Helüü bitchslaaaaar bu bölüm vote sınırı koyacağım
Vote:5
Yorum:10Yorum sınırını fazla koymamın sebebi yorumlarınız çok komik ve eğlenceli (✯ᴗ✯)
Hadi sizi bekletmeden kitaba geçeliiiiim.
______________________________________Uyandığım gibi rutin işlerimi hallettim ve üzerimi giyindim. Büyük salona tam giderken bazı 3. Sınıf ravenclaw kız öğrenciler sorular sordular hepsinin sorularını hemen yanıtladım.
"Uzun zamandır hafta sonunda bir yerlere gitmemiştim. Eminim çok heyecanlı geçecektir" dedi albus. "Yaklaşık kaç yıldır denize gitmedim hiç hatırlamıyorum" diye ekledi Minerva "sadece malzeme aramaya bir Karagöle gidiyorum o kadar" "severus belki oradan işine yarayacak malzemeler vardır?" Diye konuştum.
"Olivia muggle dünyasınamı gideceğiz?" Dedi severus "tabiki de hayır. Burada olacağız hem buradaki deniz muggle dünyasından kat kat daha temiz." "Yine ve yine senin temizlik takıntıların" Dedi severus.Bugün böcürtüleri işlemiştik. Neville Longbottom diye bir çocuk severustan korkuyordu severus gerçi eskiden baya yumşak biriydi galiba şimdi baya katıya benziyor. Harry Potter diye bir çocuk ise korkusu ruh emiciydi gerçek bir ruh emici olduğuna yemin edebilirim. Hemen Potterın önüne atladım ve önüme ise en büyük korkum geldi abim.
"RİDDİKULUS!" "DERS BİTMİŞTİR HERKES DIŞARI!" Hemen albusun yanına gittim olayları anlattım bu olayı halledeceğini söyledi.
Diğer dersleride girdikten sonra öğlen yemeği vaktiydi. Geçen gün konuştuğum sarı saçlı çocuk şah gaga tarafından yaralanmış tahmin ettiğim gibi kendisi bir malfoydu draco malfoy. Ama nasıl desem yani galiba biraz abartıyor yani sadece bir çizik ve şah gagada ona karşı birisi aşağılayıcı kelimeler kullanırsa veya onu rahatsız ederse tabikide saldırır yanına gideceğim ve ona soracağım.
"Bay malfoy umarım sormamda sakınca yoktur ama kolunuza ne olduğunu söyleyebilirmisiniz acaba? belki yardımcı olabilirim." "Profesör Black şah gaga bana saldırdı madam pomfrey ölme riskim olabileceğinide söyledi." "Bay malfoy yanlış anlaşılmasın ama şah gaga sadece onu aşağılayıcı kelimeler kullanırsanız veya onu rahatsız etmişseniz saldırır ve sadece kolunuzdaki bir çizik ölüm riski çok azdır umarım beni anlamışsınızdır ayrıca sihirli yaratıklar hakkında kendinizi geliştirin derim." "Ve galiba şah gaganın kellesini kestirmek istiyorsun bu çok yanlış bir tercih." Dediğimde resmen morarmıştı cevabımı verdiğim için mutluydum asla sihirli yaratıklara laf ettirmezdim. Ve eminim ki babasını çağıracak bunu lucius yapıyordu. Ne kadar çok soylu olması umrumda değil.
Birkaç saat sonra dersin ortasında çağırıldım hagridin kulübesinin önüne neden çağrıldığımı anladım çocuklara dersin bittiğini söyledim ve hagridin kulübesinin önüne gittim lucius, draco, albus ve cellat vardı.
"Olivia Black gerçekten bir profesör olmuşsun"dedi lucius bu adamı eskidende sevmiyordum şimdide sevmiyorum tipinde hayır yok bunun zaten yazık cissye "evet bay malfoy" "eskisi gibi ismimle hitap edebilirsin merak etme" "olaya gir hemen" diye konuştum "galiba şah gaganın kellesini kestirmeye karşı çıktığını söylüyorsun?" "Evet bir sorunmu var?" "Benim asıl Sorum neden karşı çıktığın? Ve benim oğluma zarar verdi" "lucius farkındaysan bu bir sihirli yaratık ve aşağılandığımda veya onu rahatsız ederse tabikide saldırır" elimden geldiğince kibar konuşmaya çalışıyordum hem şunun meymenetsiz suratına bakmaksa bildiğin çin işkencesiydi crucio yesem daha iyidir.Epey bir konuşmadan sonra şah gaga kurtulmuştu. Onun yüzünden diğer derslerime girememiştim. Akşam yemeği vaktiydi yemeğimi yediğim gibi odama çekilip hemen yattım.
Bu bölümü beğenmişsinizdir umarım <( ̄︶ ̄)>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Severus snape (smut)
Fanfictionseverus snape ve Olivia Black eskiden çok iyi arkadaşlardı. Mezun olduktan sonra hiç görüşmemişlerdi.Ama bir gün Olivia Black hogwartsta KSKS profesörü olmuştur ve severus snape ise bu konu hakkında hiçbir bilgisi yoktur Evvet yeni kitap çıkardım se...