıçkıra bağıra çağıra.

Genç adam bir anda genç çocuğu bir bebekmiş gibi kucağına aldı. Genç çocuk da ayaklarını arkadan birleştirip
Başınıda genç adamın omzuna koyup ağlamaya devam etti.

"Bir... küçücük aslancık varmış" ...



















Genç adam genç çocuğu kucağında unutmuştu.

Genç adam genç çocuğu kardeşini odasına götürmek için yukarıya çıktı " Yoongi" dedi kapıyı tıklayarak içeriden gell!' Sesi geldiğinde odaya girdi " uyudu" deyip genç çocuğu yatağa uyandırdı.

"Hyug nasıl uyuttun"

"Ağlıyordu sarılıp kucağıma aldım, biraz ninni söyledim öyle uyudu işte"

"Alındım"

"Sen bebekken söylerdim alînmana gerek yok... anlatim istermisin"

"Neden olmasın"

"Gel de uzan şapşal öyle anlatim" genç adam oturduğu büyük koltuğa oturması için kardeşini çağırdı, kardeşide gelip başkasının Hyungunu kucağına gelicek şekilde uzandı, genç adam kardeşinin saçıyla oynamaya başladı.

" sen bebekken annemler evde yoktu önemli bir iş görüşmesine mi ne gideceklerdi sem ve ben evde kalmıştık, Namjoon hyung ya uyuyordu ya da okuldaydı tam hatırlamıyorum, annemler gitmeden önce seni uyutup salondaki beşşiğe koyup gitmişlerdi aradan yarım saat geçtikten sonra sen uyumadın. Sana gözükmeden beşşiği sallamaya başladım ama yok sen uyumuyorsun. Sonra seni bir şekilde i beşşikten çıkardım boyum kısa olduğu için yetişemiyordum, seni kucağımda salladım sen susmadın o zamanda çizgi film izliyordum sen uyanma diyede sesini hiç açmadım değerimi bil..."

-TORTURE MY LOVE /TAEKOOK/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin