Hellü bitchslaaaaar yeni kitap çıkardım severus snape smut neyse hadi kitaba geçeliiiiim kızz.
______________________________________
Şuan albus sayesinde hogwartsta KSKS profesörü oldum ve asıl mutluluğum ise severusla tekrar görüşebilmemdi acaba onu gördüğümde ne tepki verecekti net çok sevinecekti.
Hogwartsta varmıştım accayip derecesiyle heyecanlıydım profesörler gelmişti yeni olan birtek ben vardım filch valizleri aldı.
Gözlerim hemen ortalığı taradı. Uzun Siyah saçlar, siyah giysiler ve siyah pelerin evet bu kesinlikle SEVERUS.
"Hey! Severus!" "Bayan diyeceğiniz birşeymi var acaba ve beni daha tanımadan ismimi kullanmanız çok büyük kabalık!" "Aptal Severus ciddi ciddi en iyi arkadaşınımı unuttun benim Olivia Black" severusun resmen gözleri pörtlemişti "Olivia sana böyle dediğim için özür dilerim bunu bir ara telafi etsem olurmu?"
"Aslında sıkıntı yok-" "hadi ama Olivia"
Birlikte güle güle giderken diğer öğrenciler çok garip bakıyorlardı. Severusa sordumduğumdada sorun olmadığını söyledi.Albus yeni gelen öğrencilerin binalarını seçtirdi. Ve sonra ise yeni bir profesör olduğum için kendimi tanıttım. Yemeğimi yedikten sonra ise odama çekilcektim ki birkaç slytherin öğrencisi soru sordu sorularını cevapladıktan sonra ise sarı saçlı bir erkek çocuğu gözüme takıldı. "Hey nasılsın durgun gibi duruyorsun?"
"Bu seni ilgilendirmez! Hem bir 7. Sınıf öğrencisi olarak neden 3. Biriyle konuşuyorsun?" "Cidden o kadar genç mi duruyorum? Galiba dinlememişsin ben yeni KSKS profesörünüzüm"Onla konuştuktan sonra odama çekildim eşyalarımı da yerleştirdikten sonrada üstümü başımı giyinip uyudum.
Evvet yeni bir kitap yeni bir kurgu umarım beğenmişsinizdir yine aklıma pek birşey gelmediği için kısa yazdım fikirde verirseniz sevinirim<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Severus snape (smut)
Fanfictionseverus snape ve Olivia Black eskiden çok iyi arkadaşlardı. Mezun olduktan sonra hiç görüşmemişlerdi.Ama bir gün Olivia Black hogwartsta KSKS profesörü olmuştur ve severus snape ise bu konu hakkında hiçbir bilgisi yoktur Evvet yeni kitap çıkardım se...