Jungkook pov:Az utolsó óra szinte még el sem kezdődött,de Tae már ki ment a mosdóba. A tanár is eléggé aggódónak tűnt,mi van ha rosszul van? Azt nem bírnám ki. Miután Tae távozott,a tanár mintha mi sem történt volna,folytatta az órát. Hogy lehet ilyen kétszínű? Az előbb még itt kérdezgette,hogy nem kell-e kikísérni,most meg teljesen nyugodtan beszél nekünk tovább angolul. Tényleg,nekem ma még maradnom kell egy plusz kínaira is,mert persze muszály volt plusz órának betenni a választható nyelvet. Chim azt mondta,hogy az osztály nagy része plusz angolra jár,vagy japánra,így szinte teljesen egyedül leszek,de az egyik fiú,azt hiszem Bambam,szintén kínaira jár. Egyébként az óra elejéhez visszatérve,én annyira kimentem volna Taevel. Segítettem volna neki amíg jobban nem lesz,aztán pedig megbüntettem volna,amiért ma megmutatta az ultra aranyos oldalát másoknak is. És mi van,ha más is látta a fenekét amikor ráhajolt a padra? Úristen,ebbe eddig bele sem gondoltam! Mi van ha megbámulták azt ami az enyém? Esküszöm,ha kiderül,hogy valaki nézegette magának,kiszúrom mind a két szemét!
-.....Mondjuk Jungkook?-szakít ki hirtelen gondolataimból a tanár,csak az a baj,hogy fogalmam sincs mire kéne válaszolnom.
-Elnézést Tanárnő,elismételné kérem a kérdést?-próbálom tisztelettel kérdezni,de igazából nagyon az idegeimre megy ez a kis picsa. Én Taet akarom! Mikor jön már vissza?
-Először is,a szótárfüzetet kell kinyitni,ahova írni kell a szavakat,de ahogy látom ez sincs még meg.-erre csak előkotrok valami füzetet a táskámból,ami természetesen a zenetörténelem füzetem,de pont leszarom. Kinyitom a közepén,hogy könnyebben ki tudjam később tépni a lapot amire írok és várom a szavat amit fordítanom kell.
-Tehát fordítsd le nekünk a pamut szavat.-Már bocsánat a kérdésért,de ezt nem korábban kellett volna vennünk?-idő közben rázni kezdem a lábam idegességemben,mert Tae még mindig nincs itt,nekem meg úgy tűnik kezd hiányom lenni.
-Egyébként meg cotton.-Mit akarsz kotonnal?-kezd röhögni valamelyik eszement,de pont leszarom.
A tanár elengedi a füle mellett a beszólást és folytatja a kérdezgetést. Nem is csodálom,nekem is elegem lenne már az életből,ha kitudja hány éve kéne hormontúltengéses,alkoholista,láncdohányos,perverz,hülye,talán még drogfüggő kamaszokat is tanítanom.
Az óra végeztével Tae még mindig nem jött vissza,így elkapom az éppen kifele igyekvő Jimint és kikérdezem.
-Hát valószínűleg haza ment. Tényleg,nem ártana neki elvinni a leckét,de most írtt anyám,hogy megint balhézik a kisebbik unokatesóm és engem akar,szóval muszály mennem. El tudnád neki vinni te? Mindent lejegyzeteltem,csak oda kell vinned. és végre lesz időtök beszélgetni is.-nyomja a kezembe az angol füzetét,amit viszont nemsokára ki is kapnak a kezemből.
-Én elviszem neki,kösz kölykök.- megy is el Yoongi. Én akartam neki elvinni! Már mennék utána,de már itt sincs.
-Ilyen jóban vannak?-kérdem kicsit talán megvetően Jimintől.
-Igazából Yoongi mindenkivel ilyen viszonyt ápol az osztályban. Mivel ő a legidősebb,intézi a leckéket,segít ha kell,megbeszél mindent a tanárokkal amit mi nem merünk,meg ilyenek,de közben mégis szívat minket. Olyan mintha az egész osztály bátyja lenne.-vonja meg a vállát.
-Mindegy,én akkor megyek is. Szia!-majd már itt is hagy.•___________•
Reggel irtózatosan rossz kedvvel keltem,ami még most is kitart,amikor Jimin panaszkodását hallgatom az unokatestvéréről. Ha jól értem majdnem feldugott neki egy hegyes ceruzát vagy mit,de nem vagyok benne biztos,túl rossz kedvem van ahhoz,hogy felfogjam,amin csak Tae tudna segíteni,akit persze tegnap óta nem láttam.
Csak emlegetni kellett,végre meg is jött,valami viszont más rajta. Nem tudom mi,ahhoz még nem nyugodtam meg eléggé,hogy rájöjjek,de valami biztos. Ahogy észreveszi,hogy Chim nem a helyén ül,hanem mellettem,el is indul hozzánk.-Tae,ez.... miért más a hajad?-nyel egy nagyot Chim. Baj,hogy világos kék lett? Szerintem nagyon jól áll neki.
-Ohh,csak kicsit változtattam amíg ti elvoltatok együtt.-ejti ki a szavakat egy kis gúnnyal a hangjában.
-Egyébként ha már ilyen jóban vagytok,nem szeretnétek egymás mellett ülni?___________
Már hozzászoktam,hogy hétvégén rakok ki részt,így kicsit különös érzés volt ma kirakni és kicsit talán bénábbnak is találom mint az eddigieket,de azért remélem élvezhető volt.
YOU ARE READING
Together again /Vkook/
FanfictionKim Taehyung egy 18,Jeon Jungkook pedig egy 17 éves gimnazista fiú. Általános iskolában találkoztak és szinte azonnal elválaszthatatlan legjobb barátokká váltak. Egészen amíg meg nem történt az a bizonyos eset kettejük közt..... Most viszont újra ta...