Yeni bir okul, yeni bir hayat. Heyecandan uyuyamamıştım. Sabah 6 gibi uyandım. Hazırlanıp evden çıktım ve okuluma gittim. Okulun ilk günü olduğu için herkes çok karışık ve heyecanlıydı. Kimse birbirini doğru düzgün tanımıyordu. Sınıflara dağıldıktan sonra herkes kendini tanıtmaya başladı ve derse geçtik. Teneffüslerde sınıftaki kişileri uzaktan izliyordum, onları tanımaya çalışıyordum. İlk günüm olduğu için sınıfta pek kimseyle konuşmamıştım. Okulun ilk gününden bir gemi gezisi yaptılar. Hatta herkes okulun ilk günü gezi olduğu için çok şaşırmıştı. Boğaz turu yapıyorduk, ben çoğunluğun kız olduğu bir masaya oturup oradaki kızlarla kaynaşmaya çalışıyordum. O sırada mahallemden bir arkadaşımı gördüm. O da üst kattaki sınıftaymış mahallede pek yakın değildik ama bu ortamda tek tanıdığım o olunca geminin alt katına inip sohbet ettik. Gezi bitince çoğu kişi kaynaşmıştı zaten.
Ertesi gün bir çocuk yanıma gelip
"Oyun oynuyor musun?" diye sordu. Uzun boylu kahverengi gözlü saçları hafif kıvırcık birisiydi. Bende "Evet" cevabını verdim ve oynadığım oyunları söyledim. Çocuk instagram ve discord kullanıcı adlarını bir kağıda yazıp bana verdi. 2 haftada çocukla arkadaş olmuştuk. Çıkışlarda beraber gidiyorduk. Sınıfta benimle pek yakın değildi. Yakın olduğu başka bir kız vardı. El ele tutuşup bilek güreşi falan yapıyorlardı baya yakınlardı. Birbirlerinden hoşlandıklarını düşünmüştüm. Fakat kız sevgilisinin olduğunu söylemişti. 1 hafta daha geçti ve içimde o çocuğa karşı tarif edemediğim bir his oluştu. Sevgili olmak istemiyordum ama çocuğu kıskanmaya başlamıştım. O kızla her yakın olduklarında içimde fırtınalar kopuyordu. (Tabi onun bundan haberi yoktu ve asla da olmadı.)Bir okul çıkışında yine beraber yürürken sohbete başladık. Çocuk bana baktı.
"Çiğköfte sever misin?"
"Severim"
"Ben sevmiyorum çünkü acı" dedi.
"Acısızı da v-"
Sözümü kesti ve "sakın bana acısızı da olduğunu söyleme çünkü onlarda acı" dedi ve güldük.Çocuk okul değiştireceğini söyleyip duruyordu. Bende bi ihtimal gitmez diyip umursamıyordum. Bir Cuma akşamı anneme yemek yapmasında yardım ederken çocuk tarafından mesaj yağmuruna tutuldum. Telefonum odamda kalmıştı o yüzden fark edememiştim.
"Acil bak"
Ne oldu?
"Burda söyleyemem aramam lazım"
Müsait değilim. Yaz.
"Yazamam, müsait bir yere geçebilir misin?"Odama geçtim ve çocuk beni aradı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhumun İkizi
Teen Fiction"Arkadaştan aşk mı olur ya?" diyen bir kızın korktuğu başına geldi... Bu durumla nasıl başa çıkabilecekti?