Yaşam

711 29 38
                                    

Manjiro 3 gündür yoktu sanzu hergün yanıma gelip koluma bir iğne yapıp diğer güne kadar uğramıyordu. İğnenin uyuşturucu etkisi olduğuna neredeyse emindim. Bir süre sonra bacaklarmı hissedemiyordum.

1 hafta sonra Manjiroyla tekrar karşılaştık ama farklıydı benden nefret ediyordu önceden az da olsa sevgi besliyor gibiydi. Manjiro beni yerden yere vurmaya başladı.

"Sana verdiğim tüm şansları kullandın sevgimide benide hak etmiyorsun"

Manjironun gözlerine baktım, tekmesinin etkisiyle dişime takılan dudağımın ardından fısıldadım:

"seni hiç istememiştim zaten öldürsende kurtulsam"

Manjiro dediklerimi duymuştu. Saçımdan tutup merdivenlerde sürükleyerek üst katlara çıkarıyordu bağırışlarımdan dolayı diğer bonten üyeleride toplanmıştı. Sanzu Manjiroyu durdurdu.

"Böyle anlaşmamıştık patron"

"Ne sikim şekilde anlaştığımız umrumda değil"

Sanzu gözlerini açabildiği kadar açtı ve Manjiroya baktı. Manjironun suratına bir yumruk indirdi.
Ama yaptığı şeyden pişman olduğu her halinden belliydi.

Manjiro Rindouya dönerek demir sopayı istedi ve sanzunun yüzüne defalarca yumruklar indirmeye başladı.

"Sen hangi cesaretle bana karşı çıkıyorsun"

Manjiro sopayı sanzunun kafasına vurmaya başladı.Ben olanları sadece izliyordum Manjironun cebinden düşen silahı fark ettim rindouda benimle beraber fark etmişti ne yapmaya çalıştığımı anladı ve ileri atıldı ondan önce davrandım ve Silahı aldım. Manjironun kafasına tek bir el ateş ettim.

Ve o yerdeydi başından sıçrayan kanlar dudaklarımın arasından ağzıma girdi. Ran bana doğru yürürken eğer onların elinde kalırsam ölümden beter edeceklerini biliyordum. Silahı kafama dayadım ve sıktım. Diğer tüm yaşamlarımda manjiroyu tekrar tekrar bulup öldüreceğim.

-------------------------------------------------------------------

Çok alakasız bir yerde final oldu biliyom ama eski aktiflik ortam falan zaten yok iyice yazma hevesim kaçıyor ☹️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yandere/Bonten Mikey X Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin