Kerem Aktürkoğlu
Güzelim nasılsın?
Nası geçti günün?
4 gündür konuşamıyoruz
Bu gün de İstanbul'a geliyoruz çok şükürNehir Karaca
Kerem konuşmak istemiyorum
Yazma lütfenKerem Aktürkoğlu
Nehir ne saçmalıyorsun?
Sevgilimsin
Ne demek yazmaNehir Karaca
Artık sevgilin değilim Kerem
Bitti
AyrılıyoruzKerem Aktürkoğlu
Sen ciddi misin?
Bitiriyor musun bizi gerçekten?Nehir Karaca
Evet ben yeterince ciddiyim
Bitiriyorum biziKerem Aktürkoğlu
Nehir
Bebeğim
Gerçekten saçmalıyorsunNehir Karaca
Kerem
Bitti
Anlıyor musun?
Bitti
Yazma artık
İstemiyorum
Bu sana söyleyeceğim son şeydi
Daha da konuşmam
Görüşürüz
HoşçakalKerem Aktürkoğlu
Nehir
Yapma böyle
Ben seni çok seviyorum
Ne oldu da birdenbire ayrılmak istedin?
Neden ya neden?
Ben seni bu kadar çok sevip değer verirken neden bana böyle davranıyorsun?
Bir hatam mı oldu?
Olduysa söyle düzeltirim ve özür dilerim
(Görüldü•18:37)
Niye görüldü atıyorsun?
Hiç mi konuşmayacaksın?
Bir kere bile mi?Hm?
Nehir artık tamamen mi yabancı oldum senin için?
(Görüldü 20:59)
Güzelim
Bak yapma böyle
Gerçekten anlayamıyorum
İyice sinir oluyorum
Hadi artık şu konuya bi açıklık getir sevgilim
Gerçekten çok mutsuzum
Gerçekten
(Görüldü•23:13)
Canım yanıyor Nehir
Çok fazla yanıyor
Gözlerim acımaya başladı
Sana ihtiyacım var
Senin kokuna ihtiyacım var
Lütfen geri gel Nehir
Lütfen bu bi şaka de Nehir
Lütfen
(Görüldü•01:43)
Hâlâ uyumadın mı?
Yarın erken kalkman gerekiyor okula geç kalmamalısın
Hadi git yat güzelim
Umarım iyi bir gece geçirirsin
Umarım mutlusundur
Ve umarım bunlar bi şakadır
(Görüldü•03:03)
Bebeğim
Lütfen bak
Git uyu
Hadi lütfen
Kırma beni
Uyuman lazım
Okula gideceksin yarın
İyice uyuyup dinlenmen lazım
Hadi gidip uyu lütfen
Hem bende uyuyacağım
Aynı anda uyuruz işte ne güzel
Hadi prensesim
Gidip yat
İyi geceler
Tatlı rüyalar
Seni seviyorum bebeğim
(Görüldü•03:34)---
Evet,ağlıyordum.Ne yapabilirdim ki zaten başka?Mükemmel giden ilişkimi ben bitirdim.Ama bunun bir sebebi var sonuçta.Yani hem onun mutluluğu için,hemde benim sağlığım için.
Ha,ben size kendimi tanıtmayı unuttum.Ben Nehir Karaca.22 yaşındayım ve üniversite okuyorum.Okuduğum bölüm sağlık hizmetleri ama ilk yardım bölümündenim.Yani doktor veya hemşire yerine ilk yardım muayene ekibi gibi bir şey olacaktım.Aslında o da doktorluk ama öyle geçmiyor isim olarak.
Her neyse size ayrılma nedenimin ne olduğunu söyleyeceğim şimdi ve sizde bana hak vereceksiniz diye umuyorum.
Yaklaşık 4-5 gün önce Keremlerin maçı vardı ve bu yüzden şehir dışına gitmişlerdi.O gün Kerem maça çıkmadan önce onunla görüntülü konuşmuştum.Biraz halsizdim ama bunu ona yansıtmamaya özen gösterdim.Telefonu kapattıktan sonra gözlerim iyice kararmaya başladı ve ayağa kalktığımda da başımın dönmesinden dolayı hemen geri oturmuştum.Nefesim falan kesilmeye başlamıştı ayni zamanda kalbim de sıkışıyordu.Hemen arkadaşım olan Naz'ı aramıştım.O da sağolsun hemen gelmişti.Onunla birlikte hastaneye gitmiştik ve beni bi odaya almışlardı.Yaklaşık 1-2 saat sonra doktor odaya girmiş ve benim kanser olduğumu söylemişti.O an başımdan aşağıya kaynar su dökülmüştü resmen.Gözlerim dolmaya başlayınca Naz'a dönmüştüm onun da gözleri doluydu.Yani kısaca böyle anlatabilirim.Ben kanserim ve bunu ben ve Naz dışında kimse bilmiyordu ve bilmeyecekti de.
Şu an hastanedeyim uzun süre de hastanede olacağım çünkü tedavi oluyorum.Yakında da asıl tedavi için yurt dışına Amerika'ya gidecektim.
Canım yanıyordu ama bu hastalıktan değil Keremsizlikten.Onu,onu o kadar çok özledim ki anlatamam.Geri döndüğünde onla birlikte bir gün geçirmeyi planlıyorduk ama maalesef gerçekleşemedi.
Kerem'e kanser olduğumu söylemememin sebebi ise ben kanser olduğumu söyleseydim sürekli benimle olmak isteyecekti ve antrenmanlarını aksatacaktı.Aynı zamanda da maçta sürekli beni düşünecekti ve odaklanamayacaktı.Bu da en son isteyeceğim şey.Bu yüzden de Kerem'e bu durumdan bahsetmedim.Zaten tedavim de o kadar kısa sürede olmayacak doktor en az 1 yıl dedi.
Bu yüzden kimseye bir şey söylemeyip böyle sessiz sakin ortadan kaybolmak en iyisiydi.Her ne kadar Keremi özleyecek olsam da.
Ben böyle kendi kendime düşünüp ağlarken Naz bavullarla hastane odasının kapısını açmış ve içeri girmişti.Yanıma gelmişti ve bavulları bi köşeye koymuştu ardından da yatağın yan tarafına oturup elimi elinin arasına almıştı"Güzelim,ne oldu?Neden ağlıyorsun?"Naz'ın sordugu soruya telefon ekranını göstererek cevap vermiştim.
Naz telefon ekranına biraz baktıktan sonra burukça gülümseyip elleriyle göz yaşlarımı silmiş ve"Sen doğru olanı yaptın bir tanem.Artık ağlama lütfen.Hem bu gün tedavin için Amerika'ya gidiyoruz.Umarım en kısa sürede iyileşeceksin"demişti.Bense dediği şeyle gülümsemiştim.
-☆☆☆-
Merhaba nasılsınızzz
Umarım iyisinizdir bu benim ilk fic'im umarım beğenirsiniz ve okurken keyif alırsınızzz
Ben diğer bölümü yazmaya gidiyorum biraz uzun sürebilir o yüzden kusura bakmayınn
Sizi seviyoruumm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanser | Kerem Aktürkoğlu
FanfictionEvet,ağlıyordum.Ne yapabilirdim ki zaten başka?Mükemmel giden ilişkimi ben bitirdim.Ama bunun bir sebebi var sonuçta.Yani hem onun mutluluğu için,hemde benim sağlığım için.