1 частина

6 0 0
                                    

*Рюджин прокинулась від шума в домі, то був Техьон він дивився в низу телевізор, Рюджин пішла в низ щоб сказати йому щоб вимкнув телевізор.
Рю: вибач але ти не міг зробити звук якось тихіше, на весь дім кричить твій телевізор.

*Техьон відповів їй.
Техьон: слухай дівчинко іди в кімнату і не мішай мені тут.

*Рюджин подивилася на нього і думає собі.
Думки: боже ні який він все таки гарний, якщо я йому запропоную зустрічатись що він мені на це відповість?

*Рю ображена пішла до себе в кімнату, вона почала майже все бити що тільки можна бо вона не може стримувати свої почуття до нього.
Рю: ну чому він такий гарний а? Чому чому.
*Вона розбила подарунок який подарував її колишній.

*Техьон сидить і думає що він наробив, і може він її якості образив, він почув як в кімнаті рю щось падало.
Техьон: блять що вона там робить
*Підійшов до її дверей і слухає все що вона там робити, він почув що вона розбиває всі свої речі.
Техьон: рю можна до тебе?
*Вона була в шоці що він стояв під її дверима і хоче зайти в кімнату...
Рю: ні не можна
*Вона зрозуміла що всі речі вона побила і майже не порізала собі руки і ноги...
Техьон: окей тоді зайдеш до мене в кімнату?
*Рю була в щоці від цого і не знала що казати...
Рю: так...добре...

*Техьон пішов в кімнату, він чекав її з букетом квітів
Техьон: надіюсь їй сподобається!
*В букеті була записка там де було написано "люба рю можливо це не взаємно але хотів сказати що ти мені подобається і я хочу з тобою зустрічатися"

*Рю прийшла в його кімнаті, вона переживала що він їй скаже, вона прийшла постукала в двері і ввійшла в кімнату. вона побачила великий букет з листівкою.
Рю: привіт...

Техьон:я думав ти не прийдеш, короч тримай цей букет тобі, а головне зараз прочитай листівку.

Рю: хах дякую
*Вона взяла букет, і почала читати листівку, вона прочитала і сказала йому так що вона буде з ним зустрічатися.

*Техьон був в щоці але він був радий це чути, підняв її на руку і почав цілувати її.

Можливість 18+Where stories live. Discover now