Hadi bismillah___________________________________________
Zaman atlamasığ:
Giyuu ve sanemi üst aydan sonraki görevden dönüyorlardı. İblis altaydı ve yenmesi basit olduğu için halledip geldiler.
Döndükten sonra giyuu sanemiyi su konağına davet etti. Sanemi de kabul etti.
İçeri geçtiler. Ve katanalarını kenara bıraktılar. Oturup biraz konuştuktan sonra giyuu mutfağa gidip birşeyler hazırlayacağını söyledi ve gitti. Sanemi ise etrafı göz gezdiriyordu.(...)
Sanemi pov:
Bir süre sonra mutfağa su içmeye gittim. Etrafı tam bilmediğim için giyuu'dan rica edecektim. Mutfağa girdiğimde tezgahta yemek hazırlayan giyuu'yu gördüm. İşin garip tarafı beni hala fark etmemesiydi.
Sağ Elimi giyuu'nun omzuna uzattım. O da ani bir şekilde irkilerek birden arkasını dönünce, biraz fazla yakınlaştı. Ellerimi tezgaha yaslamıştım, giyuu kollarımın arasında kalmıştı. Birbirimize çok yakındık en fazla 3-4 cm vardı. Nefes alışını duyabiliyordum. Doğruyu söylemek gerekirse baya utanmıştım. Arada kalan giyuu ise aşırı utandı ve kıpkırmızı oldu.
Yüzünü gizlemek isteyen giyuu başını çevirdi. O anda o kadar sevimliydi ki, onu öpmemek için kendimi zor tutuyordum.
Giyuu utancından konuşamıyordu. Sadece kekeliyordu. Ne demek istediğini anladım ve istemesemde ondan ayrıldım.S- ş-şeyy, ben özür dilerim.
S- gerçekten, sadece birden arkanı dönünce...
G- asıl ben özür dilerim shinazugawa, arkamda olduğunu hissetmemiştim.
G- niçin gelmiştin?
S- sadece su içecektim.
Giyuu, üst rafdan bardak alır ve çeşmeden doldurup bana verdi.
İçtikten sonra ona teşekkür ettim.G- pekala shinazugawa, başka bir isteğin yoksa içeriye geçebilirsin.
S- vay canına, bana sadece arkadaşlarım soyadımla seslenirdi.
G- yani?
S- Artık sende benim arkadaşımsın tomioka, her zaman yanında olacağım.
Dedim ve kafasını okşadım. Ardından içeri gittim. Bakışlarından anlaşılır bir şekilde yine utanmıştı. O gerçekten çok sevimli. Sanırım gerçekten aşık olmuştum. Onu o kadar yakından görmek kesinlikle çok keyifliydi.
Biraz sonra tomioka elinde 2 tabak ramen ile gelmişti. Birisini bana verdi. Yemeye başladı ama ben onu izlemekten başka hiçbirşey yapamıyordum.
O kadar güzel ki...___________________________________________
Bu kadardı bacılarım.
İyi geceler >3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Sanegiyuu ~
Short Storysanemi x giyuu hikayesi yazacağım çok heceyanlıyım yeeyyyyyyyy. bu arada smut var, aklıma geleni yazacam. iyi okumalar>3