•4•

429 23 9
                                    

"Ya Barış otur şuraya"

"Valla gerek yok"

Şu anda sırayla tüm oyunculara aşı yapıyordum.Daha dinç ve sağlıklı olmaları için.Yani bir nevi sağlık aşısı ama Barış iğneden korktuğu için yaptırmıyor.

"Oğlum otur da kız iğneyi yapsın işte"diyen Icardi'ye karşı,Barış"Ya bana yapmasın.Ben gayet dinç ve sağlıklı bir insanım"

"Barış amma uzattın ha!2 saattir seni bekliyoruz burda!"

Kerem'in sinirle söylediği sözler karşısında hepimiz sessizliğe bürünmüştük.Bu sessizliği bozan ben olmuştum.

"Niye bağrıyorsun çocuğa?"

"Hayırdır bağıramam mı?

"Bağıramazsın"

"Alla alla,öylemiymiş?

"Aynen öyle"

"Hey,benim için kavga etmeyin ya olurum ben iğnemi.Azıcık acı cekicem yapacak birsey yok"diyen Barış'a gülmüştüm.

Barış'ın iğnesini ve diğer tüm oyuncuların iğnesini yapmıştım.Geriye sadece Kerem kalmıştı.Oyuncuların hepsi odadan çıkınca Keremle başbaşa kalmıştık.

"Otur bakalım"

"Ayaktayken yapamazmısın?"

"Oturursan daha iyi olur"

Başını sallamış ve oturmuştu.Bende iğneyi hazırlayıp yanında gelmiştim.Formasının omuz tarafını yukarı kaldırdım ve iğneyi yapmak için yaklaştım ama Kerem'in bakışları beni sabote ediyordu.

"Öyle bakma"

"Neden?"

"İstemiyorum"

"Ama ben istiyorum.Göz de benim gözüm sonuçta"

"Tamam Kerem,tamam"

Sırıtmış ve bakmaya devam etmişti.Bi an önce iğnesini yapmak ve bu eziyetten kurtulmak istiyordum.

İğnesi bittiğinde konuştum.

"Bitti"

"İyi"

Direk odadan çıkmıştı.İnsan bir teşekkür eder öküz.Neyse boşver Nehir.İsıne odaklan sen.

---

Bu akşam Galatasaray-Başakşehir maçı olduğu için takım tam gaz antrenman yapıyordu.Benim de odamda işlerim bitince onları izlemek için antrenman alanına gittim ve bir yere oturup onları seyretmeye başladım.

Aslında onlardan kastım gözüm sadece Kerem'e kayıyordu.Onu hâlâ seviyorum ve sevgim hâlâ aynı.Hic bir zaman değişmedi.Değişmeyecekte.

"Ooo Nehir Kerem'i izlemeye mi geldin yoksaaa"

Diye bağırmıştı biri.O yöne kafamı donderdigimde bunun Berkan oldugunu gördüm.

Kerem de bende ona öldürücü bakışlar atarken diğerleri bize gülerek bakıyordu.

"Ne alaka ya?Canım sıkıldı izliyim dedim"

"Tabi,tabi.Aynen"

"Senin canın dayak istiyor herhalde Berkan"Diyen Kerem'e bakmıştım.

"Tamam,tamam.Sustum"

---

Akşam olmuştu ve maçın başlamasına son 10 dakika kalmıştı.Heyecanlıydım şahsen çünkü uzun zaman sonra ilk defa vip bölümünden maç izleyecektim.

Üzerime Kerem'in sevgiliyken bana hediye ettiği bana özel olan formayı giyinmiştim.Üzerınde benim ismim yazıyordu ama numarası Kerem'in numarasıydı.Yani 7 numaraydı.

Maç'a yakın arkadaşım olan Naz da gelmişti.Zaten o da Galatasaraylıydı.Onu da vip bölüme aldirmıştım ve artık maçın başlamasına saniyeler kalmıştı.

---

İlk yarıda 2-1 biz öne geçmiştik ve şu an 2.yarıya başladılar.10-15 dakika geçti mi bilmiyorum ama Kerem sakatlanmıştı.

Hemen koşarak sahaya gittim benim arkamdan da bana yardim eden iki kişi gelmişti ellerinde yardın çantasıyla.

Ayak bileği incinmişti.

"Bu ayakla oynaman doğru olmaz Kerem.Ara vermelisin"

"Hayır,veremem.Oynarım ben"

"Bileğine daha çok zarar verirsin"

"Vermem"

"Kerem bir kere de beni dinlesen"

"Hayır"

Ayağa kalkmış ve yine oyuna başlamak için tam sahanın orta kısmına gitmişti bende oflayıp sahadan çıktım ve vip bölümüne geri döndüm.

"Ne olmuş enişte beye?"

Diye soran Naz'a cevap vermiştim.

"Bileğini incitmis de enişten değil"

"Sevmiyor musun Nehir?"

"Seviyorum"

"Eee o zaman?"

"Ama sevgili değiliz"

"Olabilir.Yakında olursunuz zaten"

"Zannetmiyorum"

"Allah,Allah.Niyeymiş?"

"Nefret ediyor benden"

"Gidip ayrılma sebebini söylemezsen tabi nefret eder"

"Şu anda söyleyemem.Hâlâ tehlikem devam ediyor.Tamamen iyileşene kadar kimseye birsey demek yok"

"Of Nehir ya"

Derince nefes verip düşüncelere dalmıştım.

---

Maç tamamen bitmişti ve 4-1 biz kazanmıştık.Kerem o ayağıyla oynadı ama yüzündeki acı belli oluyordu.

Köşede su içerken yanına gitmiştim.

"Ayağın nasıl oldu?"

"İyi"

"Emin misin?"

"Hmhm"

"Peki o zaman görüşürüz"

"Görüşmesek?"

Burukça gülümseyip konuşmuştum.

"Burda çalıştığım sürece o imkansız sanırım.Özür dilerim.Karşına cikmamaya özen gösteririm"

Demiş ve ordan ayrılmıştım.

-☆☆☆-

Uzun zaman sonra yeni bir bölümle karşınızdayımmm

Sizce nasıl olmuşş

Umarım beğenmişsinizdirrrrr

Kanser | Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin