1 - konec mise

17 2 0
                                    

Členi týmu Poseidon se vrací k bráně z neúspěšné mise. Karel šel zadat souřadnice. Honza si utře pot z čela. „To teda byla neprovedená mise. Jsem zvědavý jak napíšeš hlášení. A zda tam řekneš všechno." Ela si povzdechne. „Bohužel, tu je to hlášení. Zákon říká ať tam napíšu všechno ale to se mi nechce. Něco co se zde stalo se nikdy nesmí dostat ven. Napíšu z 90% pravdu." Karel se na ně podívá. „Netlachejte a pojďte." Oba se rázem otočí a vejdou do portálu, který se tam mezitím vytvořil.
Na druhé straně byli ozbrojené jednotky, připravené k útoku. Jakmile viděli že to je tým Poseidon, sklopil zbraně a čekali než se uzavře portál, až poté můžou odejít.
Ihned je přivítal Ondra - generál a velitel této základny.
Ela jen odešla. Tato mise byla pro ní důležitá. Chtěla proto co nejdříve napsat hlášení. Zbytek týmu Poseidon se šel osprchovat.

Všude na základně panoval klid. Ela a Karel se právě dohadují na jedné z teorií, aby zabili čas. V tom se po základně ozve alarm. Oba se leknou a poté si uvědomí že to nebyl alarm nejvyššího stupně. Uklidní se a vydají se do haly, kde se nachází brána. Nechápou co se děje. Ela jakoby rázem věděla. Podívá se na Ondru a ten kývne. Rychle odběhne, vrátí se s kufrem a vejde do portálu, který se hned poté zavře. Jakmile chtějí členi vědět kam šla nedostane se jim odpověď. I přesto že to chtějí vědět je jim jasné že to jen tak nezjistí a proto se vrací ke svým pracím.

Ela je zase v akciKde žijí příběhy. Začni objevovat