𝓟𝓐𝓡𝓣 ..................................2

321 78 48
                                    


هەلەو گایز ئەمەیش پاڕتی دوو بەهیوای ئەوەی بە

دڵتان بێت و ڤۆت و کۆمێنت لەبیر نەکەن خۆچی

تێدەچێت کە چیرۆکەکە دەخوێنیتەوە ڕەزیلیش

مەبە ڤۆتێکیش بکە لە پاڵی ئۆکەی چاو قلەترێکانم

بابچینە ناو چیرۆکەکە..💅🏻💦
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
من:ج جـــۆنــگــکــووکــ...!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
جۆنگکووک:د دایـــکـــە...!!(بەگریان و ناڵەوە)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pov/:ن.ت
خەریکبووم ئەو ئەرکەم تەواو ئەکرد کە پێوست بوو ئەنجامی بدەم لەلای نەخۆشێکم بووم پەڕاوەکانم بۆتەواو بکەم بەڵام لە ژوورەکەی جۆنگکووک دەنگی شکاندنی شوشەهات لەگەڵ گریان بۆیە بڕیارم دا بگەڕێمەوە ژوورەکەی تا بزانم چی ڕویداوە لەوێ بەڵام چیم بینی شۆک بووم بەوەی کە پەیکەرە شوشەکانی سەرمێزەکەمی شکاندووە و ڕوخسارو ملی هەمووی برینە و دەگری وە دیارە دووبارە شۆکەکە لێداوەتەوە و ئەگری خۆی پێ کۆنتڕۆڵ ناکرێ پێویستە چارەسەری بکەم ئێستا پێویستە لەم بارودۆخەی لەلای بم
.
.
.
.
"End pov"
.
.
.
.

من: جۆنگکووک(خێرا هاتە لای و دەستی بە ڕوومەتەکانیەوە گرت)مەترسە من لێرەم ئێستا من لەلای تۆم مەترسە تەواو هێواشبە تێدەپەڕێت مەترسە...من لەلاتم من لێرەم مەترسە ...(ئەی ویست هێمنی بکاتەوە)
جۆنگکووک:(بەگریان و هەنسکەوە)د دایکم مرد مرد..ئۆتۆمبێلەکە وەرگەڕا..دایکم دایکم خوێن لە ڕوخساری ئەڕژا دایکم مرد مرد سێری کردم کاتێک مرد(هەنسک)زەردەخەنەی بۆ کردم دایکم دایکم...(گریانی زیاتر)

من:تەواو تەواو هەموو شتێک تێدەپەڕێ تەواو ئەوە تەنها خەیاڵێکە ئەوە دووبارەبوونەوەی ڕابردووە لەناو مێشکی خۆت هیچ شتێک ڕوونادات مەترسە تەواو هیچ نابێ مەترسە...(بەهێواشی جۆنگکووک سەری کەوتە سەر ڕانی ن.ت ئەویش دەستی بە قژە نەرمە ئاوریشمیەکەی دەهێنا ئەوەیش هێواش هێواش دەگریا چ گریانێکی بە ئازار هەنسکی تەنگ هەناسەدانی ناڕێک چاوە ڕەشەکانی وەک دەریایەک وابوو فرمێسکی لێ دەڕژا ئەمە ئەو کوڕە 25ساڵانەیە؟!نەخێر ئێستا ئەمە کوڕە 8ساڵانەکەیە کە شۆکی مردنی ئازیزترین کەسی لە یادناچێ ئەو دەترسێت هەست بە تەنهای ئەکات پێوستی بە پشوویەکی درێژ هەیە پێوستی بە کەسێک هەیە کە چاکی بکاتەوە کە درووستی بکاتەوە لەم خەوە کابوسەی دەری بهێنێت ئەمە جیۆن جۆنگکووکە بچکۆلەکەیە ئەمە پیاوە گەورەکە نیە پێوستی بە کەسێکە دەری بکات لەو ناڕەحەتیە چی دەربارەی دوای ئەوەی لەو ناڕەحەتیە دەرهات ئەم کوڕە چی پێدێت؟!ئایا هەڵسوکەوت کانی ئەگۆڕێت ئایا کەسایەتیەکی نوێ سەرهەڵدەدات ئەبێ بە جیۆن جۆنگکووکی مەزن..بابزانین بەپێی کات ئەم کوڕە ڕووخاوە چی بەسەر دێ)

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(دوای کەمێک لە گریانە هێواشەکەی ن.ت جۆنگکووکی هەڵساندەوە هێنایە سەر بێدەکەی لە نەخۆشخانەکە و برینەکانی پاک کردەوە هەردوو دەستی پێچا جۆنگکووکیش بە هێواشی چاوەکانی داخست خەرکبوو ئەکەوتە ناو جیهانی خەونەوە)

𝑴𝒆𝒏𝒕𝒂𝒍 𝒊𝒍𝒍𝒏𝒆𝒔𝒔🝳Where stories live. Discover now