2- İyileşme

145 11 4
                                    



Başlıyoruz.
___________________________________________

Giyuu pov:

Aradan 5-6 hafta geçmişti ama hala uykudaydım. Bir süre sonra yavaşça parmaklarını oynattım ve gözlerimi açtım.
Pencereden gelen güneş ışığıyla beraber çok sakin bir ortamdı. Bi an esnemeye çalışırken sırtım ağrıdı. Başımda bandana,
Sağ elimde ise sargı vardı. Boynumun çoğu bölgesinde yara izi vardı.

(...)

Aoi-san içeri girdi, uyandığımı görünce diğerlerine haber vermeye gitti. Sonra tekrar gelip iyi olup olmadığımı sordu.
Bende iyi olduğumu söyledim;

G- iyiyim teşekkür ederim, sadece biraz sırtım ağrıyor.

Aoi-san bana bir tepsi, onigiri, ohagi, ve bir bardak ilaç vardı.(hani tanjiro kanao ile bişi yapıyolardı, bardakta yeşil sıvı vardı, birbirlerine dökmeye çalışıyorlardı ondan)

   Onigiriden 2 tane yiyip ilaç içtim. Bir süre sonra tanjiro geldi. Sırtında nezukonun kutusu vardı.

T: geçmiş olsun tomioka-san, iyi misiniz? Nerdeyse 1 buçuk aydır uyuyorsunuz.

Zorlukla konuştum.

G: şimdi daha iyiyim.

T: rüzgar hashirası ile üst ayı yenebildiniz mi?

G: mağlesef, güneşin doğdunu farkedince uzaklaştı.

T: bu görev sizin için çok zor olduğunu düşünüyorum.

G: uhm, zaten.

T: herneyse, göreve gitmem lazım. Tekrar geçmiş olsun.

G: sağol, tanjiro. Görüşürüz.

Tanjiro kapıdan bana el sallayarak konaktan ayrıldı. Bende ohagi aldım ve yemeye başladım.

(...)

  Kapı çaldı, bende "gel" dedim. Gelen rüzgar hashirasıydı, sanırım ismi sanemiydi.

Sanemi pov:

   Yavaşça içeri girdim. Ve konuşmaya başladım.

S- Günaydın Tomioka, iyi misin?

G- Sanada günaydın sanemi, iyi olmaya çalışıyorum.

S- beni soracak olursan, sadece sağ bileğim sargıda, sol kolum dirseğime kadar uyuşmuş.

Yanına otururum.

Giyuu bana ohagi uzattı.

G- al.

S- teşekkürler. *alırım*

Giyuu bir ohagi daha alıp yemeye başlar.
Yeme şekli çok sevimli, tıpkı bir tavşan gibi. Gözlerimi ondan alamıyordum.

Sonra bende yedim.

(...)

Yazar pov:

Giyuu ohagiyi yerken dudağının kenarında kırıntı kalmıştı. Sanemi bunu farkedince giyuu'daki kırıntıyı baş parmağıyla sildi.

Giyuu ise ne olduğunu anlamamış gözlerle bakıyordu. Saneminin parmağındaki kırıntıyı görünce utançtan kıpkırmızı oldu.
Yüzünü görmesin diye başka bir yere çevirdi. Sanemi onu farkedince kıkırdamaya başladı.

Giyuu sanemi'ye baktı ve daha çok kızardı.  
Sanemi ona gülümsedi.


___________________________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

___________________________________________

Ehmehmehmhmeh bu kadardı gece yine yazarım. (Gece dediğim 1-2 gibi) odada yalnız yatınca sabahlıyon çünkü kimse görmüyor ksjsksjsjsjsj









~ Sanegiyuu ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin