Ma numesc Yucki Uzumaki din numele meu va dati seama ca sunt fica lui Naruto Uzumaki marele hokage in satul Konoha iar mama mea este Sakura Uchiha cel mai bun ninja medical.Sunt o fire energica dar si calma asa ca seman cu ambi parinti,am 15 ani,am parul argintiu iar ochi albastri precum cerul senin.Am ales sa fiu un ninja medic la fel ca mama,chiar daca cateodata nu-mi place tot o fac pentru ca stiu cat de mult insemna pentru mama.Deci la academie am multi prieteni dar ce mai buni sunt cei din grupul meu.Akatuki este tipul cel misterios si dragut care toate fetele il plac dar el tot cu noi sta iar Ittoky este cel nebun din echipa.Intr-o zi Natsuki tutorele nostru ne cheama la el in birou.
-Am o minsiune pentru voi!a spua Natsuki-san.Avem un invitat special in sat si vreau sa vedeti de ce a venit!
-Cine?a intrebat Ittoky.
-Sasuke!
Ittoky a ramas masca cand a auzit,sincer eu nu stiu cine este acest Sasuke.
-Cine este Sasuke?a intrebat eu nedumerita.
-Sasuke este fostul coleg de echipa al parintilor tai!
-Ce?am spus eu mirata.Si acum de ce suntem ingrijorat?
-Pentru ca Sasuke are un baiat!
-Si..
-Acel baiat are chakra mult mai mare decat a lui Sasuke.
Am plecat din biroul lui Natsuki-san spre locul unde ne-a spus ca se afla Sasuke.Cand am ajuns acolo mama si tata de ja erau cu Sasuke si inca o persoana cam de varsta mea.
-Sakura ea este fica ta?a intrebat Sasuke.
-Stai departe de ea,Sasuke!a tipat tata la el.
-Eu voi sta dar nu-ti pot garanta ca si Jun o s-o lase in pace!a spus Sasuke dupa care a plecat.
Cand am ajuns acasa am luato pe mama la interagotoriu.Am aflat ca Sasuke a fost dragostea mamei din copilarie pana cand a incercat sa-l omoare pe tata.M-am dus in camera mea era Jun intins pe pat.
-Ce cauti aici?l-am intreabat eu cu pitina frica in glas.
Cand am dat sa deschid usa am simtit doua maini calde in jurul taliei mele.El era in spatele meu tinundama ata de tare incat sa nu mai pot misca.Nu stiu cum peste cateva secunde era cu spatele lipit de un perete si cu picioarela in jurul taliei sale.
-Deci...imi spui si mie cum te cheama?mi-a soptit el usor la ureche.
-De ce?am intrebat eu ironica.
Cand a dat sa zica ceva sa auzit o bataie in usa asa ca a plecat repede.Toata noapte l-am vista.Eram cu totul indragostita de el.
CITEȘTI
Yucki Uzumaki
FanfictionYucki este fica lui Naruto si a Sakurei care du ce o viata complet normala de ninja pana intr-o zi cand in viata ei apare Jun fiul lui Sasuke.Se vor indragosti cei doi sau se vor ura toata viata?