Adevarata fata a lui Jun(2)

212 15 6
                                    

~~~~~DUPA O LUNA~~~~

Tot timpul m-am gandit la acel sarut,oare Jun chiar simtea ceva pentru mine sau doar a facuto sa sa-mi inchida gura.Intr-o dimineata am hotarat sa fac o plimbare printr-o poiana apropiata de acea cabana in care locuiam.In timp ce ma plimbam am auzit tot felul de tipete,asa ca m-am indreptat spre acel loc si i-am vazut pe Jun si Hina care se luptau asa ca m-am asezat langa un copac uitanduma la cei doi cum se lupta.

-Sper ca-ti place privelistea!a spus Hina ironica.

-Da...o ador!am spus eu la fel de ironica.

Aceasta a dat sa ma atace dar Jun s-a pus in fata mea si a inpinso atat de tare incat a izbito de un copac.

-Las-o in pace!a tipat el la Hina.

Auzind asta Hina a plecat in graba lasandu-ma singura cu Jun.Acesta m-a ajutat sa ma ridic si desigur incapatanata cum sunt nu i-am acceptat ajutorul.

-Vrei sa te lupti si cu mine?il intreb eu cu un zambet copilaresc pe fata.

-Mda...sigur...hai!a spus el cun accelasi zambet pe fata.

Am inceput sa-l atac iar acesta se ferea cu usurinta.

-Hei...nu-i corect!am spus eu  cu o voce copilareasca.

-De ce nu-i corect?

-Pentru ca esti mai rapid de cat mine!

-Si....

-Cum adica si...?Esti baiat,esti mai puternic si cati ani ai?

-Unu:esti geloasa ca sunt mai puternic si Doi:am 16 ani,de ce?

-Pentru ca...

Dar nu am apucat sa termin pentru ca buzele noastre erau lipite,acest sarut a durat cateva minute bune si cred ca ar fi mai durat daca nu ne intrerupea Hina.Cand a Jun a vazuto pe Hina a inceput sa fie din nou rece cu mine ca si cum nimica nu sar fi intamplat.

-Jun,a venit tatal tau si vrea sa vorbeasca cu tine si cu Yucki!a spus ea uitanduse urat la mine.

-Mersi,acum poti pleca!a spus el cu o voce ferma.

Hina disparu imediat si cand vroiam si eu sa o urmez Jun m-a prins de mana si m-a izbit de un copac.

-Si unde am ramas?a spus el cu un zambet jucaus pe fata.

A inceput sa ma sarute,eu l-am inpins dar din greseala cand l-am inpins ultima data s-a dat cu capul de o piatra si a lesinat.Vazand asta m-am pus peste el si am inceput sa-i dau palme.

-Sa inteleg ca ti-ai facut grija pentru mine?m-a intrebat acesta ironic.

-Ce!Nu,nu mi-am facut griji,ci doar..

Nu am apucat sa termin pentru sa Jun si-a lipit buzele sale moi de ale mele.Dupa minute bune ne-am desprins si am plecat spre cabana.Acolo ne astepta Sasuke impreuna cu o femeie cam de 50 de ani.

-Sa inteleg ca aceasta este fata lui Naruto?a intrebat femeia uitanduse cam urat la mine.

-Da,eu sunt!am spus eu indrazneata.Dar daca nu va deranjeaza pot sa intreb cine sunteti?

-Scupa mea totul la timpul lor!spus femeia cu o voce blanda.

-Jun,unde ati fost?l-a intrebat Sasuke pe Jun cu o furie in glas.

-Am fost sa ne antrenam putin!a spus eu cu o voce putin timida.

Jun a zambit cand a vazut cum incerc eu sa-l apar pe el,la fel a facut si Sasuke pana cand de pe fat lui a disparut acel zambet copilaresc si a reaparut ura.

-Jun,sper ca nu ai uitat cea ce te-am rugat!a spsu el cu o voce ferma si aspra.

-Nu.nu am uitat,ba chiar am inceput sa fac asta!a spus Jun la fel de rece ca tatal sau.

Eu ma uitam la ei confuza si la fel facea si acea femeie.

-Scuze ca va intrerup momentul dar sa stiti ca eu nu am mancat nimic toata ziua si imi cam este foame!a spus eu in timp ce ma indreptam spre bucatarie.

Am mancat si norocul meu ca a fost o cina linistita,nu mai ca Jun a fost foarte rece cu mine ca si cum nu s-a intampat nimica in aceea poiana dar nici eu nu l-am prea bagat in seama.Dupa cina am urcat fiecare in camera sa,a fost o noapte normala pana cand in camera mea a venit Jun cu cutit in pana plin cu chakra si a inceput sa ma atace.Eu ma feream dar nu prea reuseam asa ca pana la urma ma cam ranit.

-Pot sa stiu si eu de ce faci asta?l-am intrebat eu putin trista.

-Pentru ca tot a fost doar un plan!a spus el amuzat de intrebarea pe care i-am puso.

-Cum adica un plan?am intrebat eu mirata in timp ce o lacrima imi aluneca pe obraz.

-Dar tu ce credeai?a spus el putin sarcastis.Ca ma puteam indragosti asa de repede de o fata asa incapatanata ca tine!

-Eu am avut incredere in tine,si tu ce-ai facut?am spus eu printre suspine e plans.

-Si eu ce am facut ce...ma intreba acesta apropinduse de mine.

-M-ai facut sa ma indragostesc de tine!am tipat eu la el atat de tare incat dupa ma durea ingrozitor in gat.

-Si ce este vina mae ca sunt asa de dragut?

Dar nu am apucat sa zic nimica pentru ca buzele noastre era deja lipite.Acesta a continuat sa ma sarute pana cand am adormit.Cand m-am trezit eram in bratele lui Jun care dormea,era asa dulce cand dorme.Dar i-a stai,ce a zis el asera ca era doar un plan totul,asta inseamna ca si acel sarut facea parte din plan.Gandurile mi-au fost intrerupte de vocea dulce a lui Jun.

-Scuze pentru ce o sa-ti fac acuma!a spus el cu putina mila in voce.

Atuci am simptit cum ceva imi absorbea toata chakra din corp si dupa am lesinat.

Scuze pentru greseli si sper sa va placa.Am incercat sa-l fac pe jun bun dar si rau cu Yucki inacelasi timp.Sper sa va placa si multumesc ca la-ti citit.

Yucki UzumakiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum