10

192 6 0
                                    

Dante

Huset är fantastiskt. Ett stort vitt hus precis vid vattnet. Jag kan bara gissa på att den här familjen har bra med cash. Poolen på baksidan gjorde det nästan skrattretande när man har havet bara några meter ner. Det här huset har även typ 20 sovrum vilket gjorde att jag slapp dela rum med Ludwig. Utsikten från mitt rum är magisk. Solen skiner och den varma luften får mig nästan att springa ner till vattnet. Resan hit var inte heller särskilt lång så att ha det här som ett ställe att rymma verkligheten är perfekt. Jag går igenom den långa korridoren, det här huset skulle nog klassas som en herrgård istället för ett semesterhus som Natacha beskrev det. Den varma luften slår som en käftsmäll mot min kropp när jag kommer ut på altanen. Två killar jag inte hälsat på ligger i poolen och Ludwig diskuterar något med dem. Jag slår mig ner bredvid Noel och beundrar utsikten. Fanny kommer ut genom dörren i en svart bikini och utsikten är bättre än alla andra jag sett. Killen från kvällen jag träffade henne går efter henne som en svans. Hans ögon bränner på hennes rumpa och jag får knyta mina nävar för att inte slänga honom i poolen och dränka honom. Jag reser mig upp och går fram till dem.

"Hej, Dante", säger jag och räcker ut min hand till honom. Han tittar allvarligt på mig och jag kan se hur det bränner i hans ögon att jag är här. Är han och Fanny inte en grej så har han definitivt en grej för henne.
"Winston", han skakar min hand och jag spänner ögonen i hans. Han lägger en hand runt hennes midja och hon tittar förvånat på honom. Tar han inte bort den där handen inom 10 sekunder så bryter jag av hans fingrar.
"Kul att du är här Dante", säger Fanny och ger mig ett leende. Winston himlar med ögonen och jag spänner blicken i honom. "Verkligen", svarar jag med ögonen fortfarande spända i hans. "Du är så gullig när du pratar svenska", säger han och ger Fanny ett leende. Ta. Bort. Din. Hand. Från. Henne. Ett skratt flyger ur hennes mun medan hon böjer sig ner och tar upp ett par solglasögon. Tur för honom att hans hand lämnade hennes midja. Jag stirrar in i hans ögon och funderar på om jag borde bryta av hans fingrar ändå. "Så du är exet alltså?", säger han med ett falskt leende. Jag tror jag borde bryta av hans nacke istället. "Precis William", säger jag med ett leende. Han ger mig en arg blick och jag ser hur hans ögon blixtrar till. "Winston", säger han. Jag skrattar svagt. "Oj förlåt, sa jag fel?", jag spänner mina käkar så mina tänder nästan spricker. "Ingen fara bror", säger han och lägger en arm över Fannys axlar. Den här jävla muppen. Fanny skrattar nervöst. "Jag ska gå och ta något att dricka", Winton ger henne ett leende. "Jag kan hämta, vad vill du ha?", jävla rövslickare. Hon lägger en hand på hans axel och jag kräks nästan. "Det är lugnt jag går", säger hon innan hon går ifrån oss. Jag ger honom ett påklistrat leende innan han går förbi mig och sätter sig vid poolen. Jävla idiot. Årets jävla huvudvärk.

Jag går snabbt efter Fanny och hittar henne inne i det ljusa köket med en cola i handen. Jag ställer mig bredvid henne och lutar mig mot köksbänken. "Hej", säger hon och lyser upp i ett leende. Hon är så vacker och när jag tittar ner på hennes bröst som ser fantastiska ut i hennes bikini vaknar min kuk till liv jävligt snabbt och jag kollar snabbt upp i hennes ögon igen. "Jag måste fråga dig en sak", mumlar jag. Hon nickar sakta. "Är du och Winston en grej?", jag bet mig i tungan för att inte säga något mycket värre. Tanken att de faktiskt kanske är en sak får mig att vilja spy upp allt jag ätit idag. Hon skrattar svagt och hennes skratt är så vackert att jag glömmer bort aggressiviteten som pulserar i mitt blod. "Nej verkligen inte, vi är bara vänner", okej men han vill knulla dig. "Okej, bra", svarar jag. Hon tittar förvånat på mig och ger mig sen ett flin. "Varför är det bra Dante?", säger hon. Jag lutar mig närmare henne och viskar i hennes öra. "För det hade gjort mig jävligt förbannad", jag känner hennes ansträngda andetag mot mitt bröst. "Okej vilken tur, då slipper du bli förbannad", viskar hon. Jag möter hennes ögon och om jag inte tar fel kollar hon på mig med en intensitet att jag nästan kysser henne.

Du & Jag (3) - Dante LindheOnde histórias criam vida. Descubra agora