Genç çocuk saatlerdir o depodaydı. Karanlık,soğuk ve bomboş. Neden burda olduğunu bilmiyordu.Korkuyordu ölmekten ve arkadaşı jimin'in zarar görmesinden. Deponun köşesine çekilmiş dizlerini kendisine çekmişti saatlerdir ağlıyordu.Kime ne yapmıştı? Kime zarar vermişti? Yoksa yaşamakmıydı suçu...
On sekiz yaşındaydı bu çocuk. Ne annesini görmüştü ne babasını. Halası annesi amcası babası olmuştu.bir yaşında annesi ile babasını kaybetmişti sadece abisi kalmıştı ama abisi nerdeydi? Kiminleydi? Yaşıyormuydu?.
Kapınım ardından sesler geliyordu "Hayır efendim ses çıkarmadı, zorlukda çıkarmıyor Peki efendim İyi günler" Bu kapıdaki korumanın sesiydi galiba.
İçeriye birisi girmişti girmesiyle birlikte
İçerisi birazcık olsun ışık almıştı." Patron seni tebrik ediyor,akıllı durdugun için senden önce buraya gelenler hep zorluk çıkarmıştı peki onlara ne oldu biliyormusun?" Dedi adam. Genç çocuk hem meraklı gözlerle hemde yaşlı gözlerle bakıyordu adama.
Başını hayır anlamında salladı. "Öldüler" dedi. Genç çocuk zaten korkuyordu bu sefer daha fazla korkmuştu, gözleri dolmuştu yavaş yavaş yüzünden akmaya başladı yaşlar.
"Neden burda olduğunu biliyormusun ufaklık" genç çocuk hayır anlamında tekrar başını salladı."Baban yüzünden, baban patronun babasını öldürdü" dedi. Genç çocuk şok olmuştu, Sadece bir yıl gördüğü babası katilimmiydi kötü birimiydi? " b-birkać tane soru sorabilirmiyim" "cevaplaya bildiklerim varsa elbette" " p-patronun ismi ne" "Taehyung Kim Taehyung" " benim babam,kötü birimiydi" " onu bilmiyorum onun hakkında bilgi verilmedi" " Peki"
" şey... ışık açık kalabilirmi korkuyorum" " patrona sormalıyım"
"Peki". Adam odadan çıktıktan sonra tekrar ses gelmeye başladı sanırım Patron ile konuşuyordu. "Efendim ışığı açmamızı istedi açalım mı... Peki efendim tekrardan iyi günler" ışık açılmıştı ama birisinin girmesiyle..."Akıllı durduğum için ufak bir ödülmüş ve birde patron yakın bir saate gelirmiş" dedi ve odadan çıktı...
Ehehehe şey biraz değiştirdim birde ilk kiss 6. Bölümde gelicek ve ilk kiss yan shipimiz yoonmin den gelcek nerden biliyorsun deme biliyorum
Minhooi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-TORTURE MY LOVE /TAEKOOK/
FanfictionGüney Kore'nin Tehlikeli mafyası Kim Taehyung,babasın öldüren adamın çocuğunu bulup işkence çektirecekti ve o gün onu ağlarken gördüğünde işkence çektirmekten vazgeçti.Yine de o çocuğa zarar vermek hoşuna gidiyordu, bu yüzden o çocuğa işkence ediyor...