Vazgeçiş

47 2 1
                                    

Meinunun ağzından

Okuldan çıktım ve evin yolunu tuttum eve giderken yolumun üstünde bir market vardı atıştıracak bir şeyler almak için markete girdim markette gezinirken gözüm dergi reyonuna takıldı rafta suganın resmi basılı bir dergi vardı derginin yanına gittim ve dergiyi elime aldım

meinu- aah suga oppa o kadar yakışıklısın ki-

bunları söyledikten sonra neler dediğimin farkına vardım aman tanrım neler diyorum böyle bugün... bugün ben gerçektende suga ile aynı sınıftaydım ve buna rağmen onun yanında başka kızların gezmesine izin verdim hatta.. hatta başka bir erkek ile öpüşmek üzereydim ben... ben bunu sugaya nasıl yaparım dergiyi sepetime attım ve alışverişe devam ettim. Sonrasında marketten çıktım ve eve doğru gitmeye başladım yolda yürürken sokağın kenarında yavru bir kedi gördüm kediye baktığım sırada birisi bana çarptı ne olduğunu anlayamadan yere düştüm. Poşedimdeki her şey yere saçılmıştı karşımdaki ise öylece duruyordu tam ona kızıp önüne bakmasını söyleyecekken onun jeff olduğunu farkettim.

meinu- j-jeff

jeff- meinu? kusura bakma görmedim.

meinu- a-ah jeff sorun değil

jeff yanıma eğildi 

jeff- of her şey dağılmış senin için toplayım

dediği sırada dergiyi eline aldı inceledi ve şaşkın gözlerle bana baktı

meinu- jeff ben şey...

jeffin bir anda yüzü düştü,bana bakmadı bile dergiyi poşede attı ve diğer malzemeleride poşede attıktan sonra poşedi elime verdi sonrasında yüzüme bile bakmadan yanımdan çekip gitti.Bugün olanlardan sonra böyle davranması gayet normaldi sanırım ama bugün olanlar sadece bir yanlış anlaşılmaydı hayatım boyunca hiçbir erkeğin yanına bile yaklaşmamıştım her zaman sugaya saplantılıydım tüm hayatım tüm hayallerim oydu ancak bugün yumeko ve suga arasındakiler kalbimi sızlatmıştı yumekonun bu kadar iyi olması ve suganın onun peşinden ayrılmaması... sanırım bir anlığına tüm bu olanları unutmak istedim. Özür dilerim yumeko,özür dilerim jeff ama hayatım boyunca saplantılı olduğum adamdan vazgeçmem imkansız üstelik ona bu kadar yaklaşmışken.

Bu düşüncelerle yürümeye devam ettim ve en sonunda eve vardım. Eve geldiğimde annem koltukta oturuyordu

anne- hoşgeldin meinu yemek hazır yiyebilirsin

meinu- hıhı yerim anne

annemi geçiştirdikten sonra odama gittim odamda kapımı kitledim,yatağıma geçtim ve sugamın kutusunu açtım

meinu- of suga neden başka insanlarla aynı dünyada olmak zorundayız. ben sadece seninle olmak istiyorum her şeyim seninle olsun istiyorum artık dayanamıyorum.

daha fazla dayanamadım ve ağlamaya başladım. ağladım ve ağladım ancak bu hiçbir şeyi değiştirmezdi sugayı istiyorsam onun için savaşmak zorundaydım.

ben ağlayıp sızlandığım sırada bir anda kapı kırıldı 

anne- kızım suga kim ve neden onun için ağlıyorsun 

meinu- of anne beni rahat bırak artık gerçekten sürekli etrafımda olman benim çok sinirlerimi bozuyo defol git odamdan.

annem çok şaşırdı ama bişey demeden odamdan çıktı ve bende çok sinirlendiğim için evi hemen terk ettim.sokakta yürüyordum saat 9 civarıydı sokakta yürürken tiz ve cana yakın bir ses bana seslendi

???-meinuuuu

arkamı dönüp baktığımda karşımda yumeko vardı.

meinu- aa yumeko bu saate neden burdasın?

Jeff the kille x Meinu ★♫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin