•3•

372 18 12
                                    

Sabah kalkmış ve kahvaltımı yapmıştım ardından da duşa girmiştim.

Duştan çıktıktan sonra üzerimi giyindim ve Galatasaray stadyumuna doğru yol aldım.

---

Stadyuma geldiğimde derin bir nefes aldım ve içeri girdim.Daha ilk dakikadan beni görmelerini istemiyordum.

Koridorda temizlikçilerden birini gördüğümde ona çalışacağım alanı sormuştum.

Odamın nerede olduğunu öğrendikten sonra odama doğru yol aldım tam koridoru döndüm ki 3 kişi koridorun orda duruyordu.Onlardan biri de Keremdi.Hemen arkamı döndüm ama ismimi duymamla donup kalmıştım.

"Nehir?"bu Barış'ın sesiydi.

O an içimden bi"simdi sıçtın Nehir"demiştim.

Yüzüme bi gülümseme takip arkamı dönmüştüm.

"Barış?Uzun zaman oldu görüşmeyeli.Nasılsın?"demiştim ve yanlarına ilerlemiştim zaten çok fazla bi mesafe yoktu aramızda.

"İyiyim,sen nasılsın?"

"Bende iyiyim"Gözüm Kerem'e takılmıştı.Bana nefretle baktigi her halinden belli oluyordu.

"Ben gidiyorum.Buranın havası kaçtı"Kerem'in söylediği şeyle yüzüm düşmüştü.

Kerem arkasını dönüp gitmişti.Bense arkasından bakmıştım sadece.Barış elini omzuma koymuştu ve ovalamıştı.

"Takma kafana.Uzun zaman sonra ilk defa karşılaşıyorsunuz.Normal yani o yüzden kendini üzme"

Yunus"Evet,alışır,Üzme kendini"Diye onaylamıştı Barış'ı.

---

Biraz onlarla konuştuktan sonra odama ilerlemiştim.Kafam dalgındı.Koridorun son kısmında benim odam vardı ama çaprazında bi kapı daha vardı.Bende odam orası diye içeri girdim.

Girmez olaydım keşke.Benim odam değilmiş.Soyunma odasıymış.

İçeride de Kerem üzerine değiştiriyordu.Hemen gözümü kapatıp arkamı döndüm.

"Çok,çok özür dilerim.Odaları karıştırdım"

"Sorun yok.Şimdi çıkarsan sevinirim"

Arkam dönükken kafamı onaylar anlamda sallayıp soyunma odasından çıktım ve kendi odama girdim.Daha yeni olan şey aklıma gelip duruyordu.

Niye bu kadar çok takıyorsam kafama.

---

Odam da bilgisayardan bir kaç şeye bakıyordum.Sonra odamın kapısının çalınmasıya"Gir"demiştim.

Yunus"Nehir,benim ayağımda bi sorun vardı da ona baktıracaktım"Demiş ve masanın yanına gelmişti.

Bende ayağa kalktım"Şu sedyeye oturabilir misin rica etsem?"

"Tabi oturayım"

Yunus sedyeye oturunca elime hijyen gereği bir çift eldiven geçirdim ve yere çömeldim.

Yunusun ayak bileğini tutup yavaş yavaş bir sağa bir de sola dönderiyordum ki sorun olan yeri bulayım.

"Şu an canın acıyor mu?

"Çok az"

Elimi topuk kısmına getirdim ve oraya da aynı şeyi yaptım.Yuzune baktığımda acıdan yüzünü buruşturmuştu.

"Sorun olan yer burasıymış.Ufak bir zedelenme olmuş.Şimdi bir krem sürüp saracağım"

Başını sallamasıyla.Hemen gereken malzemeleri dolaptan alıp geldim ve ilk önce zedelenen bölgeye kremi sürdüm sonrasında ise çok kalın olmayacak şekilde o bölgeyi sardım.

Gülümserken"Bitti,ayakkabını giyebilirsin"demiş ve ayağa kalkıp malzemeleri yerine koyup ardından da eldivenleri çıkartıp çöp kutusuna atmıştım.

---

Futbolcuların mola zamanıydı aynı zaman da benim de.Şu an herkes öyle yemeği yiyordu.Bende masamın üzerinden telefonumu aldım ve kafeteryaya gittim.Neredeyse herkes oradaydı.Kerem,Barış,Yunus ve Kazimcan bir masada oturmuş sohbet ediyorlardı.Kerem'in yüzü gülüyordu.Burukça gülümsemiştim.Onu uzun süredir o güzel gülüşüyle görmemiştim.

Kafetaryanın hemen önüne geldiğimde kendime bir tost ve çay almıştım.Arkamı döndüğümde Kerem'in bana baktığını gördüm ve hemen ordan uzaklaşmıştım.

Onların biraz uzağındaki masaya oturdum ve tostumu yemeye başladım.Kerem'in bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum.

Bakmasana be çocuk tostumu yiyemiyorum surda rahat rahat.

En sonunda dayanamadım herseyimi aldım ve odama gittim.

Ne yapıyım ama biri beni izleyince rahatça yemek yiyemiyorum.

---

Bu günü sorunsuz bitirmiştik çok şükür şimdi evde oturuyordum.Elimde de telefonum vardı.Instagramda dolaşıyordum ki bildirim geldi.

---

Kerem Aktürkoğlu

Açmışsın engeli

Nehir Karaca

Evet,açtım

Kerem Aktürkoğlu

Açmasan daha iyi olurdu
Sürekli önüme fotoğrafların çıkıyor

Nehir Karaca

Bu kadar mı görmek istemiyorsun beni?

Kerem Aktürkoğlu

Evet,bi sorun mu var?

Nehir Karaca

Yok,hayır
Neyse görüşürüz uyuyacağım

Kerem Aktürkoğlu

Mümkünse görüşmeyelim
[Mesaja"🖤"ifadesini bıraktınız]

---

Kalbim neden bu kadar çok acıyor?Neden gözlerimden yaşlar akıyor?

Neden olacak,hâlâ onu sevdiğim için olabilir mi acaba?

Hayatım boka sardı gerçekten.

-☆☆☆-

Merhabaaa

Bölüm hakkındaki düşünceleriniz nelerrr

Umarım beğenmişsinizdirr

Kanser | Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin