|Bölüm-3|

34 4 12
                                    

Selamlarr!! Hikaye okuyucu kazanmış umarım beğeniyorsunuzdur. Bu sefer kelime sayısını 1000 veya üzeri tutmaya çalışacağım neyse devammm

Jennie'den

Tanrım o aptal ama bi o kadarda güzel Lalisa beni mi öptü? gerçekten hâlâ inanamıyorum. Ona olan nefretim sanırım biraz azaldı nedenini bilmiyorum ama ben onan nefret etmek ona kin tutmak istesemde başaramıyorum, sadece öyle gözükmeye çalışıyorum.

Yolda düşüncelere dalmış yürürken birine çarptım. Hafif uzun boylu biriydi, yerden kalkmam için elini uzattı.

"İyi misiniz?"

Elini tuttum ve doğruldum

"Evet, özür dilerim önüme bakmıyordum"

"Sorun değil"

Suratı çok tanıdık geliyordu, sanki onu bu akşam görmüş gibiydim.

"Pardon, suratınız çok tanıdık geliyor bu akşam sizi görmüş olabilir miyim acaba?"

"Bilmem, nerde olduğuna bağlı ama bir çok insan beni tanır."

"Lalisa Manobal'ın kumarhanesindeydim peki ya siz"

"Ah evet bende o s*rtüğün kumarhanesindeydim, adım Jeon Jungkook, peki ya siz?"

"Jennie, Kim Jennie"

"Memnun oldum Bayan Kim sizi evinize bırakmamı ister misiniz hatta belki yatağınıza?"

Ugh gerçekten bu kadar aptal insanların nefes alıp verebilme becerisine bile şaşırıyorum.

"Hayır, teşekkürler ama yürümeyi biliyorum kendim gidebilirim"

"Emin misin?"

"Evet eminim iyi akşamlar"

Yoluma devam ettim ta ki arkamdan geldiğini fark edene kadar o arkamdayken eve gidip adresimi öğrenmesine izin veremezdim Lalisa'nın kumarhanesinden bahsettiğimde ona 's*rtük' dediğini biliyorum demekki iyi anlaşmıyolar gitsem kalacak yeri vardır bence.

Ben bu düşüncelerle boğuşup karar vermeye çalışırken Jeon'un adımlarını hızlandırdığını farkettim ve koşmaya başladım o an ne düşünerek oraya gittim bilmiyorum ama tam olarak Lalisa'nın kumarhanesinin kapısının önüne gelmiştim sokağın hemen başında Jeon hızlı adımlarla bana doğru geliyordu kapıya tüm gücümle vurmaya ve yardım istemeye başladım.

"Lütfen, Lütfen yardım edin!!"

Lisa'dan

Şuan tek istediğim bir mucize olup Jennie'nin yanıma dönmesiydi gürültülü kapı sesiyle yerimden kalktım ve görevlilere kapıda kim olduğunu ve ne istediğini sordum görevliler kapıya bakmaya gittiğinde tabancamı yanıma alarak gittim.

"Kimmiş?"

"Uzun siyah saçlı , kırmızı elbiseli bir kız yardım istiyor efendim"

"Kapıyı açsana o zaman ne avel avel duruyorsun!?"

Kapı açıldığında karşımda Jennie'yi gördüm daha kapı aralanır aralanmaz koşarak içeriye girdi.

"KAPIYI KAPATIN!!"diye bağırdı titrek bir sesle

"Jennie?"

Görevli hemen kapıyı kapattı arkasından kapı tekrar sertçe çalmaya başladı.

"Jeon... Jeon peşimde!" Resmen gözünden yaşlar dökülüyordu

Ah o aptal yine sarkacak birini bulmuş ama bu sefer yanlış kişi. Kapıyı açtım tabancamı aldım, karşımda duran aptala doğrulttum.

"Basıp gitmek için 3 saniyen var"

Kumarbaz || ~JenLisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin