3- Yeni görev

144 9 33
                                    

Ara tatilin sonlarında olduğumuz için ossura ossura ağlayarak bölüm yazıyorum.
___________________________________________

Sanemi iyileşmiş sayılırdı. Giyuu ise tamamen iyileşmiş durumda idi ve yeni bir göreve çıkabilirdi. Kargasının söylediğine göre, Güneydoğuya gitmesi gerekiyordu. Giyuu hazırlanıp konaktan ayrıldı ve yola koyuldu.

Giyuu pov:

Sonunda bir kasabaya vardım. Büyük ihtimalle iblis bu bölgedeydi. İnsanlardan bilgi toplayıp bir kaç araştırma yaptım. Aldığım bilgilere göre iblis kadınları yiyordu. Hava kararmaya başlıyordu. Bende patikadan ilerleyip iblisi aramaya başladım. Uzun bir süre yürüdükten sonra tanjiro, zenitsu ve inosukeyle karşılaştım. Sanırım onlarda bu görevdeydiler. Zenitsu, tanjiro'nun arkasına geçmiş. İnosuke ise bağırarak iblisi bulmaya çalışıyordu. (sanki ibliisss diyince gelecek.)

T: iyi akşamlar, tomioka-san.

G: sanada.

T: bu bölgede iblis varmış, sende mi onu arıyorsun?

G: Evet, öğlenden beri burdayım.

G: eğer bir şey fark ederseniz bana söyleyin.

T: bence en iyisi hep birlikte arıyalım daha iyi değil mi?

G: peki.

Bir süre ilerledikden sonra bir şey gördüm.
Ağaçların arasında bir iblis vardı, bir kadını yiyordu. Bizi farkedince normal biri gibi gülümseyerek el salladı.

???: bak bak bak, kimleri görüyorum. Geceleri dolaşmak pek güvenli değildir.

Ona melek sesli şeytanda diyebiliriz. Çünkü sesi bir meleği andırıyordu. Gözlerinden anlaşılır bir şekilde üst 2 idi.

İblis inosukeye dönerek.

???: heyy, sen hashibira olmalısın değil mi?

İ: NE?!

???: seni tanıyorum, anneni yiyen iblis bendim. Gerçekten çok büyümüşsün.

İ: Neyden bahsediyorsun sen?!?!?

Ben tanjiro ile şaşkınlıktan baka kalmıştım. Hemen siper aldık.

G: su nefesi 4.stil

İ: canavar nefesi 6.stil

Z: yıldırım nefesi 1.stil

T: Hinokami kagura.

Hepimiz aynı anda bir hamle yaptık ama hiç bişe etkilemedi. Bir kaç kez daha denedik yine etkisizdi. İblis buzdan kristaller yapabiliyordu. Buzdan kırbaç oluşturup bana isabet ettirmeye çalışı ama sıyırdı. Haoirimin yarısı yırtılmıştı.

(...)

Yazar pov:

İblis giyuu'ya olan odağını kesmişti. Diğerleriyle ilgileniyordu. Giyuu stil kullanmak üzereyken, kırbaçlarsan birisi
Ona doğuru geliyordu giyuu bunu son anda farketsede hamle yapamazdı. Çünkü kırbaç çok hızlı geliyordu.

???: rüzgar nefesi, 6.stil.

Tam o sırada önüne biri geçti ve katanasıyla kırbaçı kesti. Bu kişi shinazugawa'ydı. Sanemi'nin konakta olması gerekiyordu çünkü yaralıydı.

Zaman atlamasıııığ

S: rüzgar nefesi 9.stil

G: su nefesi 11.stil

Sanemi arkadan, giyuu ise önden, nefes stillerini kullandılar ve sonunda iblisi yenmeyi başardılar.

(Normalde gyomei bile yenemez sakın sorgulamayın)

Herkes nefes nefeseydiler. Bizim 3lü ağır yara almıştılar. Ama sanemi ve giyuu fazla yaralı değildiler.

Sanemi pov:

Kakushi üyeleri geldi ve onları götürdüler.
Ben ise giyuu ile kalmıştım. Kargadan başka bir yere gitmemiz gerektiğini duyduk ve birlikte yola koyulduk. Gideceğimiz yer buraya çok daha yakındı.
Bu yüzden hemen yola koyulduk.

S- hey giyuu

G- efendim.

S- o iblis üst 2idi nasıl yendiğimizi hala anlamıyorum.

G- "bir elin nesi var iki elin sesi var" diye boşuna dememişler.

S- sana birkaç soru soracağım. Sende cevapla olurmu?

G- Tamam sorabilirsin.

S- İblis Avcılarına ne zaman neden katıldın?

G- bundan 3 yıl önce katıldım. Nedeni ise uzun hikaye boş ver.

S- peki, kanroji-san dedikleri doğrumu?

G- dürüst olmak gerekirse kesinlikle yalandan ibaret.

S- ama kanroji-san'ın vücudunda kızarıklar vardı.

Bu sözün ardından biraz sinirlendi.

G- bu iftira! Kocho-san, kanroji-san ile plan kurup beni küçük düşürdüklerini düşünüyorum. Çünkü ben asla öyle biri değilim.

S- Tamam, tamam anladık. *kıkırdar*

G- hey, komik olan ne?

S- sadece sinirlenince biraz fazla sevimli oluyorsun.

Giyuu bu sözün ardından baya kızarmıştı.
Ve kafasını başka bir yere çevirdi.

(...)

Sonunda kasabaya varmıştık. Oradan bir otel kiralayıp oraya yerleştik.





___________________________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

___________________________________________

Evt bölümü yazmak için götümü yırttım sabahtan beri tele bakıyom aq. Anam ağzıma sıçmadan hemen bırakayım.
















567 kelime

~ Sanegiyuu ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin