سڵاو هاوڕێیان بە پارتێکی نوێ گەڕامەوە بمبوورن درەنگ درەنگ پارتەکان دا ئەنێم ڕاستی خەریکی چیرۆکێکی نوێم و پارتەکانی ئەویش حازر ئەکەم بۆیە کەمێکی درەنگ پارتی تازە دا ئەنێم بە هیوای ئەوەی بە دڵتان بێت و پشتگیریم بکەن بە ڤۆت و کۆێمنتەکانتان .. ئێستایش با بچینە ناو چیرۆکەکە..
.
.
.
.
.
.
....Let's go baby girl...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
جۆنگکووک:گـــەیـــشـــتـــنــە بـــە دایـــکـــم..!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.من:ئۆهـ جۆنگکووک گیان ئەکرێ ئەو شتانە لە مێشکت دەربکەی..هەم پێوستە زیاتر قسە بکەین و باسی ڕووداوەکانی ناو مێشکت بۆ من بکەی باشە گیانم.؟!.
جۆنگکووک:باسی بکەم؟ههه چۆن ..و لەکوێوە دەست پێبکەم ..زۆر شتم بەسەر دێ باوکم بەڵێ باوکم باوکم بووە هۆی کوشتنی دایکم (قوڕگی پڕبوو)من دایکمم ئەیویست دایکمی لێ بردم(کەمێکی توڕەی ناوچاواکانی یابوو بەیەکدا و چاویشی فرمێسکی تێدابوو)
من:باشە جۆنگکووک گیان هێمن بە باشە مەگری وە ئەوانە هەمووی لە ڕابردوو بوو وایە ئەمەوێت لەگەڵ من بەیەکەوە لاپەڕەیەکی سپی لە ژیانت هەڵبدەینەوە..
جۆنگکووک:ئههه لاپەڕەیەکی سپی؟!لاپەڕەک نەماوە لە ژیانی من کە هەڵی بەمەوە...
من:نەخێر جۆنگکووک دڵنیابە لاپەڕەیەک هەیە لە ژیانت...هەر گیز بێهیوا مەبە ژیان بەردەوامە...
جۆنگکووک:ژیانێکی پڕ ئازار و گریان کە من هەموو شەوێک گوێم لە ئازار و ناڵە ئەبێ ئەمەوێت ئازاری خۆم بدەم ئەمەوێت ئازاری ......ئەمەوێت شێت بم مێشکم لە دەست بدەم تۆڵەی دایکم بکەمەوە....
من:تەواو تەواو هێمن بە باشە وە تۆ نەخۆشی تایبەتی منی وە ئەبێ لەگەڵ خۆم بێنمەوە ماڵەوە لەوێ گرینگیت پێ بدەم ..وە دڵنیام تۆ زۆر بەهێزی بەم زوانە چاک ئەبێتەوە وایە ....
جۆنگکووک:(لەناکاو گۆڕاو زەردەخەنەیەکی یەکلایەنی کرد)وایە ....(ئەمە جۆنگکووک بوو؟!ئەمە ئەو کوڕە بوو یان دڕەندەکەی ناخی بوو کە شێت بووە بۆ ئازاردان و تۆڵە کردنەوە ...ئەو تەنها پێی وایە کە تۆڵەی دایکە ئازیزەکەی ئەکاتەوە کە لەم گەردوونە پیسە بەجێی هێشتووە جۆنگکووک تۆ کەسێکت نیە وایە...تەنها دایکێکت هەبوو لێیان بردی مرۆڤەکان نەفرەتلێکراون..تۆڵە ئەکەیتەوە ئەم جۆنگکووکە تێک شکاوە ئەبێ بە جیۆن جۆنگکووکی گەورە..ئەبێ هەموو کەسێک بە هێنانی ناوەکەت بترسێ جیۆن جۆنگکووک ئەبی بە شوێن گرەوەی باوکە مەترسیدارکەت.. بەڵێ ئەمە شەیتانەکەی ناخی جۆنگکووکە کە هانی ئەیا بۆشتی خراپ...کێ دەزانێ چی بەسەر ئەو کچە پزیشکە بێتاوانە ئەهێنێت.....)
من:ئـ ئهم ئەڕۆم خواردنت بۆ ئەهێنم باشە (کاتێک هەستاوەو پەردەکانی ژوورەکەی لایە)دواتر ئێوارە ئەچین بۆ ماڵەکەی من لە نەخۆشخانە نامێنینەوە باشە...
جۆنگکووک:باشە....
(ن.ت ڕۆیشت و خواردنی بۆ کووک هێنا و کاتێک هاتەوە بینی کووک پاڵکەوتووە و زۆر جوان بوو کاتێک خۆرەکە بەنەرمی بە لایەک لە پێستی ئەکەوت)
من:ئ ئەوە خواردنەکەم هێنا وەرە بیخۆ (بۆی دانا و جۆنگکووکیش هەڵساوا دەستی کرد بە نانخواردن)
Pov:/ن.ت
ئۆهـ بەڵێ ئەمڕۆیش سەخت بوو بەڵام پێویستە بەرگەیش بگرین لەگەڵ نەخۆشەکان..بەڵام نازانم جۆنگکووک زۆر جیاواز ترە لەوانی دیکە نازانم زۆر سەیرە هێشتان ناتوانم بەجوانی بڕیایشی لەسەر بدەم چونکە ئەمە یەکەم ڕۆژمانە پێکەوە وە نازانم ئەم کورە هەر بەڕاستی زۆر کەشخەوجوان و قۆزە..ئۆهـ ئای خوایە مێشکی منیش دایم لەکوێیە😑دەی بەهەرحاڵ بابچم کەلوپەلکان کۆبکەمەوە و کارەکانی دیکەم ئەنجام بدەم
.
End pov:/y.nدوای ئەوەی ن.ت ڕۆیشت کارەکانی ئەنجام بدات و جۆنگکووکیش نانەکەی.خوارد و ن.ت ڕۆیشت کاتژمێر حەوتی ئێوارە هاتەوە و دەرزیەکی بۆ جۆنگکووک کردوو دواتر کەلوپەلەکانی کە بۆ جۆنگکووکی هێنابوو باوکی بردی و خستیە ناو سندوقی سەیارەکەیەوە و گەڕاوە جۆنگکووکی هێنا لەگەڵ خۆی و بەیەکەوە سەرکەوتنە ناو سەیارەکە و ن.ت سەیارەکەی لێ دەخوڕی و زیاتر قسەی لەگەڵ جۆنگکووک ئەکرد لە ناکاو لۆریەکی گەورە بەرەو ڕوویان هات و جۆنگکووک دیسان زۆر ترسا و ڕەنگی زەرد هەڵگەڕاو زۆر ترساو دیار بوو وە ن.ت بەخێرایی خۆی لە لۆریەکە لادا بەڵام جۆنگکووک ترساو دیار بوو لەهەمان کاتدا بەسەیتری توڕەدیار بوو چاوەکانی پڕ بوون و بەتوڕەی ناوچاوانیشی بەیەک دابوو وە دواتر ................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
لێرە ئەوەستم🤓
.
.
.
.
.
.
.
.
ڤۆت کۆمێنت لەبیرنەکەن شۆخمدەوێین😘
.
.
.
.
.
.
.
.
.Vote
And
Comment
YOU ARE READING
𝑴𝒆𝒏𝒕𝒂𝒍 𝒊𝒍𝒍𝒏𝒆𝒔𝒔🝳
Fantasíaجۆنگکووک:بەسە بەسە ئێوە هەمووتان خراپننن....*بەگریانی زۆرەوە* ب.جیۆن:کوڕم هێمن بەوە من تۆ ئەبم بۆلای پزیشکێکی دەروونی بۆ چارەسەر.. . . . . . . . . . . . . . . من:ئااااهههه چیەکەییی بەرمدەەە*بەئازاروگریانەوە* جۆنگکووک:ئهههه تۆڵەی دایکم لە هەمووتان ئە...