Kışımın Yaza Çevirilmesi

45 4 4
                                    

          Şarkı: Leave a Light On, Tom Walker


Merhaba, benim ismim Neva. 15 yaşındayım ve çok değer verdiğim 2 arkadaşım var. Su ana kadar hikayem çok güzel ama hiç bir hikaye böyle mutlu olamaz degil mi?
Çok değer verdiğim o 2 arkadaşım benden çok uzaktalar ve çok sıkı bir ailem var. İşte benim hikayem burada kötüleşiyor. O iki arkadaşımla nasıl mı tanıştım, hemen anlatıyorum.
   

                        4 sene önce(2020)

    Bugün 10 subat ve benim doğum günüm. Yt shorts da dolaşırken birden aklıma, "ben neden bir kanal açmıyorum?" düşüncesi düştü ve kanal açmaya karar verdim. Kanal açtıktan sonra bir vidio atmaya karar verdim. Bilirsiniz bu zamanlarda Blackpink ve Bts grupları ünlüyü ve bende o gruplara edit yaparak ilerlemek istedim. Bir edit yapıp Youtube'ye yükledim. Tabii ilk vidiom olduğu için pek izlenmedi ve bunu bildiğim için umutsuzluğa düşmedim.

      1 2 gün sonra tekrar vidio yükledim ve bir kanal bana yorum yazmıştı. Bunu görünce tabikide çok sevinmiştim. Yorumda,"Editlerin çok guzel" yazıyordu. Tabi okuyunca daha çok havalara ucmustum. Nerden bilebilirdim o yorum atan kişinin hayatımın en güzel parçası olacağını? O yorumdan sonra arkadaş olduk ismi ise İlayda' ydi. Biz ikimiz yorumlar üzerinden konuşuyorduk ve başka bir kişi daha aramıza katıldı. Onun ismi de Berna'ydi 3 muz çok iyi anlaşıyorduk taki ailem hesabı farkedene kadar.

      Ben hesabı kapatmıştım ama o 2 siyle hala konuşmaya devam ediyordum. Ama bir sorun vardı;3 müz artık konusmuyorduk, ikisi ile ayrı ayrı konuşuyordum ve bu beni uzuyordu çünkü  3 muz birlikteyken acayip güzel vakit geciriyorduk. Ama yine de hala ikisi ile arkadaş olduğum için mutluydum.

                       
                            Şimdi(2024)

      Evet işte onlarla böyle tanıştım ve hala arkadaşız ama yine de onlardan uzak kaldığım için üzülüyorum. Ama söylesene Neva en uzak kaldığın onlar iken neden en yakınindaymis gibi hissediyorsun? Neden en uzak onlarsa bir derdin, sorunun olduğunda ilk onlara koşuyorsun?

      Neden,neden,neden? Hem birçok cevabı olan  hem de hiç cevabı olmayan o soru. Bu soruların cevapları var mesela.
      Neden mi en uzak kaldığım onlarken en yakınımdaymış gibi hissediyorum? Çünkü onlar kimsenin vermediği sevgiyi bana verdiler.

      Neden mi bir derdim, bir sorunum olduğumda ilk onlara koşuyorum? Çünkü onlar kadar kimse beni dinlemedi,kimse beni tam anlamıyla anlamadı. Anlayamadı değil,anlamadı...

    Cevabı olmayan nedenlerden vardır. Mesela neden ailem bu kadar katı? Annem neden illaki her şeyde birinci olmami istiyor? Neden her işim de bir kusur bulacak yer buluyorlar? Bunların cevaplarını bilmiyorum işte.

     Derler ya hani telefondan arkadaş olmaz diye, bi yandan doğru aslında. Çünkü onlar benim arkadaşım değil ailem. Ailemden daha çok ailem...

     Bir sorunum olduğunda ailem değilde onlar anladı, sadece mesajlaşırken. Mesajlaşırken anlasiliyosa sorunum olduğunu, ailem yüzüme bakarken neden anlayamadi? Belki de anlayamadı değil, anlamadı. Anlamak istemedi...

           Her hafta 1 bölüm gelecek.

           Her hafta 1 bölüm gelecek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Doğru Kişiyi BulmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin