5(smut)

403 3 1
                                    

Helüüüüü bitchslaaaaar yeni bölüm geldi ama şöyle birşey var ki ramazan olduğundan yazamamıştım sizlere de özür olarak kitabı devam ettireceğim ve yeni kitap çıkarmayı planlıyorum.
Neyse çok konuştum.
______________________________________
Olivia Black
Severusla beraber otele cisimlendik
"Kendini hazır hissettiğine eminmisin?" Dedi "tabikide" diyerek gülümsedim.

Severus personele birşeyler söyledi ve odaya doğru gittik. Hemen yatağa attı "üzgünüm ama daha fazla dayanamıyorum" dedi.

Bazı eşyaların cismini değiştirerek sex oyuncakları veya malzemesi yaptı.bunları nereden biliyorsun diyeceksiniz de ne kadar çok Bakir olsam da bazı aletleri kullandığım için bilgim var.

Severus snape

Elime bir tane kayganlaştırıcı aldım "Olivia baştan söyleyeyim bu konularda çok sertimdir ve arkanı dönmeni istiyorum." Dediğim gibi yaptı. Kayganlaştırıcı bitene kadar içine doldurdum

(anime izleyenler anladı:D)

Sonra bi anda bir kaç damla fışkırdı kalçasına hemen şaplak attım "yaramaz bir kız olma Oliviam"

Olivia Black

Neden bilmiyorum ama onu kudurtmak istiyorum o yüzden on- yine kalçama vurmuştu "hey ama birşey yapmadımki!" "Zihnin pek öyle demiyor ama" bunu dediği anda uyanmıştım.

Ve bir anda girdi. Oda da sadece inlemem vardı "s-severus çok hızlısın"
Dediğimde sırıtmıştı.

Sonra ise 2 saat boyunca o boşalana kadar yapmıştık.


Arkadaşlar üzgünüm bölüm çok kısa oldu umarım beğenirsiniz.
Başka bir bölümde görüşürüz bitchslaaaaarımmm

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Severus snape (smut)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin