𝓟𝓐𝓡𝓣.....9

158 35 28
                                    

سڵاو 🙂 دوای دوومانگ لە دابڕان پارتی نوێ وەڵاهی ببوورن بەخوا ئەوەیش بە چەندەها ڕۆژ تا نوسیومە گیانم دەرچووە 🙂 ئەمەیش پارتی نوێ بۆ ئێوە کە زۆر داواتان ئەکرد و مێشکی سەرمتان خواردبوو ئەوەیش بۆ ئێوەی شەکرۆکە ئێستایش بابچینە ناوەڕۆکی چیرۆکەکە
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Let's start 🔥🍂
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Let's go
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.دوای نیوسەعات گەشتەوە ماڵەوە و ڕۆیشتە ژوورەوە هەموو دەرگاکانی قوفڵ کرد و چووە ژوورەکەی هەناسەیەکی قوڵی هەڵمژی و ویستی خۆی بگۆڕێ جلەکانی داناو جلی ژێرەوەی لەبەر کرد ویستی جلەخەوەکانی لەبەر بکات بەڵام هەستی بە شتێکی گەرم کرد لەسەر کەمەری و زۆر زۆر ترسا و ویستی لابکاتەوە بەڵام سەر خرایە سەر شانەکانی و هەناسەی گەرم بەر ملی ئەکەوێت تەواو تەواو ترسا بوو خەریکبوو زیڕەی ئەکرد ویستی لابکاتەوە...........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
وە لای کردەوە.......
بەڵام هیچ شتێک نەبوو زۆر ترسا خێرا ڕای کردە سەر بێدەکەی و بەتانیەکەی لە خۆی ئاڵاند بەدەم ترس و لەرزەوە هەنسکی ئەدا و زیاتر و زیاتر ئەترسا بەرەبەرە خەریکبوو خەوی لێ ئەکەوت وە خەوی لێکەوت لەناو خەونەکەی شتی سەیر سەیری زۆری ئەبینی و ئارەقی کردبوو داچەڵەکاو زۆر زۆر ترسا خێرا ڕۆیشتە مەدبەخەکە تا پەرداخێک ئاو بخواتەوە سوراحیەکەی هەڵگرت و ئاوەکەی تێکردوو خواردیەوە و دانیشت لەسەر کورسیەکان نزیک کاتژمێر 1شەو بوو دەستی گرتە سەریەوە و سەری دانا لەسەر مێزەکە بەڵام خشەی پەردەکان ئەهات کە سەری بەرز کردەوە......
ئەمەی بینی بۆ چرکەیەک ڕۆح لە جەستەی سڕ بوو

ویستی هاوار بکا بەڵام نەی ئەتوانی لەناکاو بایەک لە پەرنجەرەکانەوە هاتە ژوورەوە و دایلەپەنجەرەکە پەردەکە جوڵاو هیچ شتێک لەوێ نەمابوو ن

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ویستی هاوار بکا بەڵام نەی ئەتوانی لەناکاو بایەک لە پەرنجەرەکانەوە هاتە ژوورەوە و دایلەپەنجەرەکە پەردەکە جوڵاو هیچ شتێک لەوێ نەمابوو ن.ت زۆر زیاتر ترسا و خەریکبوو جەڵدەی ئەکرد لە ترسان نەی ئەتوانی هیچ بکات تەنها لەبەری خۆیەوە ئەیوت...
من:من..من..چیم..کرد چۆن خۆم توشی جۆنگکووک کرد...*توند قژی خۆی گرتبوو*من...بۆچی بۆچی ئەو تەنها نەخۆشیەکی دەروونی هەبوو..نەمتوانی نەمتوانی*وەک شێت قژی خۆی ڕادەکێشا*نەمتوانی چارەسەرەی بکەم چەن بێسودم بەهۆی منەوە مرد من تاوان بارم ڕۆ..ڕۆحیانەتەکەی هاتووە..تۆڵەم لێبکاتەوە...ن..نا من چ گەمژەیەک بووم زۆر پەشیمانم زۆر زۆر....من..پەشیمانم جۆنگکووک... پەشیمانم....من..من..نەدەبوو وابکەم چ نەفرەتیەکم کرد چیم کرد. چیم کرد...ژیانی خۆمم..تێک دا..ژیانی جۆنگکووک..باوکی کوشت*لەترسان نەی ئەزانی چی ئەکرد هێندە گریا چاوەکانی سور ببوون و قژی خۆی ڕادەکێشا*بەنەفرەت بم بەنەفرەت بم گەمژە گەمژە*ئەیدا لە سەری خۆی*نەزان نەزانن بێسود...چیم..کرد..بۆچی وام کرد...نەفەرەت نانا...
*لەناکاو لە ژوورەکەی سەرەوە دەنگی گریانێکی زۆر بەرز هات و کارەباکە ئەکوژاوەو هەڵئەکراوە ن.تیش زیاتر ترسا بەڵام........
من:ن نەخێر هەر شتێک بێ من ئەبێ بڕۆم و بیبینم *هەڵساوە و بە ترس و لەرزەوە بەرەو سەرەوە ڕۆیشت و دەرگای ژوورەکەی کردەوە چی بینی شۆک بوو . .... خوێن بەسەر پانکەی ژوورەکە ئەهاتە خوارەوە جێگاکە هەمووی خوێن بوو دەنگی گریان زیاتر و زیاتر ئەهات و بەجۆرێک تەواوی مێشکی ن.ت گرتبوەوە ئەویش زۆر ترسا هەنگاو بە هەنگاو ئەهاتە پێشەوە و وتی.......
من:....ج......... جۆنگکووک....‼️
لەناکاو هەموو شت وەستاو بە توندی دەرگاکە داخرا بەجۆرێک ن.ت لە ترسان دای بە عەرزاو بە خشە خیش خۆی پاڵداوە مل بێدەکەداو بەتوندی چاوەکانی خۆی گرتوو ئەگریا تا لەناکاو..........
تا لەناکاو هەستی کرد کەسێک سەری لەسەر ڕانەکانی دانا زیاتر و زیاتر ئەلەرزی و دەنگی گریانەکە ئەهات ڕێک ئەو کەسە بوو کە لەسەر قاچی هەڵاژابوو ئەویش ئەترساو ئەلەرزی هەموو هێز و غیرەتی خۆی کۆکردەوە و دەستی خستە سەر قژی قژێکی زۆر نەرم وەک ئاوریشم سێری کرد قژێکی ڕەشی هەبوو  کەمێک خۆی لار کردەوە بۆ سێر کردنی ڕوخساری......
ئەوە بەڕاستی جۆنگکووک بوو‼️
وە ئەوە زیاتر ئەوەی ترساند چونکە هەموو ڕوخساری بە خوێن و گریان ڕووپۆش کرابوو ئەوە زۆر ترسناک دەری ئەخست وە ن.ت زانی ئەوە ڕۆحیانەتەکەی جۆنگکووکە ئەویش ئەگریا و دەستی بە قژی ئەهێنا
من:...ب...بمبوورە.....*گریانی زیاتر*
جۆنگکووک:...بۆچی واتان لە من.کرد بۆچی ....*گریان*تۆلە لە هەمووتان ئەکەمەوە .... ئەیکەم....
من:...ئاهههه جۆنگکووک...*زیاتر ترساو زیاتر گریا*
دووای ماوەیەکی زۆر لە گریانی هەردوولا جۆنگکووک هەستاوە ن.ت زۆر زۆر ترسا لەو ڕوخسارە ترسناکەی جۆنگکووک وە جۆنگکووکیش هەستی کرد کە ئەترسێ بۆیە بە چرکەیەک ڕوخساری خۆی پاک کردەوە و گۆڕا وەک بڵێی ئەمە مرۆڤێکی ئاسایی بێت...

𝑴𝒆𝒏𝒕𝒂𝒍 𝒊𝒍𝒍𝒏𝒆𝒔𝒔🝳Where stories live. Discover now