Az előző résztartalmából:
-Igen, és mostmár a barátnőm vagy.-vigyorgott gonoszan és újra megcsókolt.Ahogy Reni fogalmazná: tömören a múlthét további része: szenvedés, sírás, barátok elvesztése, veszekedés anyuval és ilyenek.
Szóval akkor a múlt hét:
Szerdán amikor kijöttünk Renivel a mosdóból Kingán láttuk, hogy furán viselkedik. Nem értettük. Aztán valaki elkapott és megcsókolt. Nem tudtam ki az , de reméltem az akire gondoltam és ezért visszacsókoltam. Dorián volt az. Az az utolsó szemétláda aki miatt most Renin és Kingán kívül senki nem beszél velem. Ők tudják mi történt akkor pontosan. Szem és fül tanúi voltak a dolgoknak.
Azóta Dorián "barátnője" vagyok, amit én nem szeretnék de kényszerít rá. Emiatt a barom miatt elveszítettem Ricsit, és az osztály többi fiú tagját is. Ricsi csak szemtanúja volt a dolgok egyik részletének, és ezért félreértette a dolgokat. Hiába beszélt vele Reni és Kinga is nem segített. Ezután a hét többi napja abból állt, hogy sírtam. De a következő csapás pénteken érkezett amikor Dorián kijelentette, hogy velem jön haza és bejön a házba.-Dorián nem akarom, hogy most haza kísérj. Nincs kedvem társasághoz.
-Nem érdekel. Veled megyek. Kész.- de itt olyan történt, amin sajnos kicsit hangosabban mint lehetett volna fel nevettem. Kinga tarkón csapta Doriánt és ezt mondta:- Na ide figyelj, nem mész ma Virággal, én és Renáta fogjuk haza kísérni. Érthető voltam? Ha nem elmondom mégegyszer. NEM.TE. KÍSÉRED. MA.HAZA.VIRÁGOT!-ordította már a véget.
-Oké, oké értem. De ha mégegyszer megcsapsz nagyon megbánod.-mondta Dorián, de sajnos ezt a fiúk is hallották és mivel Kingával beszélt így elkapták őt, vagyis inkább Cortez.
-Na ide figyelj haver, ha mégegyszer így mersz beszélni valamelyik lánnyal az osztályból, nem érdekel, az sem, hogy Virág a barátnőd, nagyon megbánod.- elengedte Doriánt és a seggfej elég gyorsan eliszkolt.Az órák gyorsan elteltek. Dorián a szünetekbe nem jött a közelünkbe mert a fiúk folyton figyeltek minket. A nap végén a lányok kísértek haza. Hazafelé nagyából kibeszéltük a mai eseményeket.
Otthon anyunak is be kellett számolnom a napomról. Persze a veszekedés óta kihagyom Doriánt a beszámolóból. A nap további részében a szobámba rajzoltam mert anyu elvette a laptopom.Sziasztok. Most a nyár kezdetéig ez az utcsó rész amit kirakok. De lesz folytatás! Nem úgy mint sokaknál, hogy szünetel és már soha nincs folytatás. Ha tetszett a rész akkor dobj egy vote-ot vagy írj egy commentet.
KAMU SEDANG MEMBACA
Rasztába szerettem
Fiksi RemajaEgy történet, egy nem túl hétköznapi lányról akinek 10.-ben teljesen megváltozik az élete, amikor egy hozzá hasonló fiú kerül az iskolába. Elveszti a legjobb barátnőjét és nem mellesleg az osztálytársai bizalmát is. Sok izgalmas dolog vár még rá: sz...