2 частина

3 0 0
                                    

*Після поцілунка з ти, Техьона почало збуджуватися тіло, він не розумів що з ним робиться.
Рю: техьон все добре
*Перестала його цілувати бо бачила що з ним щось не так
Техньон: так... Так... Все добре не переймайся.

*Пройшов місяць після їхніх стосунків...

*Тахьону часто хотілося її зацілувати, але боявся що зробить щось не так...

*Ти зараз сиділа з ним в обіймах, але її щось переклинило і вона почала його цілувати...

*Техьону це подобалося навіть дуже, він почав цілувати її в губи... В них почало збуджуватися тіло...
Техьон: а моя дівчинка щось хоче?
Т/и: ну так)
Техьон: ну окей

*Техьон почав цілувати її тіло... знімає з неї її футболу, почав цілувати її... Він почав опускатися нижче її живота, знімає з неї штани.
*Він почав роздвигати її ніжки, і робити куні.

*Ти не вспіла навіть слова сказати як вона почала стонати...
Рю: ах~ техьон не треба мг~

*Він почав робити куні бистріше.

Т/и: ~АХ~ зупинись будь ласка ахм~
*Ти не могла стримати себе, ти стонала дуже громко бо тобі було дуже приємно ти не могла стримати свої емоції.

Т/и: ~Ах~

*Техьона збуджувало це ще більше коли ти стонала, він закінчив з куні і перейшов до цікавішого, він дістав свій хуй і почав вводити його в твоє тіло.

Т/и: ~Ах~ техьон.
*Ти збуджувалась дедалі все більше і більше, ти стонала всю квартиру бо не могла їх стримати.

*Пройшло 2 години після сексу, ти вже спала.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Feb 01 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Можливість 18+Where stories live. Discover now