[2 Yıl Sonra▪︎2024)
Keremsiz geçen koskoca 2 yıl.Onsuz yaşadığım koskoca 2 yıl.Ne kadar garip değil mi?Daha 2 yıl önce mükemmel,kıskanılan bir ilişkimiz vardı ve ben bunu bitirdim.Acaba Kerem nasıldı?Benden sonra hiç ilişkisi oldu mu?Cevabını merak ettiğim o kadar çok soru var ki gerçekten.
Tedavim çok iyi geçmişti kanseri yenmiştim ama hâlâ biraz etkileri kalmıştı.Doktor zamanla geçecegini söyledi.
Yaklaşık 1 yıl önce daha iyi olmaya başlamıştım ve eğitimime yurt dışına devam etmiştim.2 yıl sonunda ise dediğim gibi tamamen iyileşmiş ve mezun olmuştum.
Bu gün de İstanbul'a geri dönüyorduk.Su an zaten hava alanında binecegimiz uçağı bekliyorduk.
---
Uzun ve yorucu bir yolculuğun ardından sonunda evdeydim.Naz da kendi evine gitmişti.Rahatlamak için bir duşa girmiştim ve çıktıktan sonra da hemen kendimi yatağıma attım.
Telefonu elime alıp instagram da gezinmeye başladım.Ha bu arada o günden sonra Kerem sürekli yazdığı için onu engellemiştim.Artık umrunda olmadığım için geri açabilirdim engelini.
@gsworlds:Ünlü Galatasaray oyuncusu Muhammet Kerem Aktürkoğlu'nun dünkü Beşiktaş-Galatasaray maçın da attığı 2 golle skoru 2-0 yaptı ve takımına galibiyet sevinci yaşattı.
567.976 Beğeni/104.236 Yorum
@keremimw67:Kerem diye ölmüşüm beee
@gsgirlsss:Keremim de Keremimm
@fbfanks:Fenerliyim ama Kerem varya bi devrim ya
@nehirxkeremfann:Keşke bi de Nehirle barışsalar:((
---
Ayrılmamızın üzerinden 2 yıl geçmesine rağmen hâlâ bizi shipleyen ve tekrar olmamızı isteyenler vardı ama bu biraz imkansızdı.
Yarın okula nereye gönderileceğimi öğrenmek için gidecektim.Umarım rahat calisabilecegim bir yere gönderirler.
Telefonumu yatağımın başındaki komidonun üzerine koydum ve yatağın içine iyice girip üzerimi sıkıca örtmüştüm.
---
Sabah erkenden kalkıp okula gitmiştim ve şu an dışarıda ismimin okunmasını bekliyordum.İsmim okununca içeri girdim ve çalışmaya başlayacağım yeri söylediler.
Galatasaray ilk yardım ekibinde olacakmışım ve yarın da işime başlayacakmışım.
Bir dakika,bir dakika.
Galatasaray?!
Şimdi hayatımda hiç olmasını istemeyeceğim bir şey oldu.Teşekkur edip hemen odadan çıkmıştım.
Hemen elime telefonumu aldım ve Naz'ı aradım.O da anında açtı.Telaşla"Naz çok kötü bir şey oldu"soyledigim şeye telaşla cevap vermişti"İyi misin?Ne oldu?"cevap verdim"İyi olmasına iyiyim de benim işe başlayacağım yer hiç iyi değil"Naz bıkkınlıkla cevap verdi"Of Nehir adamı meraklandırma da şöyle işte"Derin nefes aldım ve konuştum"Benim işe başlayacağım yer Galatasaray ilk yardım ekibi"Normal bi ses tonuyla cevap vermişti Naz"Ee ne olmuş yani?"Hafif yüksek sesle konuştum"Güzelim kusura bakma da mal mısın sen acaba?Hani Galatasaray Kerem'in takımı ya.Bende orda çalışmaya başlıycam ya hani.Anladin mi şimdi?"Sesinden sasirmis bi ifade çıkmıştı"Anladim da şimdi boku yedin valla.Keremle karşılaşmaman imkansız gibi bir şey orda"Haklıydı.Son kez birbirimize bir şeyler dedikten sonra telefonu kapattım.
---
Eve gelmiş ve üzerimi değiştirip rahat bir şeyler giydim.Ardından da uzun zamandır instagram da aktif olamadığım için fotoğraf çekip instagram'a attım.
@nehirkaracaa:Uzun bir aradan sonra tekrar geldimm🤎
427.862 Beğeni/6929 Yorum
@nazkaçrr:Güzelimm🤍
➥@nehirkaracaa:💋@gsasktirrr:Çok özledikkkk
@keremiimvs:Çok şükür be valla öldün zannettik
@usersf:Dönmeseydin
➥@nehirrkereminn:Sana soran olmadı canım😘@nehirbebevim:İyiki döndünnnn
---
Kerem'den
Antrenman bitiminde Barış,Yunus ve ben kafeterya'ya gidip oturduk.Elimde kahvemi içerken.Barış telefona sasirmis sekilde bakarak konuşmuştu"Nehir"Kaşlarım çatılmıştı ve Barış'a döndüm"Nehir mi?"Elindeki telefonu bana vermişti"Bak"Verdigi telefona bakıyordum.Nehir instagram da fotoğraf paylaşmıştı ve uzun zaman sonra.Bunca zaman neredeydi ki?
Aman banane.Ne hali varsa görsün.Zerre kadar umrumda değil artık.
Barış telefonu elimden almıştı"Bunca zaman sonra geri mi döndü yani?Ama önceden neredeydi ki?"Sorusuna sinirle yanıt verdim çünkü Nehir'i görmek beni yeterince sinirlendirmişti"Nerdeyse nerde bizi ilgilendirmez.Umrumda değil"Demiş ve ordan uzaklaşmıştım.
-☆☆☆-
Biraz uzun sürmüş olabilir yazmam kusura bakmayınnn
Bölüm hakkındaki düşünceleriniz nelerr
Şimdi belki yeni bölüm yazabilirimm
Görüşürüz sizi seviyorummm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanser | Kerem Aktürkoğlu
FanfictionEvet,ağlıyordum.Ne yapabilirdim ki zaten başka?Mükemmel giden ilişkimi ben bitirdim.Ama bunun bir sebebi var sonuçta.Yani hem onun mutluluğu için,hemde benim sağlığım için.