3. Bölüm

7 1 0
                                    

Efendim?
"Sana söylemek istediğim bir şey var"
Söyle. Efendim.
"Ben okul değiştirdim bugün nakil işlemlerimi tamamladım"
Pekii güzel. Bu muydu?
"Başka bir şey mi duymak istiyordun?"
Hayır da bunu yazarak da söyleyebilirdin.
"Bence başka bir şey duymak istiyordun."
Yani ne diyebilirsin ki?

Nefes alışverişi çok hızlıydı heyecanlı gibiydi. Konuşmayı uzattı.

"Şey"
Söyle ne söyleyeceksen merak ettim.
"Sevgili olalım mı?"
Ne?, şaka yapıyosun
"Hayır yapmıyorum"
Bence beni trollüyorsun

Güldüm.

"Hayır ciddiyim"

Bir süre inanamadım ve tekrar tekrar sorguladım. Ciddiydi. Ama okuldan gittiği gün söylemesi garip gelmişti.

"Şimdi kapatmam lazım, düşünceni bana yazarsın olur mu?"
Yazarım. Görüşürüz.

Kapattım ve çocuğa hiç bir şey yazmadım çünkü uzak mesafe ilişkisi istemiyordum. Daha önce 2 kez uzak mesafe ilişkim olmuştu ilki hayatımdaki en kötü ilişki tecrübemdi,  ikincisini hala güzel olarak hatırlıyorum. Çünkü bana o cehennemden sonra cenneti yaşatmıştı.Sevmeyi onunla öğrendim ben. Güzel kalpli çocuğum benim.Hala barışma ihtimalimiz var diyebilirim ama ikimizin iyiliği içinde sanırım uzak kalmamız daha iyi.

Her neyse bir kaç saat geçti ve çocuk bana yazdı, geçiştirdim.

"Ee ne diyorsun?"
Okuldan ayrıldığın gün söylemen garip değil mi? Daha önce söyleseydin vakit geçirirdik.
"Buluşamaz mıyız?"
Buluşuruz da, okulda  beraber 8 saat geçirmek mi yoksa dışarda 1 saat geçirmek mi?
"Buluşarak 8 saati yaşatmak"

Bu cümleden gerçekten etkilenmiştim ama bizden olmazdı. Hem 3 haftadır tanıştığım biriyle neden hemen sevgili olayım ki? "Olsaydın ne olurdu diyenler için" hemen bir önizleme yapıyorum. Çocuk hemen sonra çoğu kız olan çevresiyle fotoğraflar atmaya başladı. Baya yakınlardı. Büyük ihtimal benden soğuduğunu söyleyip ayrılacaktı. Ve ben uzun zaman sonra güvendiğim birinden yine kazık yiyecektim. O konuşmadan sonra bir daha hiç konuşmadık, birbirimizi takipten çıktık.

1-2 ay geçti kendi ortamımı yavaş yavaş kurmuştum bile. Sınıfta çok dedikodu yapan kızlardan bazıları yanıma gelip çok güzel olduğumu söylüyordu. Bende teşekkür ediyordum. Daha fazla ileri gitmiyordu muhabbetimiz.  Onlarla arkadaş olabilirdim evet ama çoktan kendi ortamını kurmuşlardı 12. sınıfların erkekleri hakkında konuşuyorlardı. Benlik değildi. Çünkü kendinden büyük ve olgun birinden hoşlanmak bana göre saçmalıktı. Bizim okulun 12leri zaten hep eğlence peşindeydi. Onların sürekli takıldığı kız arkadaşları vardı. Napsınlar bizim sınıftaki kızları.

Ben kendi arkadaş grubumda daha çok eğleniyorum. Sürekli yeni bir konu açılıyor hep aynı konulardan bahsetmiyoruz. Kafa yapımızda birbirimize uyuyor. Daha ne isteyelim dimi?


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 31 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ruhumun İkizi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin