Tabanca

779 34 47
                                    

❗SMUT❗

Manjiro ellerimi yatağın demir tarafına bağladıktan sonra 3 adamdan arta kalanları alması için Sanzuyu çağırdı. Sanzu bana tahminimce öleceğimi ima eden haraketler yaptı ve o korkunç gülümsemesini takınarak odadan çıktı.

Manjiro bir süredir karşımdaki koltukta oturarak gözleriyle beni süzüyordu. Çıplak bedenimde soğuğu hissetmemle titredim,
Manjiro ayağı kalktı yatağa doğru ilerledi. Elleriyle boğazımı sıkıp başımı yastığa bastırıyordu.

"eğer beni yeteri kadar tatmin edemezsen derini yüzer ruhsuz bedeninle kendimi tatmin ederim"

Gözlerinin içine dehşetle baktım. Manjiro tamamen delirmişti, hiçbir tepki vermiyordum. kendi pantolonunu çıkarmıştı benim üstümdeyse sadece iç çamaşırlarım vardı. Vajinama önce Kumaş parçasının üstünden dokunmaya başladı, bundan sıkılmış olacak ki orta yerinden çekip yırttı. sütyendende çekiştirerek kurtuldu. Ona istediğini vermek istemiyordum Onun adını asla inlemeyecektim benden faydalanmasınada göz yummayacaktım. Kendi içimden bunları geçirirken o üstümden kalktı ve bir odaya girdi döndüğünde elinde tabanca vardı, o her bana yaklaştığında kalbim daha hızlı atıyordu. Bana baktı ve sırıtmaya başladı, Bir anda vajinamdan içeri tabancayı soktu. Acı içinde bağırdım. Kafamla aşağı tarafa baktım içimde gerçekten bir tabanca vardı.
Manjiro yüzüme yaklaştı:

"Kime ait olduğunu söylemezsen tetiği çekerim"

Ağzım açık kalmıştı bu gerçekten beklemediğim birşeydi. Yutkundum Manjiro 5'ten geriye saymaya başlamıştı, Ölmeye hazır olmadığımı hissettim:

"Sahibim Sano Manjirodur"

Sesim cılız ve ince bir şekilde çıkmıştı. Manjiro gülümsemesini tüm yüzüne yayarak bana baktı:

"Daha yüksek sesle söyle kiminsin"

"seninim"

Manjiro tatmin olmuş bir yüz ifadesiyle tabancayı vajinamdan çıkarıp ağzıma soktu.
Ardından tekrar konuşmaya başladı.

"Eğer ağzından yüksek sesli herhangi birşey duyarsam beynini patlatırım"

Başımla onaylamıştım. Parmaklarıyla ileri geri haraket ediyordu, bense dişlerimle tabancanın ucunu o kadar çok sıkıyordum ki ya dişim yada tabanca kırılacaktı. Manjiro parmaklarını çıkardı ve yerine penisini vajinama yaklaştırdı. Sadece uç kısmıyla
ufak dokunuşlar yapıyordu kalçam istemsizce haraket etmeye başladı vücudum daha fazlasını istesede bunu kelimelere dökmeyecektim. Ağzımdan tabancayı çıkardı ve yan tarafa indirdi.

"sokmamı ister misin?"

Cevap vermedim gözlerimi kapattım ve tüm bu hislerin kendi kendine geçmesini diledim.

"Sen istemesen bile bedenin sikim için deliriyor, Hatta ağzın bile içinde sıcaklık istiyor gibi görünüyor"

Manjiro içimde gel gitler yapıyordu ve her seferinde buna daha fazla dayanamayacağımı düşünüyordum. Vajinamdan çıkardı saçlarımdan tuttu ve başımı dik bir konuma getirdi. Tüm penisini boğazıma kadar sokmaya çalışıyordu her an kusacak gibi hissediyordum. Bu pozisyonda rahat edememiş olacak ki bileğimdekileri çıkardı, saçımdan sürüklercesine yatağın karşısındaki koltuğa getirdi. Koltuğa oturdu ve bir sigara yaktı. Elindeki Tabanca ile penisini işaret etti. Daha fazla zorlama istemediğim için dediğini yapmaya başladım. Derin derin nefes alıyordu. Saçımı okşamaya başladı.

"Bundan sonraki yaşantına hoş geldin"

--------—---------—----------------------------------------

Nasilsiniz arkadaslar 🤭🤭

smut yazma konusunda pek becerikli degilim kusura bakmayin 😭

Yandere/Bonten Mikey X Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin