Mustafa Cenan Adıgüzel(küçüklük hikayesi)

115 3 11
                                    

Selam ilk öncelikle şu konuya bir açıklık getireyim,ben ne kadar cenanın ailesi hakkında birsürü site,bilgi araştırsam da aile bireylerinden hiç bir bilgiye rastlamadım.Ve ablası olup olmadığını bilmiyorum ben de çok isterdim aile bireylerinin olup olmadığını,ve isimlerini öğrenmek.Şimdilik böyle idare edelim eğer aile bireylerinin hakkında doğru bilgilere rastlarsam hikayenin geri kalanını öyle yazarım.Sizleri seviyorum muaaahhh💗

İyi okumalaaarrr💚

Meryem(cenanın ablası):Baba yemin ederim sadece dershaneden arkadaşımdı,lütfen vurmayı kes.

Kenan(cenanın babası ve üstelik pezeveng):Ben bilirim o dershane arkadaşlarını,sen babana böyle bir saygısızlık yapmaya utanmıyor musun orospu?

Cenan:Baba nolur dur,ablama vurma ben de şahidim o sadece dershaneden arkadaşı.

Kenan:Haa sen de ablanın yataklığını yapıyorsun,yazıklar olsun size ikinizi de öldürücem. Bir gün o kaşar annenizi de öldürücem tabii onu yaşatmayacağım,sizin gibi baba düşmanlarının yaşamaya hakkı yok.Görürsünüz siz,hele bir şu iş toplantısını halledeyim ilk işim sizi mezara koymak olucak.Tabii bir mezar haketmiyorsunuz ama.

Meryem:Baba özür dilerim lütfen böyle deme.

Babam ablamın saçından tutup duvara fırlattı.

Kenan:Kes sesini! benim karşımda böyle konuşmaya nasıl cürret edersin?

Ablamı da kaptığım gibi odaya koştum ve kapıyı kilitledim.

Cenan:Abla lütfen dik duralım,sonunda kurtulacağız bu psikopattan ne olur güçlü ol.

Meryem:Cenanım bak sen de güçlü ol,kollarına artık jilet vurmayacağına da söz ver.Sen daha 11 yaşındasın yapma bunu kendine nolur.

Cenan:Ben de böyle iyileştirmeye çalışıyorum abla kendimi,lütfen karışma bak seni çok seviyorum.

Meryem:Ama tek çare bu değil.

Cenan:Tek çare bu abla,lütfen uzatmayalım.

Meryem:Bak cenan,eğer ben bir gün babam tarafından öldürülürsem seni amcama emanet ettim tamam mı? sakın ondan ayrı kalma.

Cenan:Abla o şerefsiz ne seni ne beni ne de annemi öldürecek,bunu düşünmeyi kes ve hayata karşı güçlü ol.Beraber atlatacağız ve bu kenan denen şerefsizi mapusa tıkacağız.

Meryem:Sana inanıyorum cenan ama bana bir söz ver.

Cenan:ne sözü?

Meryem:ben ölürsem sakın amcamdan ayrılma söz mü? Çünkü o bize iyi davranan ve merhamet eden tek insan.

Cenan:Söz ablam söz.

Meryem:Seni çok seviyorum ablacığım.

Cenan:Ben de sen-

Sözümü bitiremeden babam kapıyı kırdı ve elinde bir silah vardı.

Meryem:Baba yapma ne olu-

Babam yapmıştı..Evet ablamı vurmuştu.Annem kendini kilitlediği odadan çıktı ve babam onu da vurdu.Ben kurtulmak için koştum ve balkondan atladım,1. kattaydık bu yüzden rahatlıkla kaçmıştım..

♪~Seni öpmeden gidersem,
    Tutmaz ayaklarım..
    Seni bulmalıyım,
    Kalbine dokunmalıyım..~♪

Hemen amcamlara koştum ve olanları anlattım.
onlar benim beklememi söyleyip evde ömer yani kuzenimle kalmamı söylediler.

Yaklaşık 2 ay sonra cenaze işlemleri yapıldı ve babamı şikayet ettik,babam mapusa gitti,annem ile ablam da mezara...

2 yıl etkisini atlatamadım ve hala amcamlarda kalıyordum,amcamlar ömeri yurtdışına gönderdikleri için maddi durumları pek iyi değildi ve ben de amcamı beni yurda vermesi için ikna ettim.Amcam istemeye istemeye beni yurda götürdü ve kaydımı yaptırdı,babam mapusta olduğu için rahattım fakat annem ile ablam için aynısı söylenemezdi..

İlk günden yurttakilerle iyi anlaşmaya başlamıştım,ve geri kalan günler de öyle..

Amcam beni bir ortaokula yazdırdı ve okulun servisi her sabah beni kapıdan alıyordu 13 yaşındaydım ve 8. sınıfa gidiyordum ve annem ile ablamın her daim beni cennetten izlediğine emindim.. sonra 9. sınıfa geçtim 10. sınıfa geçtim derken sonunda hayatımın aşkı olan ve beni iyileştirebileceğine inandığım arifi buldum..

WOAAAAOĞW İLK DEFA YAZDIĞIM SONU BEĞENDİMMMM

Yani kitap sonu değil bölüm sonu.

Umarım beğenmişsinizdir ve oylarınızı,yorumlarınızı eksik etmezsiniz

sizleri seviyorum muaaahhh💗😘

1. admin-yasemin💚

Lise aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin