Cand m-am trezit eram intr-o camera intunecat cu un pat si o tava cu mancare asezata pe el.Cea ce era ciudat nu eram legata deci ma puteam misca asa ca am hotarat sa ies din acea camera.Plimbandu-ma pe holul intunecat am auzit niste zgomote din ultima camera,m-am indreptat spre acea camera.Cand am deschis usa i-am vazut pe Jun si Hina sarutanduse,vazand asta o lacrima imi aluneca pe obrazul meu fin.Singura care m-a vazut a fost Hina dar nu m-a bagat in seama.Cred ca Jun m-a simtit pentru ca s-a oprit si a dat sa se apropie de mine.
-Sa nu indraznesti sa te apropi de mine!am tipat eu la el cat m-au tinut plamani.
-Yucki,papuso,ce-ar fi sa te duci in camera ta!a spus Hina cu o voce pitigaiata.
-Hina,imi pare rau ca v-am intrerupt!am spus eu in timp ce cateva lacrimi imi umpleau obraji.
Cand am dat sa plec am auzit cum Jun i-a dat o palma lui Hina care a plecat val vartej.
-Eu care credeam ca...am spus eu inghitind in sec.Sti ceva,lasa,nu trebuie sa mai cred nimic.Acum imi spui si mie unde sunt?
-Poti sa afli singura!a spus el putin amuzat.
-Ce?
-Mie ce-mi iese daca iti spun unde esti?a spus cu un zambet copilaresc pe fata.
-Nimica,pentru ca nu am nevoie de tine!
Am plecat nervoasa din camera direct afara si m-am dus intr-o padure apropiata acelei case care nu era cabana unde imi spusese Sasuke ca o sa stam.In timp ce ma plimbam am fost atacata de un ninja din satul Kiru,fiind mai puternic decat mine am fost invinsa repede,inainte sa ma atace pentru ultima oara a aparut Jun care ma salvat si a omorat acel ninja.
-Nu aveam nevoie de ajutorul tau!am spus eu in timp ce incercam sa ma ridic.
Atunci am aflat ca am piciorul rupt si am cazut,dar inainte se facu contact cu solul rece Jun m-a prins si ma luat in brate.Eu desigur ca m-am zbatut dar nu m-am putut elibera din stransoarea lui.
-Incapatanata mai esti!
-Cine vorbea!Acum da-mi drumul!am tipat eu la el cat m-au tinut plamani.
~~~~DUPA O LUNA~~~~~
Intr-o dimineata o vad pe Hina putin mai rotunda in zona abdominala,era...in...INSARCINATA!!!!Sa vezi ce-i fac lui Jun,sigur nu o sa mai apuce sa-si vada copilul!
-Ooo...Jun!strig eu prin casa cu o voce dulce.
Aceste apare in tocul usi fara tricou si cu o doza de suc in mana.
-Ce doresti dragut-o!
-Deci....ce-ti face copilul!spun eu cu aceiasi voce.
Auzind ce am zis a ramas cu gura cascata.Dupa a fugit sus pe scari,cred ca se ducea in camera Hinei.Am auzit tipete si o bubuitura mare,nu am putut rezista si am urcat si eu ca sa vad ce tot fac.Deschid usa usor si o vad pe Hina intr-un colt gemuit,am fugit repede spre ea si am vazut ca sangereaza.Asa ca am inceput sa o vindec cu chakra mea dar nu am mai putut face nimica pentru ca deja a pierdut copilul.
-De ce ai facut asta?am tipat eu la Jun in timp ce o asezam pe Hina in pat.
-Pentru ca nici nu era copilul meu!a tipat si el la mine.
-Poftim?
-Este al meu!se auzi o voce cunoscuta din spatele lui Jun.
Acea voce ii apartinea lui Sasuke.El statea sprijinit de tocul usei,foarte relaxat tinand cont de subiectul care-l vorbeam.
-Cum adica copilul tau?Cum?Unde?Cand?am spus eu foarte mirata.
-Pai...1-Cum?Cred ca sti cum se fac copii.2-Unde?In vehea casa.Iar 3-Cand?Acum 2 luni.a spus el l-a fel de relaxat.
-Poftim?am tipat eu la el.Esti nebun!
Nu am apucat sa termin pentru ca Sasuke era in spatele meu cu sabia sa la gatul meu.
-Jun iti dau o singura sansa!Ce alegi?Sa duci planul l-a sfarsit sau sa moara frumusica si puternica Yucki?spus Sasuke pe un ton rece si dur.
Jun se uita la mine cu aceiasi privire rece si raspunse cu un ton plictisit.
-Fa ce vrei,numai nu ma mai baga si pe mine in treburile tale!
Sasuke m-a trantit pe jos ata de tare incat a sculat-o si pe Hina,care adormise.Cand l-a vazut pe Sasuke s-a speriat.Dar cand l-a zarit pe Jun s-a linistit,ce se intampla aici.Gandurile mi-au fost intrerupte de un ninja care intra in camera nebagandune pe noi in seama si indreptunduse spre Sasuke.Tot ce am putut auzi este ca hokagele impreuna cu cei mai buni ninja sunt pe urmele noastre.
-Dragi mei,se pare ca o sa facem o schimbare de 180 de grade!a spus Sasuke foarte linistit.Tu,Yucki,poti sa o vindeci pe Hina?
-D...da!De ce?m-am balbait eu speriata de ce imi v-a cere.
-Fa-o!a spus el foarte dur.
Cand m-am apropiat de Hina am vazut ceva care nu credeam ca voi vadea.Hina era....
Scuze pentru greseli si va multumesc pentru incurajari,cred ca acesta capitol v-a fi ultimul.Multumesc ca l-ati citit,nu uitati ca lasati comm.
P.S.In poza este viitorul copil a lui Hina,am ales sa fie o fetita.Este draguta?Va rog sa-mi raspunde-ti la intrebare!
CITEȘTI
Yucki Uzumaki
FanfictionYucki este fica lui Naruto si a Sakurei care du ce o viata complet normala de ninja pana intr-o zi cand in viata ei apare Jun fiul lui Sasuke.Se vor indragosti cei doi sau se vor ura toata viata?