Astazi este prima proba pentru a deveni un ninja madical asa ca am fost trimisi intr-o padure unde traieste un demon care a rapit o fata si trebuie sa o salvam.
In padure:
Era o padure intunecoasa si destul de infricosatoare.Am hotarat sa ne despartim ca sa o gasim mai repede.In timp ce saream din copac in copac pentru a vedea mai bine am zarit o bucatica de material plina de sange,mi-am dat seama ca era o bucata sin tricoul lui IttokyAm inceput sa alerg din ce in ce mai tare pentru al gasi.Cand deodata am dat peste acel de demon iar Ittoky era intins langa el plin de sange.Am inceput sa ma lupt cu demonul desigur ca el era mai puternic.Acesta m-a izbit la un moment dat de un copac,nu mai aveam puterea de-a ma mai ridica.Inainte ca monstrul sa ma mai atace odata cine va pus in fata mea si l-a injughiat.Prima data nu am stiut cine era pana cand i-am auzit vocea.
-Esti bine?aceasta voce ii apartinea lui Jun.
-Da sunt ok,multumesc!
-Nu-mi multumi asa repede!mi-a spus el dupa care a plecat.
M-am dus spre Ittoky,acesta era ranit asa ca i-am dat din chakra monstrului pentru al vindeca.In tot acest timp ma intrebam unde ar putea fi Akatuki.Cred ca aproximativ o ora mi-a luat sa-l vindec pe Ittoky.Dupa l-am dus la academie pentru al vindeca ei mai bine.M-am dus direct acasa unde tata era cu Sasuke in living.
-Yucky,poti veni putin!mi-a spus tata cu o voce calda.
M-am apropiat ei uitanduma insistent la sabia lui Sasuke,semana foate mult cu sabia cu care Jun m-a salvat de acel monstru.
-Yucki,pot sa te intreb ceva?m-a intrebat Sasuke cu o fermitate in voce.
Am dat din cap ca semn aprobator,iar acesta a continuat.
-De dimineata te-ai intalnit cu Jun,nu-i asa!
-Nu poate fi numita intalnire cand el a venit sa m-a salvat,dar ma rog,de ce?am spus eu ironica.
-Pentru ca nu vreau sa va mai vedeti!a spus el cu aceiasi fermitate.
-Nu va faceti griji nu o sa ne mai vedem!Acum va rog sa ma scuzati dar am mult de invatat.
M-am dus in camera mea unde mama statea si admira niste poze.
-Mama ce faci?am intrebato eu in timp ca ma apropiam de ea.
Aceasta a tresarit la auzul voci mele si a inchis acel album.
-Nimic scumpo!a spus ea chiar rusinata de situatie.
-Mama de cand ne mintim?
-Bine..ma uitam la niste poze!mi-a spus ea in timp ce-mi intinde albulmul.
M-am uitat prin album,erau poze cu mama,tata si Sasuke de cand erau mici.Toti erau asa fericiti si acum inteleg de ce mama il placea pe Sasuke era dragut.
-Mama daca ar fi sa dai timpul inapoi ai schimba ceva?
-Sincer...nu,nu as schimba nimica!a spus ea cu un zambet pe fata.
De ce nu vrea sa ne mai vedem?Ma tot intrebam,oare stiu ei ceva,dar tata nu m-ar minti.Am adormit cu aceasta intrebare in minte.
~~~~~~~Dupa cateva luni~~~~~~~~
Astazi este ultima proba pentru a deveni un ninja madical junior,aceasta proba consta in a vindeca o persoana ranita de coechiperi mei.Ma plimbam prin padure impreuna cu Akatuki cand deodata am auzit un tipat puternic.Am recunoscut imediat vocea era a mamei,am fugit repede spre locul de unde venea tipatul.Cand am ajuns l-am vazut pe tata intins pe jos plin de sange iar pe mama care se lupta cu Sasuke.M-am dus repede langa tata sa vad daca mei era viu,am respirat usurata cand i-am auzit inima batand asa ca mi-am lasat garda jos dar proasta miscare ca am fost aruncata intr-un copac de Jun.Cand am deschis ochi am vazut ca Sasuke avea sabia la gatul mamei iar Jun state langa tata cu un cutit tot la gat.
-Deci Yucki ce alegi,vii in echipa mea sau iti omor parinti?a spus Sasuke cu un zampet rautacios pe fata.
O auzeam pe mama cum tipa si imi zicea sa zic nu dar fara sa vreau am zis da.L-am urmat pe Sasuke pana cand am ajus la o cabana de la marginea paduri cand am intrat mai erau si alte persoana,mai exact o fata si un baiat pe care nu-i cunosteam.Am aflat ca aici vom sta asa ca fiecare a primit o camera iar Sasuke a spus ca vom aici cu Jun si cand o sa aibe nevoie de noi a sa ne zica.M-am dus in camera mea dar nu durat mult si a venit acea fata la mine.
-Vreau sa stai departe de Jun!a spus ea cu o voce pitigaiata.
-Nu-ti face griji nu o sa ma ating de Jun!i-am spus eu sarcastica.
Aceasta a plecat nervoasa si a trantit usa in urma ei.Era ora 6 asa ca am luat cina,norocul meu ca a fost una linistita.Dupa cina am urcat direct in camera si m-am gandit toata noaptea la mama si la tata ca acuma ei se gandeau cum sa ma scoata de aici.Dar eu mi-am dat seama ca asta e doar linistea din-naintea furtuni.
P.S.IN POZA ESTE YUCKI.
CITEȘTI
Yucki Uzumaki
FanfictionYucki este fica lui Naruto si a Sakurei care du ce o viata complet normala de ninja pana intr-o zi cand in viata ei apare Jun fiul lui Sasuke.Se vor indragosti cei doi sau se vor ura toata viata?