2. - Nový problém

12 2 0
                                    

Všichni v klidu pracovali. Jen tým Poseidon nemohl. Bez velitele nemohou členi chodit na průzkumné mise. Většinu času proto posilovali nebo dodělávali resty.

Základnou se najednou ozve alarm nejvyššího stupně. Všichni si vzali zbraně a běželi k místu, kde stojí brána. Byli připraveni střílet. Když v tom dovnitř vešel Deaman a za ním jeho osobní stráže. Všichni ztuhli. Ještě nikdy nevešel na jejich území.
Deaman se pozorně rozhlédl. Poté jeho stráže během pár vteřin zlikvidovali všechny přítomný kromě generála a týmu Poseidon.
Byl konec a všichni to věděli. Tato planeta padne do rukou Deamana.
„Hej!" Promluvil konečně. „Nevezmu si vaši planetu, když mi dáte jako rukojmé tým Poseidon." Všichni přítomní se na sebe podívali. Až Honza prolomil ticho. „Je to jediná šance jak zachránit tuto planetu. Je to pro nás výhodné pane.“ Podíval se na generála a ten přikývnul. „Pokud chcete jít dobrovolně, běžte. Naše planeta vám bude velmi vděčná.“ Všichni z tohoto týmu se na sebe podívají a kývnou na souhlas.
Když však chtějí odejít Deaman se zarazí. „Kde je Ela?!" Honza hned zareaguje. „Nevíme. Prošla bránou bůhví kam. Budeme vám muset stačit." Deaman se zamračí a hned na to kývne a stráž. Když si jsou jistí že nemají žádné zbraně, vejde do portálu a oni za ním.

Ela je zase v akciKde žijí příběhy. Začni objevovat