meinunun ağzından
Meinu- j-jeff sen ne yaptın?
Jeff- senin için yaptım meinu, çok kafanı karıştırıyorlardı bende ne gerekliyse onu yaptım.
Meinu- j-jeff sen hastasın...
jeffe bakmayı bıraktım ve suganın yanına koşmak için hazırlandım ancak jeff bir anda bileğimden tuttu
jeff- NEREYE GİTTİĞİNİ SANIYORSUN? HİÇBİR YERE GİDEMEZSİN
jeff konuştukça daha da sinirlendiği belli oluyordu
Meinu- jeff kolumu acıtıyorsun bırakta gideyim
jeff- NEDEN? SUGANIN YANINA GİTMEN İÇİN Mİ ? ONU SENDEN UZAK TUTMAK İÇİN HER ŞEYİ GÖZE ALDIM BEN VE SEN BANA BUNU MU YAPIYORSUN?
Meinu- HAYIR JEFF. HAYIR... ben elimden gelen her şeyi yapmaya çalıştım... ben senin olmak istedim ancak kendime gelmem zaman aldı jeff...
Jeff- O ZAMAN DÜN NEDEN KAÇTIN?
Meinu- HATAMIN FARKINDAYIM TAMAM MI? TELAFİ ETMEYE ÇALIŞTIM AMA ŞİMDİ DURUMUMUZA BAK , NE OLACAĞINI SANIYORSUN JEFF? SUGA VE YUMEKO ORTADAN KALKTIĞINDA TÜM SORUNUMUZ ÇÖZÜLECEK Mİ? NE TÜR Bİ AKIL HASTASISIN BİLMİYORUM AMA BEN ONA KAFAYI TAKTIĞIMDA SUGANIN DÜNYA ÜZERÜİNDEKİ VARLIĞIMDAN BİLE HABERİ YOKTU BUNU BİLDİĞİN HALDE UMUTSUZCA SUGAYI ETKİSİZ HALE GETİRMEYE ÇALIŞTIN SEN SORUNLUSUN VE BUNU YAPACAĞINA SADECE BENİM KALBİMİ ÇALMAK İÇİN ÇABALASAYDIN...
bir anlık duraksadım
Meinu- ben zaten seni sevmeye hazırdım...
jeff böyle büyük bir tepki vermemi beklemiyor gibi görünüyordu çünkü şaşkın bir şekilde suratıma bakıyordu. Bir anlık bir sessizlikten sonra jeff yeniden kaşlarını çattı.
Jeff- SUGAYA KARŞI NELER HİSSETTİĞİNİN FARKINDAYIM ODANDAKİ FOTOĞRAFLARIDA BİLİYORUM, O GÜN YUMEKOYU TOKATLADIĞINIDA BİLİYORUM MEİNU ANCAK NE ZAMAN TAMAMEN BENİM OLDUĞUNU DÜŞÜNSEM HER ZAMAN BENDEN KAÇIYORSUN eğer... eğer benim olmayacaksan , kimsenin olamazsın... ANLIYOR MUSUN?
jeff beni sıkıca omuzlarımdan tuttu ve suratıma bakarak sayıklamaya başladı
jeff- benimsin anlıyor musun? benimsin meinu, başka kimsenin sana dokunmasına seninle aynı havayı solumasına bile izin vermem...
jeff bir anda dudaklarıma yapıştı o kadar büyük bir şehvetle beni öptü ki bir anlık dudaklarımdan kanlar aktığını sandım
meinu- j-jeff ne yapıyorsun?
jeff ne dediğimi umursamadı ve beni öpmeye devam etti, en sonunda durdu ve gözlerime baktı
jeff- senin için her şeyi göze alırım meinu... önüme geçen , seni benden koparmaya çalışan herkes yok olsun istiyorum
jeff kafasını omzuma koydu
jeff- sadece benim olmanı istiyorum
meinu- jeff. bana bak sen kendinde değilsin... başka zaman konuşsak daha iyi olur,hadi biraz dinlen şuan vereceğimiz hiçbir karar mantıklı değil.
yumeko çığlık atmaya başladı
yumeko- MEİNU LÜTFEN BENİ BURDA BIRAKMA YARDIM ET...
jeffin yorgunluktan solmuş gözleri yumekonun bağırışıyla bir kez daha canlandı. Kafasını omzumdan kaldırdı , yumekonun başına gitti , saçlarından tuttu ve saçlarını çekiştirmeye başladı
jeff- BANA BAK SENİ KÜÇÜK OROSPU EĞER BİRAZ DAHA BAĞIRIRSAN SENİ CEHENNEMİN DİBİNE YOLLARIM
sonrasında yumekoyu duvara doğru savurdu, yaptığıda işe yaramıştı yumeko sonrasında tek kelime etmedi, sadece acınası korku dolu gözleriyle benim ona yardım etmemi umuyordu...(bi tık korkmuş)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeff the kille x Meinu ★♫
Fiksi Penggemarmeinu adında bir kız bir gün okulda jeff adında bir çocukla tanışır çocuk çok etkileyicidir ancak meinunun idolü olan sugada onlarla aynı okuldadır. sizce meinu kimi seçecektir? (umarım beğenirsiniz)