Saat 21.06 olmuş Barış'a sözüm vardı . Ne giyeceğimi bilmiyordum yine ama bunda kompsete göre giyinecektim sabahki biraz abartı gelmişti zaten bana ama neyse Barış'ı aradım. Hiç beklemezsen saniyesinde açtı
– Alo Barış Nerdesin?
"Dışarıdayım gym deyim Bişi mi oldu"
Barış buluşacağımızı unuttu galiba ama kendi davetiydi neyse unuttuysa hatırlatmayayım şimdi eve gider işi uzun sürer.
"Alo burda mısın?"
– Evet evet , burdayım
"Bişi mi oldu neden aradın ki?"
–Yoo ne olmuş olabilir ki. Sadece nasılsın diye arim dedim .
"Haha kızım çok kötü yalancısın. Yarım saat e ordayım hazır ol"
–şey bende onun için aradım aslında nereye gideceğiz ona göre giyinsem
" Pikniğe"
–Ne piknik mi
"Evet, sen hazır ol ve daha fazla sorgulama"
–peki
Telefonu kapattıktan sonra şaşırmıştım şahsen akşam akşam pikniğe mi gidilir. Neyse bari üstümü giyim.
...
Saat 21.40 olmuştu bile ve ben hazırım ama Barış yoktu. Annemin yanına indim annem bana bakarak
"Çok güzel olmuşum kızım ama sade olmamışmısın yani davete gidiyorsun pikniğe değil "
–Sey aslında pikniğe gidiyorum
"Ne"
– aslında bende bilmiyorum Barış sorgulama ona göre giyin dedi.
"Bu çocukta sende şaskınsınız haha"
–Ya anne hahaha
...
–Burası çok güzel Barış .
Ağıçların arasına dizilmiş lambalar ve kabak lambaları vardı yerde piknik örtüleri vardı halka açık biyermiydi acaba?
–Tabi güzelim ben getirecemde çirkin mi getirecem ,
diyerek göz kırptı.
–Burası cidden çok hoş duruyor ama piknik için bişey getirmedik ne yapacağız şimdi
Böyle dedikten sonra arabaya doğru ilerleyip arka kapıyı açtı. Küçük hoş bir sepet getirmişti bu piknik sepetiydi.
"Bi kaç şey getirdim ama yemek için değil "
Sepetim içinden Alkol şişesi çıkarmıştı. Kullanmadığım için ne olduğunu tam bilmiyordum.Barış 2 tanede bardak çıkardı ve şampanyayı açtı . Piknik örtülerinden birine oturmustuk. Bardağın birini doldurdu ve bana uzattı daha sonra kendi icin doldurdu.
–evet Barış geldik napacağız şimdi
Barış bunu der demez kafaya dikti elindeki şarap ı ve dizlerine doğru yattı. Aslında biraz utanmıştım ve beklemiyordum.
"Bilmem napalım "
–Ya Barış
" Tamam tamam.
Lavis seninle bazı şeyler konuşmak için buraya getirdim. "–Mesela?
"Baban mesela "
Babam mı? Neden sormuştu ki . Ah tabi sabah okadar olay yaşadık merak edmesi normal .
– Bak Barış , Babam ben daha 12 yaşındayken annemi bıçakladı o olay yaşamadan önce zaten sürekli tartışıyorlardı . Babam parasının son kuruşuna kadar kumara yatırırdı. O gün evimizde satıp kumar oynamıştı annem bu durumu duyunca boşanmak istedi babam sinirlendi elinde bıçak vardı ve gözümün önünde annemin karnına ve bacağına sapladı babam evden kaçtı yaptıktan sonra orda çok soguk kanlı davrandım ambulansı aradım. Annemi hastaneye kaldırdılar ondan sonra ağlamaya başladım. Evde tek kalmıştım bir süre sonra evimize Halam geldi benim için gelmişti sandım ama sadece tehtit için gelmişti işte bana diyor yok annem babanın elini tuttu o yüzden bıçak anneme geldi fln diyeceksin dedi. Orda bişey demedim polis geldiğinde olayı anlattım sonra halamın bana dediklerini anlattım. Polis beni annemin yanına götürmüştü hemen müdahale edildigi için yaşıyordu babam daha sonra hastaneye geldi polisten kaçmış olmalı ki beni orda dövmeye başladı. Hastanedeki insanlar yardım etti bana o günden sonra ceza evine gitti. Taşınmadan önce de gelmişti bizim eve onda evden kovmuştum onu ve bide bu sabah geldi işte .
Bunları anlatırken ağlamaya başladım Barış dizimden Kalkıp gözlerimi sildi
"Sakın ol güzelim bak artık o yoksa ben varım senin için her zaman burdayım yeterki sen ağlama "
– onun için üzülüyorum annem için sadece
"Hadi bu kadar üzülmek yeter biraz şarkı açmamı ister misin?"
–neden olmasın
Barış arabanın içinden ses topu aldı geldi ve şarkı açtı.
Barış bana ellerini uzattı ve
"Dans etmek ister misin?"
Ellerini tuttum ve
– evet
Ellerimi boynuna uzattım Barış ise belimden tutmuştu dans etmeye başlamıştık bile
(Bana ellerini ver hayat seni sevince güzel yoluna güller saçarım gel kaçma güzel. Yana yana kül olsam heran yinede senden ayrılamam )
Şarkı bittiğinde
"Artık başka bişey konuşmanın vakti geldi demi"
– ne gibi ?
"İlişkimizi Lavis. Sana söyleyemediğim hislerimi "
Bunu duyunca utanmış olmalıyım ki kızarmaya başlamıştım ve Barış ile hala dans ettiğimiz pozisyondaydik boynumdan ellerimi çektim ama hala o belimi tutuyordu ve gozlerini gözlerime getirerek ve kulağıma doğru eğildi
" Lavis benimle çıkar mısın? "
Bunu duyduktan sonra Barış'ın bana daha çok yakınlaştığını fark ettim. Dudakları dudaklarıma çok yakındı belkide değiyordu ama korkuyordum Barışa karşılık vermezdim ona olan hislerimden emin değildim.
Barış karşılık vermediğimi fark edince geri çekildi.
"Lütfen Lavis bana bı cevap ver "
....
Devamı diğer bölümde gelecek iyi okumalar iyi geceler 🤩🤩