Selam ilk öncelikle bu hikayeyi iki kişi yazıyor
ve fazla emek veriyor.
spoi:hikayenin başları fazla saçma olsa da ortalarına ve sonlarına doğru mükemmel olacak eğer değiştirmemi istediğiniz bir yer varsa açık açık söyleyin,eleştiriye açığımiyi okumalaaarrr💗
1.admin-yasemin💚
Ariften
Okula geç kalmıştım ve bu nedenle koşuşturup duruyordum,ve önüme bile bakmıyordum.Ah salak kafam ah, üstelik birde ilk günümdü.Eski okulumda çok büyük bir deprem olmuştu ve okul yıkılma derecesine gelmişti,ayakta duramıyordu bina.Fazla etkilenmiştim ve travma yaratmıştı.O depremden kurtulan ben ve sadece 367 kişi vardı okulumuz 3500 kişiydi;).Anksiyetem var ve travmalarım da,bu nedenle en ufak sesten,dokunuştan,temastan nefret ediyordum.Bütün bunları düşünürken biri ile çarpıştım.Arif:b-b-ben ge-gerçekten üzgünüm
Başımı ellerimin arasına alıp yere eğildim.
Cenan:Ne yapıyorsun sen be gerizekalı.
Arif:özür dilerim,özür dilerim,özür dilerim
Arkamdan emre'nin sesi geldi.
Emre:Özür diliyor işte daha ne istiyorsun aptal!
Emre yere eğilip beni sakinleştirmeye çalışıyordu.
Saçlarımı okşamaya başlamasıyla olduğum yerden sıçradım.Arif:ÖZÜR DİLERİM DUR NOLUR ÖZÜR DİLERİM YAPMA LÜTFEN
Emre:şşş arif taman benim bak emre,arifim sakinleş gel oturalım şu merdivenlere.
Cenan bakakalmıştı.
Emre:ne bakıyorsun kardeşim gitsene işine.
Cenan:Travması veya anksiyetesi falan mı var?
Emre:evet kardeşim,haydi şimdi işine bak.
Emre beni annemden babamdan bile iyi tanıyan 16 yıllık arkadaşımdı,doğduğumuzdan beri arkadaştık yani.Emre çantasından bir su şişesi çıkarıp verdi.
Emre:Arifim sakinleş hadi bak al iç şu suyu.
Suyu alıp içtim ve emrenin yanından kalktım,biz normalde aynı okuldaydık fakat emre sonradan gitti,bizim okulumuzun ortamını beğenmediği için.İyiki de gitmiş çünkü depremde o da ölebilirdi.Ben de şans eseri kurtuldum zaten.Ve bu olay ben ortaokul 7. sınıftayken yaşanmıştı yani 3 yıl önce.Hemen kendimi toparladım,normalde hem travması tetiklenen hem de anksiyete krizine ramak kalmış birisi bu kadar hızlı normale dönmez fakat yanımda emre olunca çabucak düzeliyorum işte.
Arif:Emre'm
Emre:söyle arif'im
Arif:okula geç kaldık farkında mısın?
Emre:Hassiktir! evet ve ilk dersimiz matematik,bu hoca bayağı sinirlidir sıçacak ağzımıza.
Emre:Arifim hazır mısın
Arif:Ne içi- AĞAAAAA EMRE NE YAPIYOSUN KOŞTURMA NOLUR AYAKLARIM ACIYO
Emre ellerimden tutmuş koşturuyordu beni.
Ben böyle böyle söylenmeye devam ederken 5-6 dakika sonra kendimi okulun önünde buldum.Arif:sen delisin.
Emre:Sınıftaki cenan kadar olmasa da.
Arif:O kim lan?
Emre anlatmaya başladı,ve bu sırada okulun bahçesinde okulun içine doğru yürüyorlardı.
Emre:tam bir psikopat.Eşcinsel mi yoksa normal bi insan mı tam olarak bilinmiyor çünkü daha önce bir kızla çıktı,ondan ayrıldı ve sonra da okulumuzdaki mert isimli çocukla çıkmaya başladı.Zorba biridir ve aynı zamanda ukaladır da,bu okul babasının.
Arif:olum bak eşcinsel falan dedin orada bir uzaklaştık.
Emre:eşcinsel olmasa da uzaklaşacaktın zaten.OĞLUM ÇOCUK PSİKOPAT YA.
Arif:sınıfa ilk ben giriyim,yeni gelen öğrenciyim diye kızmaz belki.
Emre:bu zamana kadar o hocaya hiç tutulmamıştım ama eğer seni azarlamaya kalkarsa çok fena tutulurum o orospuya.
Arif:ŞŞŞ tamam sakin ol
Emre:hadi aç kapıyı
Arif kapıyı açar ve ders boştur.
Emre:oha haassiktir lan inanmam.
Arif:ne oldu olum?
Emre:kanka bu orospu 5 dakikadan fazla gecikirse ders boş demektir.
Arif:e ne güzel işte
diyip sınıfa dalar.
Cenan:Oha babanın ahırına mı giriyosun yavaş ol kapıyı kıracaksın hayvan.
Arif:kendi babamın değilde senin babanın ahırına giriyo olabilme ihtimalim?
Arif:Merhaba bu arada ben arif güloğlu
Emre:kanka malesef bi tek Mustafa Cenan Adıgüzel beyin yanına oturabilirsin.
Arif:niye oğlum?
Emre:orospu matematikçi öyle oturttu,yani cenan tek oturuyor.
Arif:e senin yanındaki kişi cenanın yanına geçsin kanka?
Emre:he kanka sonra sınıftaki ispiyoncular gidip yetiştirsin orospu matematikçiye.
Arif:Taman gidiyorum...Seni özleyeceğim.
İkisi de ufak bir kahkaha patlattıktan sonra sıralarına geçtiler.
Cenan:vay vay vayy kimleri görüyorum,sabahki çocuk.
Arif:cenan mısın nesin uzak dur benden.
Cenan:vay adımı kimden oğrendin?
Arif:sanane kardesim uzaklaş.
Cenan:uzaklaşmazsam ne olur?
Cenan ellerini arif'in sırtına götürür ve okşamaya başlar.Ve arif temastan hiç hoşlanmadığı için cenan'a bağırmaya başlar.
Arif:ÇEK LAN ELİNİ SIRTIMDAN
arifin bağırmasıyla bütün sınıf inledi ve herkes onlara bakmaya başladı.Cenan hemen elini çekti
Cenan:vay demek atarlıyız yeni gelen çocuk.
Cenan arifin kolundan tutup okulun deposuna götürür,bu sırada emre arkadaşlarıyla goy goy yaptığı için hiç birşey fark etmemiştir.Cenan kapıyı kilitler,ne de olsa babası okulun sahibi.
Arif:Özür dilerim ne olur dur özür dilerim özür dilerim..
Cenan:soyun.
Arif:lütfen yapma yalvarırım yapma.
Cenan sinirlenir ve bağırır.
Cenan:SOYUN DEDİM!
Arif ne kadar istemese de fazla korktuğu için ağlayarak soyunur.Ve cenan arifin fotoğrafını çekip oradan ayrılır.Arif yine panik atak geçirecek dereceye gelir ve bağırmaya başlar.
Arif:BEN PİSLİK DEĞİLİM BEN YAPMADIM ZORLA YAPTI BEN PİSLİK DEĞİLİM!
Emre olayların farkına varmıştır ve cenana arifin nerede olduğunu sorar,cenan hiç tereddüt etmeden söyler ve emre tüm hızıyla depoya gider.
Emre:arifim ne yaptı sana kardeşim?
Arif:EMRE BEN SOYUNMADIM ZORLA YAPTI.
Emre arifi sakinleştirir ve olup biteni anlatmasını ister,arif herşeyi anlattıktan sonra emre arifin saçlarını öper,arifi giyindirir ve sınıfa çıkarlar.Arif cenanın yanına oturmak yerine emre,emrenin sıra arkadaşı ile 3'lü otururlar ve üçüde kafasını sıraya koyup uyumaya çalışırlar.
Tam tamına 760 kelime..
Bu kız(lar) sizin için fazla emek verecek umarım oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmezsiniz
iyi okumalarrr💗