Hadi bismillah.
____________________________________
Giyuu, sanemi ile aynı son eleme sınavındaydılar. Birbirlerini hiç tanımıyordular. sadece birkaç defa tesadüfen karşılaşmıştılar. Hashira olduklarında birbirlerini tanımaya başladılar. Fakat birbirlerinin isimlerini diğerlerinden duydukları için pek görüşemezdiler.
Giyuu, nerdeyse tüm hashiralar tarafından dışlanıyordu. Shinobunun ona attığı iftiralar yüzünden herkes onu bir sapık olarak görüyordu. Shinobu mitsuri ile plan yapıp giyuu ya çok fena bir kötülük yapacaktılar. Plan, mitsuri'nin vücudunda bazı yerlere iz bırakıp, obanai'ye giyuu nun onu t@ciz ettiğini söyleyeceklerdi. Ve öyle yaptılar.
Artık tüm hashiralar ondan nefret ediyordu. Sanemi pek inanmasada herkes inandığı için o da hak veriyordu.(...)
Bir keresinde birlikte göreve çıkıyorlardı.
Ve sanemi ilkkez onunla konuşacaktı. Söylenen yere doğru ilerlerken giyuu ile karşılaştı. Onu hemen tanıdı ve söze girdi;S- hey, sen şu tomioka giyuu olmalısın, cidden sapık olduğunu söylüyorlar bu doğru mu?
G- Uhm, aslında bu tamamen yanlış, fakat herkes mitsuriye inanıyor. Bu nedenle herkesin benden nefret etmesi doğal.
G- ve sende...
S- shinazugawa sanemi. Memnun oldum.
Sanemi, onun sesine hayran kalmıştı. İnanılmaz bir sesi vardı. Tabi 'böyle agresif ve saygılı biri bunu asla yapmaz' diye içinden geçirmişti. Onu daha iyi tanımak için birkaç soru soruyordu. Giyuu ise sakin bir tavırla cevap veriyordu.
Hava kararmıştı artık daha dikkatli olmaları gerekiyordu.Patikada yol alırken birden karşılarına
Bir iblis çıkmıştı. Vücudunda mavi şeritler vardı kirpikleri ve saçları pembe idi. Gözlerine bakıldığında ise üst 3 olduğunu anlamışlardı. Hemen siper alıp katanalarını çektiler.A- vay, burda kimleri görüyorum. 2 adet hashira hemde erkek.
S- ne sanmıştın.
A- bak ne diyeceğim güçlü birilerine benziyorsunuz. İblis olun ne dersiniz?
G- onun yerine ölümüne savaşırız daha iyi!
S- Rüzgar nefesi, 1. Stil.
G- su nefesi, 3. Stil.
İkisi birlikte çok sert hamleler yaparlar ama iblise işlemez.
Bir süre savaşırlar, ve giyuu ağır bir yara alır. Sanemi bu durum üzerine giyuu için çok endişelenir. Ve daha güçlü(?) Hamleler yapar.
Uzun bir süre sonra güneş doğmak üzeredir. O sırada sanemi iblise serçe katanasını geçirir ve iblisin kaçmasını engeller. Giyuu ise iblisin kafasını kesmeye çalışır. İblis denemelerine rağmen kaçamaz ve en sonuna katanayı paramparça yapar. Ardından ormanın derinliklerinde kaybolur. Giyuu nefes nefesedir, sanemi ise iblisin ardından ona küçümseyecek laflar söyler.
Bir süre sonra giyuu kan kaybından bayılır. Sanemi şaşkınlık ve endişe içinde ye yapacağını bilemez. Giyuu ayılmayınca
Sanemi onu kucağına alıp kelebek konağına doğru götürür.(...)
Giyuu, konakta tedavi görürken sanemi 7/24 onu düşünür. Ona bişi olmasından korkar. Onu asla aklından çıkaramıyordur.
Bi an bu düşüncelerden vazgeçip kafasına göre takılmayı denemişti, ve başarısız oldu.
Onu bu kadar çok düşünmesinin nedeni neydi? Ondan etkilenmişmiydi? Yoksa ona karşı bir şeyler mi hissediyordu? 'Saçmalama sanemi kes şu düşünceleri' diye içinden geçirdi.__________________________________________
Hadi bakem bu günlük bu kadar olsun.
Aklıma geleni yazacam dedimde cringe oldu biraz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Sanegiyuu ~
Short Storysanemi x giyuu hikayesi yazacağım çok heceyanlıyım yeeyyyyyyyy. bu arada smut var, aklıma geleni yazacam. iyi okumalar>3