"Eee? Hani kokteylin Baekhyun?" dedi Jongin. "Vazgeçtim, Jongin. Ama siz için lütfen" dedi Baekhyun. Sehun kalkıp "Aaa olmaz öyle, bu doğum günü çocuğuna saygısızlık. Bugün herkes burada meyve şarabı da olsa içecek" dedi Sehun. Baekhyunun önüne boş bir bardak ve içine meyve şarabı koydular.
"En kötü günümüz..." Sehun, kadehini kaldırınca herkes gülerek Sehuna eşlik etti. Hep bir ağızdan devam ettirdiler.
"Böyle olsun!"
****
Bir saatin sonunda Baekhyun da dahil masadaki herkes sarhoş olmuştu. "Chanyeol var ya artık bir sevgilin olmalı" dedi Sehun gülerek.
"Lütfen."
Dedi Baekhyun, ve devam etti. "Lütfen, o en yakın arkadaşının sevgilisine platonik kalmayı tercih eder" dediğinde masada bir sessizlik oluştu. Baekhyun diğerlerine baktı, "Hepiniz biliyordunuz... Değil mi? Ve ona ümit mi verdiniz?" diye sordu."Baekhyun..."
Kyungsoo bile sessizliğini bozup Baekhyunu susturmaya çalıştı. Baekhyun, gözlerini Kyungsooya çekti. "Ne?" dedi.
"Baekhyun, hiçbir şey bilmiyorsun."
Chanyeol sonunda dayanamayıp sessizliğini bozduğunda Baekhyun alaycı bir bakış attı Chanyeola. "Bilmediğim ne, Chanyeol? Söyle de bileyim?" dedi. "Baekhyun..." dedi derin nefes vererek. "Chanyeol seni üzmek istemiyorum, ama bunu anlaman gerekiyor. Ben Jongdae'yi seviyorum, ona aşığım. O da beni seviyor-"
"Siktir, buna daha fazla dayanamayacağım!"
Chanyeol hızla ayağa kalkıp ellerini masaya koydu. "Chanyeol, sakin ol" Sehun Chanyeola sakin olmasını söylediğinde Kyungsoo ve Jonginden de aynı tepkiyi aldı Chanyeol. "Siktir etsenize, öğrensin" dedi ve Baekhyunun burnunun dibine kadar girdi. "Sevgilinin seni aldattığını, hepimize yalan söylemesini geç, sana yalan söylemesini kaldırabilecek misin Baekhyun? Kaldıracaksan bu yükü tek başına kaldır, çünkü bundan sonra seni kafamdan en önemlisi kalbimden silmek için elimden geleni yapacağım ve sen çok pişman olacaksın."
Bunları söyleyip Sehuna döndü. "Özür dilerim, Sehun ama dayanamayacağım. Tekrardan iyi ki doğdun, kardeşim" dedi ve mekandan çıktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just 4 "You", Baekhyun | ChanBaek
Fanfic"Ben sen mutlu ol diye senden vazgeçmiştim, Baekhyun. Sadece senin için." Byun Baekhyun ve Kim Jongdae Üniversitenin en popüler çiftiydi. Herkesin gözü bu ikisinin üzerindeydi, kimileri sever kimileri nefret edip iğrenirdi. Park Chanyeol ise bu ikil...