7.Bölüm

46 18 8
                                    

Genç adam kardeşinin odasından çıkıp Hyungunun odasına gitti. Kapıyı tıklayıp Hyunguna seslendi.

"Hyung girebilimiyim"

"Elbette gel lütfen, Taehyung"

"Hyung en son Jungkook seçimleymiş,şimdi nerde"

"Odanıza gitti"

"Tamam Hyung teşekkürler. Bir de Yoongi'ye bir anımı anlattım bu gece müsait olursak odama çağırıcam sen de gel olur mu?"

"Tamam gelirim, hangi anını anlattın?"

"İlk ninni söylediğim günü"

"Tamam gelirim, ya da siz benim odama gelin malum sizde kook ve jimin var."

"Tamam Hyung, Yoongi ile konuşurum"

"Tamam"

"Ee battaniyeni unutma olur mu"

""Unutmam, bir de şu Kim'ler varya"

"Seokjin'ler"

"Hmhm evet adam ölmüş sadece Seokjin ve kardeşi Hoseok kalmış ve..."

"Ve ne Hyung"

"Kim'ler,Jeon'lar ve Park'lar aile dostlukları varmış. Hoseok, Jin,Jungkook ve Jimin çok yakın arkadaşlarmış."

"Anladım, ne zaman hallederiz"

"Jin'i kendime ayarlicam"

"Hyung?"

"Ne?, sen babamızı öldüren çocukla yakınlaştıran bende babasının borcu olan çocuğu kendime ayarlicam"

"İyi madem,sana kolay gelsin."

"Saol"

"Bilmem ama neşenizde Jeon'a acı çektirmek istedim Hoseok'dan mı yararlansam"

"Psikopatmı sın çocuk"

"Sen karışma Hyung,kendine ait olanı al geriye kalanı bana bırak"

"Yapma Taehyung,yakma canını"

Genç adam,Hyungunu dinlemeden odadan çıkıp kendiHyungunu  odasına gitti. Odaya girdiğinde genç çocuğu görememişti, balkon kapısının açık olduğunu görüp balkona çıktı.

Aşağı bakarken genç çocuğu gördü,genç çocuğu dikkatlice incelemeye başladı.

Elinin kesik olduğunu gördü ama umursamadı muhtemelen kucağındaki kedi yapmıştı ama derin gözüküyordu umursamayıp uzun bir süre genç çocuğu izlemeye başladı.

(İsteyen flashback sayabilir)

Genç çocuk adamın odasından çıkıp kendi odasına daha doğrusu genç adamın odasına uzun süre düşündü. Kendi Hyungunu düşünmeye başladı.

Hyungunun fotoğrafı o adamda ne arıyordu? Birbirlerini taniyormuydular?

Ama adam ona "Onu barda gördüm. Çok sevimli duruyordu ayrıca hoş ve şık.  Galiba aşık oldum Jungkook, senin Hyunguna aşık oldum" demişti.

Yanı gayet inandırıcı gelmişti çünkü adam Hyunguna bakarken parıldayan gözlerle bakmıştı.

Genç çocuk adama bakıyordu ve adam ona söyle söyledi " Biliyormusun Jungkook, onu ilk gördüğümde etkilenmiştim ve bazen göz  teması kuruyorduk, bana parıldayan gözlerle bakıyordu, Ah o gözleri,dudağı,burnu aşık  olmak  için varmış gibi. Biz göz göze gelince utanıp başını çeviriyordu çok tatlı oluyordu . Gerçekten hyungun  çok güzel "

-TORTURE MY LOVE /TAEKOOK/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin