Chciałbym ostrzec że wydarzenia tutaj przedstawione dzieją się w czerwcu 1993 roku po zakończeniu przez Harrego 2 roku nauki w Hogwarcie.
Miłego czytania
Blackówna ❤️
****************************
James razem z Lily i Victorie czekali aż przyjedzie pociąg. Vic nie mogła się doczekać powrotu brata, gdyż miała dla niego niespodziankę. Nagle usłyszała gwizd pociągu - już są! - pomyślała podekscytowana dziewczynka. Pociąg zatrzymał się na peronie i państwo Potter wraz z córką zaczęli wypatrywać Harry'ego.
- Gdzie on jest mamo? Nigdzie go nie widać! - powiedziała.
- Już idzie! Zobacz tam! - odpowiedział ojciec.
Spojrzała we wskazanym przez tatę kierunku i faktycznie po chwili ujrzała tam swojego brata - Harry! - krzyknęła wesoło.
- Vic! - krzyknął Harry po czym podbiegł do siostry i ją przytulił.
- Mam coś dla ciebie, ale dopiero w domu - oznajmiła tajemniczym tonem Victorie.
Harry widząc to odpowiedział - Okej chodźmy już do domu. Cześć mamo! Hej tato! - dodał następnie podchodząc do ojca i łapiąc go za ramię. Po chwili stali już przed swoim domem w Dolinie Godryka.
- Idę się rozpakować - krzyknął Harry i zniknął w głębi domu.
- Ja idę po niespodziankę dla Harry'ego - szepnęła Victorie i tak samo jak jej brat zniknęła w głębi domu a za nią rodzice.
****************************
Minęło już ponad pół godziny od przybycia Potterów do domu a Victorie dopiero skończyła niespodziankę dla Harry'ego. Był to rysunek który przedstawiał jego na nimbusie próbującego złapać złotego znicza. Więc poszła do pokoju brata i zapukała - Puk, puk.
- Kogo tam niesie? - zapytał Harry
- To ja, Vic - odpowiedziała dziewczynka - Mam coś dla ciebie - oznajmiła wesołym tonem, po czym wparowała do pokoju.
- Co tam dla mnie masz? - spytał zaintrygowany Harry
- Taka daamm - powiedziała po czym wręczyła bratu rysunek.
- Wow.... - powiedział zaskoczony Harry - Meeega ładny, Vic - dodał po chwili.
- Dzięki, w dodatku tata rzucił na niego czar i dlatego się rusza! - krzyknęła rozentuzjazmowana dziewczynka.
****************************
Czerwiec minął bardzo szybko i zanim Vic sie obejrzała był sierpień - dziś urodziny Harry'ego - pomyślała - ciekawie co mama z tatą dla niego przygotowali. Wstała z łóżka i powędrowała do łazienki. Po porannej toalecie, Vic zeszła na dół zjeść śniadanie. Ku jej zdziwieniu zobaczyła tam tatę który zawsze dłuugo spał, teraz robił sobie kanapki więc postanowiła skorzystać z okazji.
- Tato? Zrobisz mi od razu dwie kanapki?? - zapytała ojca prawie wręcz błagalnym tonem Victorie.
- Niech ci będzie Vic ale, ty zmywasz - powiedział najwyraźniej zadowolony z siebie James.
- Tato?! To tylko nóż! - krzyknęła na ojca Victorie.
- No i co? Nie lubię zmywać i ty bardzo dobrze o tym wiesz - oznajmił oskarżycielskim tonem James.
- Ale z ciebie leń - westchnęła po czym zaczęła jeść kanapki. Reszta śniadania upłynęła im w dobrej atmosferze. A Victorie tak jak obiecała zmyła ten jeden nóż po śniadaniu choć, czasami chciało jej się śmiać z lenistwa ojca to dziś się od tego powstrzymała. Nagle zobaczyła dwie koperty z logiem Hogwartu.
- Tato! Listy z Hogwartu!! DWA! - wrzasnęła po czym otworzyła kopertę.
- No tak przyszły wczoraj ale już spaliście więc nie chciałem was budzić - powiedział trochę rozbawiony James.
HOGWART
SZKOŁA
MAGII I CZARODZIEJSTWA
Dyrektor: Albus Dumbledore ( Order Merlina Pierwszej Klasy, Naczelny Mag Wizengamontu, Najwyższa Szycha, Międzynarodowa Konfederacja Czarodziejów )
Szanowna panno Potter, Mamy przyjemność poinformowania Pani, że została Pani przyjęta do Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart. Dołączamy listę potrzebnych książek i wyposażenia. Rok szkolny zaczyna się 1 września. Z wyrazami szacunku,
Minerva McGonnagal
Zastępca dyrektora
STRÓJ SZKOLNY
Uczniowie muszą mieć:
1- trzy komplety szat roboczych (czarnych)
2- jedną zwykłą szpiczastą tiarę dzienną
3- Jedną parę rękawic ochronnych ( ze smoczej skóry albo podobnego rodzaju)
4- Jeden płaszcz (zimowy, zapinki srebrne). UWAGA: wszystkie stroje uczniów powinny być zaopatrzone w naszywki z imieniem!
PODRĘCZNIKI
Wszyscy uczniowie powinni mieć po jednym egzemplarzu następujących dzieł:
„ Standardowa księga zaklęć"( 1 stopień ) Mirandy Goshawk
„Dzieje magii" Bathildy Bagshot
„Teoria magii" Adalberta Wafflinga
„Wprowadzenie do transmutacji"(dla początkujących) Emerika Switcha
„Tysiąc magicznych ziół i grzybów" Phyllidy Spore
„Magiczne wzory i napoje" Areseniusa Jiggera
„Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć" Newta Scamandera
„Ciemne moce: Poradnik samoobrony"Quentina Trimble'a
POZOSTAŁE WYPOSAŻENIE
1 różdżka
1 kociołek ( cynowy, rozmiar 2)
1 zestaw szklanych lub kryształowych fiolek
1 teleskop
1 miedziana waga z odważnikami
Uczniom wolno też mieć jedną sowę ALBO jednego kota, ALBO jedną ropuchę.
PRZYPOMINA SIĘ TEŻ RODZICOM, ŻE UCZNIOM PIERWSZEGO ROKU NIE ZEZWALA SIĘ NA POSIADANIE WŁASNYCH MIOTEŁ.
- WOW, kiedy jedziemy na Pokątną? - spytała ojca z nadzieją w głosie.
- Dzisiaj po południu - odpowiedział nadal się szczerząc James.
- Nawet nie wiesz jak się cieszę. Ciekawe w jakim będę domu no nie? - powiedziała zamyślona Victorie.
****************************
To już koniec tego rozdziału, ale spodziewajcie się kolejnego w przeciągu następnych 2 dni.
❗ UWAGA WAŻNE❗
W tej książce Harry ma urodziny 1 sierpnia i dlatego ma rodziców itd. oraz nie jest wybrańcem i Voldemort nie chce go zabić ale takim wybrańcem jest Neville Longbottom 😁
To wszystko. Jak się podoba rozdział, czekam na wasze opinie na ten temat.
Buziaki
Blackówna ❤️
CZYTASZ
Rodzina Potter
FanfictionJest to moja pierwsza książka więc proszę o odrobinę wyrozumiałości jeśli będą jakieś błędy. Będzie to zmieniony bieg wydarzeń z oryginalnego opowiadania. Mogą się również zdarzyć rzeczy 18+ ale nie będzie ich raczej dużo. Miłego czytania i pozdrawi...